Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy elämästäni mitä haluat. T. Ammattivalittaja

Vierailija
03.04.2020 |

Mulla on aikaa vastailla.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laihduta? Jos olit nuorena nätti ja hoikka.

Kun mulle jää nahka roikkuun, tissit roikkuu nykyään, toinen jalka on kuitenkin vammainen yms. Ap

180cm/120kg ei jää roikkuvaa nahkaa jos liikkuu ja laihduttaa rauhallisesti.

Mikä jalassa on vikana ja mitä se laihduttamiseen vaikuttaa?

No, mä ontuisin sittenkin vaikka kuinka laihduttaisin ja se on erimuotoinen kuin toinen jalka. Olen mä joskus laihduttanutkin ja jää mulla sellanen tyhjäpussi alavatsaan ja nämä rinnat vaan roikkuu navassa asti. Ap

Vierailija
42/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko aht€riin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut itsestäsi viisikymppisenä jos olet vasta 46v?

Mikset harrasta mitään liikuntaa ja käy hakemassa apua mielenterveysongelmiisi?

Vierailija
44/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille eturepulle ei voi muuta kuin leikkauttaa, mitäs olet ollut raskaana ja jalalle ei voi mitään, sen kanssa pitää vaan olla.

Mikä jalassa on?

Mullakin on paskottu käsi työtapaturmassa, silti on pakko käydä töissä, ym. Pakko vaan yrittää pärjätä.

Vierailija
45/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut itsestäsi viisikymppisenä jos olet vasta 46v?

Mikset harrasta mitään liikuntaa ja käy hakemassa apua mielenterveysongelmiisi?

Kyllä mä ulkoilen ja mä nyt vaan puhun tuolla lailla vaikka olen vasta 46v.. Ap

Vierailija
46/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sille eturepulle ei voi muuta kuin leikkauttaa, mitäs olet ollut raskaana ja jalalle ei voi mitään, sen kanssa pitää vaan olla.

Mikä jalassa on?

Mullakin on paskottu käsi työtapaturmassa, silti on pakko käydä töissä, ym. Pakko vaan yrittää pärjätä.

Joo, no eipä ole varaa leikkauksiin. Mulla on toinen jalka lyhyempi kuin toinen ja vähän erilainen muutenkin. On aina ollut. Ap

Vierailija
47/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisena sitä pitäisi löytää uusi mies. No toki laihdutan, kun eroan mutta jäähän nuo vammat yms vielä kroppaan. Ap

Vierailija
48/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksiä. Ap

Vierailija
49/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt valitusta jalasta, se on mikä on, kaverillakin eripari jalat onnettomuuden jälkeen, tarvitsee erikoiskenkää tai kengän sisään laitettavaa juttua, ei paljon vauhtia hidasta.

Jos haluat uuden miehen niin, nieletkö, annatko b-rappua ym. Tisseissä ainakin löytyy, haluatko että niitten väliin lauetaan.

Vierailija
50/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aamu puuro keitetty ja pekonit paistettu lapselle ja miehelle, voisit myös lämmittää aamusaunan.

Vierailija
51/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aamu puuro keitetty ja pekonit paistettu lapselle ja miehelle, voisit myös lämmittää aamusaunan.

Ei ole. Meillä ei muut syö puuroa kuin minä. Mies juo aamuisin vain kahvia ja lapsi syö muroja. Mies lämmittää aina joka ilta saunan. Ap

Vierailija
52/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Meillä ei muut syö puuroa kuin minä. Mies juo aamuisin vain kahvia ja lapsi syö muroja. Mies lämmittää aina joka ilta saunan. Ap

Kannattaa kokeilla aamusaunan lämmitystä ja sinisiä pillereitä, voisit saada mieheltä vähän giguliakin.

Vierailija
53/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla aamusaunan lämmitystä ja sinisiä pillereitä, voisit saada mieheltä vähän giguliakin.

En kokeile. Ei meillä saunomiset vaikuta siihen asiaan ja meillä on lapsi aina paikalla. Ap

Vierailija
54/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kokeile. Ei meillä saunomiset vaikuta siihen asiaan ja meillä on lapsi aina paikalla. Ap

Ihmeelinen lapsi jos pyörii jaloissa koko ajan.

Vierailija
55/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies muutenkaan mitään halua. Ap

Vierailija
56/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt jos haluaisi välillä aht€ria?

Vierailija
57/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt jos haluaisi välillä aht€ria?

Ei se halua. Ei se halua minkäänlaista seksiä. Kumma kun aina luullaan, etten olisi kysynyt asiasta tai yrittänyt jutella. Ap

Vierailija
58/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies, jätä se sika.

Mitä töitä se tekee? Onko sillä töissä joku hoito?

Vierailija
59/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo mies, jätä se sika.

Mitä töitä se tekee? Onko sillä töissä joku hoito?

Ei se tee nyt koronan takia yhtään mitään töitä. Ap

Vierailija
60/65 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva, ettei tarvitse enää sillä Aruballa päätään vaivata. Minä kun sen sinulle aikoinaan syötin, niin on ollut siitä huono mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän