Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olinko hävytön lapsenlapsi? Asiaa isovanhemmasta.

Vierailija
04.04.2020 |

en halunnut kailottaa raskaudestani. tottakai lapsen isä, mun äiti, isä ja veli tiesi. reilusti raskauden puolen välin kerroin toiselle läheisemmälle isovanhemmalle eli mammalle ja mun tädille, mutten muulle lähisuvulle vieläkään.
sitten laitoin kuvan ja tiedot lapsesta lähisuvulle kun lapsi syntyi. isovanhempi laittoi onnittelut, muttei muuta, eikä tarvikaan.
isovanhemman kanssa meni jo kauan sit sukset ristiin kun haukkui mut syyttä pystyyn. tilanne oli sellanen että muutettiin ja olitiin äitin kanssa 38-39 asteen kuumeessa, ensimmäinen lapsi oli sillon 3,5kk ja muutettiin äitin kanssa aamuyöhön ja tietty nukuttiin aamulla pitempään. isovanhempi auttoi sillon ja paukkasi ovesta aamulla haukkuen kun me äitin kanssa vaan maatiin ja laiskoteltiin vaikka hän tiesi että oltiin päästy nukkuun vasta kolmen aikoihin aamuyöstä.
erehdyin sanoon kerrankin takasin isovanhemmalle niin hän loukkaantui verisesti ja alkoi itkeen ja lähti pois eikä auttanut enää muutossa. no saatiin me äitin kanssa lopulta kaksin muutto tehtyä. isovanhempi ei halunnut pitää yhteyttä.

kutsuin sit kaikkitoisen lapsen ristiäisiin henk.kohtasesti soittamalla ihan ajoissa. loukkaantunut isovanhempi ilmotti ettei tule kun on niin loukkaantunut. ja hänelle tuli puutarhakeinun kokoaja.
nyt hän haluais pikkuhiljaa pitää yhteyttä kun lapsilla on jo useampi vuosi ikää.

en tykkää siitä että isovanhempi on aina saanu päättää millon hänelle sopii yhteydenpito ja millon ei. toisessa vaakakupissa painaa se että lapsella ei ole järin paljoo isovanhempia ja sukulaisia.

mitä mun pitäs tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsesi on nyt? Jaksaako hän tuollaisen isoäidin tarjoamaa ihmissuhdetta?

Vierailija
22/26 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole puolisoa apuna, vaan äitin kanssa kahtestaan tehtään muutot? Ja mistä isoäiti tiesi, että olitte aamuyölle asti laittaneet paikkoja kuntoon?

Hääh? Missä mainittiin isoäidistä? Onko kirjoittaja joku joka tietää tapauksen? Kerro lisää. Haen popparit.!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs helv... kellekkään muiden raskaudet kuuluu? Ei kai kellään ole mitään velvollisuutta kertoo asioitani jollei halua.??

Mietin jos lapsenlapseni ei kertoisi raskaudestaan niin pitäisi mennä itseeni ja miettiä mitäköhän olen tehnyt, ettei hän halua kertoa. Kokisiin etten ole läheinen. Käsittääkseni ap:n tapauksessa välit ei olleet läheiset.?

Vierailija
24/26 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuuttani kysyn. Mitkä kaikki henk.kohtaset asiat jaatte suvun kanssa?

Meillä ei ole tapana kertoa henkilökohtaisista asioista.

Raskaudet kerrotaan myöhään.

Nytkin äidiltäni 90v on pyritty yksi raskaus salaamaan, mutta tuleva mummu möläytti asian julki.

Vierailija
25/26 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ilkeitä kommentteja.

Olen pahoillani, ap, että moista olet joutunut kokemasn. Vieläpä isovanhemman taholta :(

Vierailija
26/26 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ison epäkohdan tässä.

Ei ap:n tarvitse hattu kädessä tehdä sovintoa. Isovanhempi sausi pyytää anteeksi! Hänet oli kutsuttu ja hän leikki loukattua ja katkeraa.