Mies käy kaupassa joka päivä ja sanoo että kaikki toimenpiteet on turhaa
Siinäpä se otsikossa lyhykäisyydessään. Meillä on kotivaraa sopivasti ja ruokatilaukset tulee joka viikko. Ilmoitan aina koska seuraava tulee, koska siihen pitää olla kaikki muutokset ja muutenki siitä keskustellaan mitä syötäisiin. Asutaan kolmen lapsen kanssa kotona ja on keskusteltu siitä ettei enää voida käydä kaupassa tai ravintolassa kuten ennen. Mutta mitä tekee mies? Käy joka ikinen päivä kaupassa, hakemassa ihan jotain mitätöntä, jotain mitä vain hän voi syödä eikä koskaan koko perheelle jotain. Ja samaan aikaan kokoajan kertoo kuinka kaikki rajoitukset on iha ylireagointia. Itse teen sairaanhoitajana töitä ja olen itselleni tehnyt eteiseen karanteenitilan johon voin purkaa vaatteet, desifiointivälineet valmiina. En halua tuoda tautia kotiin. En pakota miestäni toimimaan samalla tapaa kun hän tekee vain etätöitä. Mitta kuulemma minunkin toiminta on täysin turhaa. Mutta hänen on silti pakko joka päivä käydä kaupassa...
Kommentit (3)
Meillä on koronaa kyllä runsaasti tarjolla. On yoki tavoitteena myös itse pysyä työkunnossa, pukutiloissa ei toteudu minkäänlainen sosiaalinen etäisyys noin muutenkaan.
Luultavasti mies käyttää kauppareissua tekosyynä päästä edes hetkeksi pois kotoa.
Tuo töistä hänelle tuliaisina korona.
(joo tiedän, että huono vitsi, mutta oli pakko)