Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän miehet käsittelevät ongelmia?

Vierailija
04.04.2020 |

Miesystäväni irtisanottiin tämän viruksen takia. Emme voi nyt nähdä toisiamme näiden rajoitusten takia koska asumme eri puolella Suomea.

Haluaisin olla hänen tukena tässä kurjassa tilanteessa, mutta hän ikään kuin blokkaa minut elämästään ongelmien/kriisin keskellä. Sama kävi vuosi sitten kun hänellä oli vaikea vaihe työpaikan takia.

Tiedän että hän rakastaa minua ja meillä on vakaa suhde. Mutta minua loukkaa tuollainen käytös ettei hän pidä yhteyttä kuin hyvin vähän. Tulee tunne etten olekaan tärkeä :(

Olenko liian vaativa, epävarma, takertua? Pitääkö miehelle nyt antaa tilaa ja aikaa?

On vain niin ahdistavaa kun emme voi edes nähdä :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttelee muita, pääasiassa minua. Kaataa kaiken pahan olon minun niskaan, mitään rakentavaa keskustelua ei saa aikaiseksi. Aiemmin kävi panemassa muita, kun itsellä oli paha mieli. Kun se loppui, niin vaihtui tähän. Aiemmista syrjähypyistä sain tietää vasta vuosien jälkeen. Tiedä sitten kumpi parempi, pettämisessä riskeerattiin minun fyysinen terveys, tässä on korvienväli kovilla.

Vierailija
22/22 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ryyppää, sitte nukkuu seuraavan päivän. Ajelee pitkin kaupunkia tapaamassa kavereitaan tai jossain marketeissa tai autotarvikeliikkeessä kuluttamassa aikaa. Oon sanonu, että lasten luo ei mennä nyt, ettei mennä tartuttamaan lapsenlapsia, miniäkin raskaana. Sieläkin ukko on kuulemma käyny kääntymässä sanomassa hei. Ei pysty olemaan paikallaan. Siinäpä sitte saa viruksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi