Voi oikeasti mennä vaikka lenkkipolulla juttelemaan kiinnostavalta vaikuttavalle naiselle?
Ihan rehellisesti kertokaa, voiko nykypäivänä tuollaisessa arkisessa tilanteessa mennä juttelemaan vai onko se automaattisesti metoo ja lähestymiskielto?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mikään laki ei asiaa kiellä, eikä sulla ole mitään hävittävää, ainoastaan voitettavaa. Näin kannattaa ja pitääkin miehen asiaan suhtautua. Ei voi lähteä kyselemään, että mahtaako joku nainen mahdollisesti kokea tilanteen ahdistavana, koska osa naisista ahdistuu ihan mistä tahansa. Joten lähesty rohkeasti ja itsevarmasti, siitä moni nainen pitää.
Älä lähre shinne.
"Hei sun pakarat paistaa läpi noista sukkiksista."
Juoksutrikoista ei kannata aloittaa keskustelua.
Vois vaikka reippaasti moikata vastaantulevaa lenkkeilijää, mutta pysäyttäminen/vierellä juokseminen on kyllä melkoinen nounou. Kerran pimeän aikaan juoksulenkillä, musiikit korvissa ja omissa mietteissäni kuten aina, havahduin siihen, kun kookas mies juoksee vierelle ja huutaa "KIVA TAKKI SULLA!!!!!". Ihan viatonta sinällään - meillä oli samanlaiset heijastavat juoksutakit, mutta miehen mentyä mun piti oikein pysähtyä vetämään henkeä ja odottamaan, että sydän vähän rauhoittuu. Säikähdin niin stanasti.
Korona aikaan: ei.
Normaalisti: kyllä.
Mua on isketty bussipysäkeillä, kaupassa, lenkillä ja jopa pyöräillessä. En oo ikinä mieltäni pahoittanut, mutta oon ollut suhteessa joka kerta jo valmiiksi. Mun mielestä on rohkeeta, jos uskaltaa tulla juttelee. Mutta sitten pitää uskoa, jos nainen sanoo kiitos ei.
En suosittele että yksikään mies lähestyy naisia. Sitä ei vain voi suositella.
Varmaan joku komea nuori mies voi lähestyä kaunista nuorta naista lenkillä. Mutta jotenkin oudolta kuulostais, jos olisin lenkillä naama punaisena läähättäen ja joku tasoiseni keski-ikäinen mies tulisi siihen myös läähättäen ja hiki valuen virittelemään keskustelua.
On kyllä päässä vikaa jos vihaa tälläistä aloitusta. Ihmisen lisääntymiseen tarvitaan empatiaa jotta suomessakin lisäntyvää lapsettomuutta voitaisiin hoitaa pois pururadoilta tai kirjaston odottelu salista.
Mielikuvitus tälläisissä asioissa on hyvä asia. Suomeen tarvitaan lapsia.
En voi enenpää puhua tässä asioiden nimillä 6000vuotta vanhan maapallon mukaan mitä tämä palstan omistajuus on. Onneksi on palstailijoita joiden oikea ihmismaapallo on yli 13,8miljardia vuotta vanha sen ihmisillä eikä ufoilla jotka itkevät hienojen lenkkareiden kommenttia pururadoilta asioiden nimeltä joilla ei voi puhua täällä.
Kokeile mielummin kun näet jonkun naisen frisbee-kentällä heittelemässä ja ehdota hänelle kohteliaasti heittokilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku komea nuori mies voi lähestyä kaunista nuorta naista lenkillä. Mutta jotenkin oudolta kuulostais, jos olisin lenkillä naama punaisena läähättäen ja joku tasoiseni keski-ikäinen mies tulisi siihen myös läähättäen ja hiki valuen virittelemään keskustelua.
Aika teoreettinen mahdollisuus tuo tuollainen tilanne kyllä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Et anna itsestäsi kovin hyvää kuvaa, jos tulet häiritsemään lenkillä, olen silloin treenaamassa. Miksi pitäisi ylipäänsä harrastuksissa olevaa häiritä? Harrastusten jälkeen eri asia, mutta älä häiritse kesken harjoitteen.
Oikein harjoite. Taidat treenata silleen tosi tavotteellisest... harakatkinhan teille nauraa!
