Voi oikeasti mennä vaikka lenkkipolulla juttelemaan kiinnostavalta vaikuttavalle naiselle?
Ihan rehellisesti kertokaa, voiko nykypäivänä tuollaisessa arkisessa tilanteessa mennä juttelemaan vai onko se automaattisesti metoo ja lähestymiskielto?
Kommentit (64)
Ei voi ja vaikka teoriassa voisi, mitä siis ei voi, niin kaikilla on siellä kuulokkeet korvissa.
Jotain luontevaa. Ei juoksetko täälä useinkin 😏
No riippuu vähän siitä miten teet sen. Jos avaat jutustelun luontevasti kun sopiva tilaisuus tulee, niin tuskinpa siitä lähestymiskieltoa tulee. Mutta jos väkisin tunget seuraan etkä jätä häntä rauhaan, jos nainen niin haluaa, niin lähestymiskielto oo sinulle aivan oikein.
Herkkyyttähän tämä vatii, ja jos ei ole kokemusta naisen kanssa toimimisesta, niin kyllä siinä herkästi iskee kirveensä kiveen.
Ei voi, koska saat koronan ja kuolet. Koska koronaan kuolee aina.
Tottakai voi!
Itse ainakin ilahtuisin.
Rehellisesti. Ei kiitos mitään mihin liittyy jotain seuraamista. Minua lähti seuraamaan mies kun olin matkalla töistä asemalle. Seurasi reipasta perustahtiani noin kilometrin kunnes saavutti ja alkoi huikkailla perään ja tuli rinnalle virittämään jutun juurta. Olin hemmetin vihainen. Ei tuntunut yhtään kivalta. Ihme saalistusvietti.
Asia erikseen jos kumpikin on ns viihteellä, ei välttämättä tarvitse olla baari. Mutta tiedätkö, sillä tavalla "avoinna" potentiaalisille sosiaalisille kontakteille. Vaikka puistofestareilla.
Sitten on myös niitä luontevia törmäystilanteita, esim. lapanen tippuu.
Henkilökohtaisesti mulla ei ole tarvetta saada enää lähestymisiä, ja jos olisi, käyttäisin nettiä.
Mä oon iskenyt naiseni aina lenkkipoluilta. Nyt joutuu vaan huutelemaan kauempaa.
Et anna itsestäsi kovin hyvää kuvaa, jos tulet häiritsemään lenkillä, olen silloin treenaamassa. Miksi pitäisi ylipäänsä harrastuksissa olevaa häiritä? Harrastusten jälkeen eri asia, mutta älä häiritse kesken harjoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi!
Itse ainakin ilahtuisin.
Mutta sä oletkin puskar a iskaaja ja toivot että kerrankin uhri tulisi itse tyrkylle eikä tarvitsisi vaania.
Voi. Mutta älä myöhään pimeällä. Lisäksi turvallisempi olo naisella on on, jos liikkeellä on joku muukin ihminen, vaikka joku asiaan liittymätön koiranulkoiluttaja sadan metrin päässä.
Jos nainen juoksee tai on kuulokkeet päässä, ei ole ok häiritä ellet tarvitse apua jossain asiassa.
Lenkkipolulla on oltava tarkkana ettet säikäytä.
Miehenä toivoisin että muutkaan miehet eivät ylläpitäisi noita typeriä sukupuolikaavoja. Miksi monet miehet ovat omaksuneet sen roolin, että olisi jotenkin heidän tehtävänsä mennä juttelemaan naisille? Edelleen väitän, että jos miehet ryhdistäytyisivät ja lopettaisivat naisten perässä juoksemisen (sic), muuttuisi maailma himpun verran tasa-arvoisemmaksi. Naisetkin oppisivat tekemään aloitteita.
Totta kai voi, jos tulee vastaan joku mukavan oloinen. Ei tietenkään mitään seurailua tai stalkkausta. Mutta sellanen kevyt "Moi" ja perään jotain neutraalia asiaan jotenkin liittyvää esim. lenkkipolusta, metsästä tms. paikasta missä olette lenkillä. Katsot sitten miten suhtautuu. Ite voisin ilahtuakin jos joku moikkaisi ja aloittaisi keskustelun. Tietty silleen tilannekohtasesti, että jos joku on selkeesti vetämässä omaa kunnon hikitreeniä napit korvilla ni sit ei välttämättä, mutta muuten.
Iloinen, kohtelias ja aloitteellinen mies, kyllä kiitos. Creepy stalkkeri, ei kiitos.
Mieti itse, että jos joku sinua selvästi isokokoisempi ja mahdollisesti myös aggressiivisempi homo olisi kiinnostunut juuri sinusta, niin missä hänen lähestymisyrityksensä aiheuttaisivat vähiten stressiä? Silloin kun hän juoksee perässäsi ja huutelee erilaisia soidinhuutoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi!
Itse ainakin ilahtuisin.
Mutta sä oletkin puskar a iskaaja ja toivot että kerrankin uhri tulisi itse tyrkylle eikä tarvitsisi vaania.
Olen nainen joka lenkkeilee, eikä vaan paheksu kaikkea av:lla.
Tykkäisin ja olisin todella otettu.
T. Yksinäinen sinkkunainen
Vierailija kirjoitti:
Miehenä toivoisin että muutkaan miehet eivät ylläpitäisi noita typeriä sukupuolikaavoja. Miksi monet miehet ovat omaksuneet sen roolin, että olisi jotenkin heidän tehtävänsä mennä juttelemaan naisille? Edelleen väitän, että jos miehet ryhdistäytyisivät ja lopettaisivat naisten perässä juoksemisen (sic), muuttuisi maailma himpun verran tasa-arvoisemmaksi. Naisetkin oppisivat tekemään aloitteita.
Kävisi vain niin että aloitteettomat miehet jäisi ilman, aina löytyy aloitteellisiakin ja moni nainen on mieluummin yksin kuin aikaansaamattoman miehen kanssa.
Eli fiksut ja kivat miehet, jatkakaa aloitteiden tekemistä :)
tosissas kysyt asiaa koronakriisin aikana? Ei