Epäonnistunut kasvatuksessa ja pahasti. Oon huono pska äiti
Että ottaa päähän. Mulla on asenneongelma ja ties mitä. Ja toi on mun suusta ja tiedostan sen itekin.
Mulla on 3 lasta 2 täysi-ikäsiä ja yksi teini.
Yhden kanssa koen onnistuneeni jotenki. Hän on nuori yh ja seisoo omilla jaloillaan. Päihteetön, sitkeä, elämänilonen ja on tehny aina töitä. Mut hänen kohallaan esim. en antanu lähtee tarpeeks kavereitten kanssa.
Toinen opiskelee vähän kauempana. Käyttää joskus alkoholia. Hänkään ei kauheesti saanut kavereita tavata.
Teini oli kiltti ja helppo lapsena. Sitten alkoi valehtelut n 10v. Uudestaan ja uudestaan ollaan jouduttu pettyyn lupauksiin. Ei varmaan muitten mielestä mitään katastrofaalista mut mä en voi antaa mennä miten vaan kun en luota. Aina kun kerään luottamusta niin petyn. Lapsen isän kanssa on selitetty, että olis kiva antaa löysää, mutta kun ei yhtään voi luottaa.
Viimesin riita oli seurustelukumppanista. Kun 3 päivänä on nähty ja reilu pari viikkoo juteltu netissä niin nyt ollaan kuulemma seurusteltu jo kauan. Seksi viestejä ja niistä tuli viimesin riita. Ja samalla riita siitäkin että kielsin yökyläilyt. Oon huono ja tiukempi äiti kun kukaan muu. Enkä aio antaakaan lupaa 14 vuotiaalle yökyläilyyn noin hepposin perustein.
Sanoin kyllästyneenä eilen että yrutän kerätä rahaa juhliin kun täytät 18 ja pääset musta eroon.
Kivittäkää.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Pidä pintasi vaan. Nyt sun tehtävänä ei ole olla lapselle kaveri vaan vastus. Estät pahimmat hölmöilyt.
Ootko sitä mieltä? Mun rajotustoimet tuntuu aika koville.
Toisaalta oli miten oli, yökyläilyä en tuu salliin pitkään aikaan enkä päästä pojan luokse päivälläkään kylään.
Ap
Pidä pintasi vaan. Nyt sun tehtävänä ei ole olla lapselle kaveri vaan vastus. Estät pahimmat hölmöilyt.