Ei sillä etteikö keskimääräisen lenkkipolkulähestymisen uskousi helposti olevan lähinnä pelottava kokemus naisväelle, niin tuo nyt oli surkein perustelu sille.
Itse tutustuin mieheeni näin. Kirjaimellisesti törmättiin lenkkipolulla:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä toivoisin että muutkaan miehet eivät ylläpitäisi noita typeriä sukupuolikaavoja. Miksi monet miehet ovat omaksuneet sen roolin, että olisi jotenkin heidän tehtävänsä mennä juttelemaan naisille? Edelleen väitän, että jos miehet ryhdistäytyisivät ja lopettaisivat naisten perässä juoksemisen (sic), muuttuisi maailma himpun verran tasa-arvoisemmaksi. Naisetkin oppisivat tekemään aloitteita.
Kävisi vain niin että aloitteettomat miehet jäisi ilman, aina löytyy aloitteellisiakin ja moni nainen on mieluummin yksin kuin aikaansaamattoman miehen kanssa.
Eli fiksut ja kivat miehet, jatkakaa aloitteiden tekemistä :)
Jättäkää miehet ne aloitteet tekemättä, turhaan te vulvaa palvotte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä toivoisin että muutkaan miehet eivät ylläpitäisi noita typeriä sukupuolikaavoja. Miksi monet miehet ovat omaksuneet sen roolin, että olisi jotenkin heidän tehtävänsä mennä juttelemaan naisille? Edelleen väitän, että jos miehet ryhdistäytyisivät ja lopettaisivat naisten perässä juoksemisen (sic), muuttuisi maailma himpun verran tasa-arvoisemmaksi. Naisetkin oppisivat tekemään aloitteita.
Kävisi vain niin että aloitteettomat miehet jäisi ilman, aina löytyy aloitteellisiakin ja moni nainen on mieluummin yksin kuin aikaansaamattoman miehen kanssa.
Eli fiksut ja kivat miehet, jatkakaa aloitteiden tekemistä :)
Jättäkää miehet ne aloitteet tekemättä, turhaan te vulvaa palvotte
Juuri näin.
Mulla on koira ja olisi esim. Ok tulla siitä puhumaan tyyliin: onpa söpö, saako silittää:D missää umpimetsässä ei kannata alkaa naisia seurailemaan. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Korona aikaan: ei.
Normaalisti: kyllä.
Mua on isketty bussipysäkeillä, kaupassa, lenkillä ja jopa pyöräillessä. En oo ikinä mieltäni pahoittanut, mutta oon ollut suhteessa joka kerta jo valmiiksi. Mun mielestä on rohkeeta, jos uskaltaa tulla juttelee. Mutta sitten pitää uskoa, jos nainen sanoo kiitos ei.
eli tyrmäys joka kerta.
Tästä syystä älkä miehet lähestykö. Se että nainen kertoo olevansa valitettavasti varattu on paskapuhetta, sitä ei vain kiinnosta juuri sinun lähestyminen pätkääkään. Romutatte vain itsetuntonne prosessissa ja päädytte naistenhuoneen naurunaiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat siis että hyvännäköinen nainen. Mitä sinä muuta kiinnostavaa siitä satunnaisesta lenkkeilijästä löydät.
Niin, no ainakin voi päätellä naisen harrastavan liikuntaa. Tulikin mieleeni, että voisihan sitä toisenkin lenkkikaverin hommata, mieluummin toki sitten tän koronahulinan jälkeen.
Minun seuraani on useampaan kertaan tuppautunut muita naisia. Miehiä harvoin edes tuolla lenkkipolulla näkyy, jos ei lasketa yhtä kääpiökoiran ulkoiluttajaa, joka välttelee kaikkia.
Nooo. Koriskentällä puhuin naiselle mutta hänen henkimaailmansa ei kohtanut auraani. Hänestä näkyi heti puhumisen aloitettuani metoo- ja rasistikortti jatkokeskusteluihin joten päätin jättää tämän vulvaa palvomisen pakottajan heittelemään korista yksin.
Suomessa pitäisi asiat olla b l a c k e d eikä mitään white trash shiettiä.
Soitan ambulanssin jos joku loukkaantunut lenkkipolulla.