Kuntouttava työtoiminta ja puhelimessani ei toimi tuo etätyö-sovellus, voidaanko sieltä vaatia että ostan uuden puhelimen?
Nykyisellä puhelimella en saa tarvittavaa sovellusta auki. Minulla ei ole rahaa ostaa uutta puhelinta tai ketään keneltä lainata sellaista.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen varmaankin ensimmäisen tiedostustilaisduden muistan, ja siinä sanottiin että kaikki kuntouttava on keskeytetty. Koskee koko valtakuntaa siis. Myös teidän perähikiää.
Itse täyttäisin ihan samalla tavalla lomakkeen kuin ennenkin. Sen on hallitus päättänyt ha kela seuraa sitä maksamista.
Muistan tuon ikuisesti. Olin niin ilosta sekaisin, että meinasin ihan kusta housuun. Harava ja jätesäkki saa odottaa.
Tuo Discord juuri on sellainen, jota pystyy käyttämään vanhalta pöytäkoneeltakin (tai ainakin pystyi joskus pari vuotta sitten kun tuli käytettyä). Pelatessa käytetty Ventrilon ja Teamspeakin ohella paljon. Eli lataa pöytäkoneelle, kuten täällä on kehotettukin, ei kai sitä miksikään pelkäksi mobiiliaplikaatiopaskaksi ole muutettu?
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttava työtoiminta etänä. Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.
Varmaan kuntouttavan työtoiminnan järjestäjän vaatimuksesta. Jos kuntoutus on tauolla, ei järjestäjä saa siitä rahaa.
Mulle ehdotettiin ja sanoin etten halua.
On kyllä yhteiskunnan rahojen turhaa käyttöä.
Jatkan sitten kesällä jos rajoitteet poistuu.