Onko paha käydä kaupassa joka päivä?
Jos pitää turvavälin, käyttää hanskoja, huivia, desinfioi ja pesee kädet heti ja käyttää itsepalvelukassoja?
Kommentit (7)
No miten se eroaa , jos käyn joka päivä kerran ja oon siellä 5 min, vs. jos käyn kerran viikossa ja oon siellä puol tuntia ja sit en voi ees käyttää itsepalvelukassaa ku niin paljon ostoksia, ja kassa on must just se pahin riski.
Käyn melkein joka päivä, jääkaappi sökönä ja en jaksa kantaa paljoa kerralla muutenkaan. Kylmä. ja tuoreruokiakin haluan syödä vaikak toki voisin elä ätän ajan jollain tonnarilla vaan. Pesen paljon käsiä huolellisesti, siinäpä mun suojautuminen ja toistaiseksi tietääkseni terveenä pysynyt. En tykkää ylihysterisoinnista, jos se jotain auttaa niin fine, mutta en tykkää ku nalkavat syyllistää muita toimintatapoineen sen varjolla.
Ajattele nyt itsekin. Onko kerran päivässä altistuminen pahempi kuin kerran viikossa? Vai oletko jo altistunut kun ei järki leikkaa?
Minä käyn päivittäin kuten ennenkin. Ei meillä kotona ole säilytystiloja viikon ruuille.
No on. Itse ainakin alan laskea päiviä kauppareissusta, että milloin sitä alkaisi olla taas turvallisilla vesillä. Harmillisesti sitten kun alkaa olla selvää, että selvisi kauppareissusta ilman tartuntaa (n. Viikko) on jo uuden kauppareissun aika.
Käyn noin 3 kertaa viikossa. Pakko käydä, kun ei ole sitä autoa ja on lapsia ja lemmikkejä. Lapset onneksi jo sen ikäisiä, että isompi pystyy katsomaan nuoremman perään kauppareissun ajan.
Joka kerralla uusi altistus. On paha. Etkö itse pysty päättelemään?