Rinnat kipeät, kohdussa tuntemuksia. Pelottaa.
40+ ikää ja minipillerit käytössä runsaiden kuukautisten vuoksi. Viime viikonloppuna oli tuhrua, sitten alkoi alavatsassa tuntua epämääräistä tunnetta, ihan kuin kohtu vähän supistelisi, samaan aikaan rinnat alkoi kipeytyä. Luulin eilen että meni jo ohi mutta tänään taas vähän noita tuntemuksia.
Just nyt ei ole rahaa mennä gynelle, mutta uskaltaako terveysasemalle mennä? Mistä tässä voisi olla kyse? Olen pitkään yksin ollut leski, lapsen kanssa yksin, lapsi vasta 10 v joten pelottaa :(
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 54v. ja minullakin oli aina runsaat kuukautiset. Joskus sinun iässäsi aloin tuntemaan herkemmin ns. kuukautiskierron eri vaiheet ja uskonkin, että sinulla on ihan samanlaisesta asiasta kyse.
Jos sinulla ei ole ylimääräistä rahaa yksityiseen, niin ota yhteys ensin puhelimitse terveyskeskukseen. Miltään kiireelliseltä tuo ei kuitenkaan mielestäni vaikuta eli voisit vaikka pitää kirjaa, monenko päivän päästä menee ohi ja milloin tulee uudestaan seuraavan kerran.
Kiitos kun kerroit tuon. Hyvä ajatus, voisin tehdä noin!
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillerit pettäny ja sä oot raskaana. Onnea.
Seksiä olen harrastanut varmaan 5 vuotta sitten, joten pitkään on vauva ollut sitten tulossa...
-AP-
Sikisi pyhästä hengestä
Itse olen 54v. ja minullakin oli aina runsaat kuukautiset. Joskus sinun iässäsi aloin tuntemaan herkemmin ns. kuukautiskierron eri vaiheet ja uskonkin, että sinulla on ihan samanlaisesta asiasta kyse.
Jos sinulla ei ole ylimääräistä rahaa yksityiseen, niin ota yhteys ensin puhelimitse terveyskeskukseen. Miltään kiireelliseltä tuo ei kuitenkaan mielestäni vaikuta eli voisit vaikka pitää kirjaa, monenko päivän päästä menee ohi ja milloin tulee uudestaan seuraavan kerran.