Minne metsään ulkoilemaan Uudellamaalla?
Missä olisi vähiten porukkaa? Epätoivoista kyselyähän tämä on. Eipä sitä voi tietää...
Kommentit (9)
Oman lähhiön lähietikköön meen kunei ole autoa lähteä kauemmaksi
Olis fiksuinta, jos kaikki pysyisivät lähialueillaan, eikä matkusteltaisi mihinkään metsäilemään. Siten vältyttäisiin ruuhkilta. Itse asun metsän vieressä ja ulkoilen siellä koiran kanssa kolmesti päivässä. Kyllä jonkin verran ärsyttää, kun siellä on nyt sitten ollut pari viikkoa noin 10 000 ylimääräistä tyyppiä ruuhkaksi asti jonokävelemässä.
Katsoo kartasta missä on iso vihreä alue. Niissä on yleensä polkuja, vaikka polkuja ei näkyisi kartoissa.
Toisaalta kummalla on parempi ulkoilla, kapealla polulla, jossa ei välttämättä pääse ohittamaan vastaantulijoita riittävän kaukaa, vai leveällä ulkoiluväylällä, jossa on tilaa ohittaa mutta paljon porukkaa ulkoilemassa?
Vähän tuulisella säällä on mukavinta ulkoilla, kun voi ajatella, että tuuli kenties pyyhkäisee mahdolliset virukset mukanaan kauas pois ja kuivattaa ne hengiltä.
Ensin paettiin metsäSuomea hesaan kun siellä oli tylsää ja nyt väki ryntää kriisissä takaisin metsiin turvaan.
https://uuvi.fi/fi/kohde/kopparnas-storsvik/
Tuolla ei yleensä ole niin paljoa porukkaa, mutta enpä tiedä nyt.
93 ja Landbon taakse, ei ollut juuri ketään viime su.
Uusimaa on kyllä hirveän laaja käsite. Itse käyn Keskuspuistossa ja Uutelan alueella on myös mukavaa lenkkeillä. Ei mun mielestä ole ollut sen enempää ihmisiä kuin yleensäkään.
Retkikartta.fi.
Maanmittaushallistuksen jukaisema kartta johon on merkittynä myös polut.
Naisimme ja miehille jotka kulkevat omia polkujaan, joita eivät ole välttämättä tämän vuoden puolella kulkeneet kuin hirvet ja sudet :-)
Älä mene siihen metsään minkä kaikki stadilaiset tietävät, Torronsuo, Nuuksio.
Ota google maps auki ja katso missä on muita metsiä ja mene sinne. Nyt pääsee hyvin metsäautoteitäkin pitkin menemään.