Kuntouttava työtoiminta ja puhelimessani ei toimi tuo etätyö-sovellus, voidaanko sieltä vaatia että ostan uuden puhelimen?
Nykyisellä puhelimella en saa tarvittavaa sovellusta auki. Minulla ei ole rahaa ostaa uutta puhelinta tai ketään keneltä lainata sellaista.
Kommentit (24)
Sitten voitte sopia että kuntouttava keskeytetään, ei sen kummempaa.
Onko sinulla läppäriä? Siihen voi ladata Skypen tai whatsuppin ja web-kamera on vakiona eli ei tarvitse ostaa erikseen.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Onko sinulla läppäriä? Siihen voi ladata Skypen tai whatsuppin ja web-kamera on vakiona eli ei tarvitse ostaa erikseen.
Ei. Kotoa löytyy ikivanha ja hidas pöytäkone.
Ap
Mitä ohjelmaa sun odotetaan käyttävän? Onko tietokoneessasi nettiselain?
Kyse on nyt varmaan siitä, että Koronan takia kuntouttavaakin voi tehdä etänä, mikä muuten on aika outo ajatus. Jos tästä on kyse, eikä sinulla ole sopivaa laitetta, niin sitten keskeytätte sen, eikä siitä tule mitään rangaistusta. Vai onko kyse siitä, että haluaisit sen 9 euroa tekemättä edes sitä etäkuntouttavaa vetoamalla siihen ettei sulla ole sopivaa laitetta?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on nyt varmaan siitä, että Koronan takia kuntouttavaakin voi tehdä etänä, mikä muuten on aika outo ajatus. Jos tästä on kyse, eikä sinulla ole sopivaa laitetta, niin sitten keskeytätte sen, eikä siitä tule mitään rangaistusta. Vai onko kyse siitä, että haluaisit sen 9 euroa tekemättä edes sitä etäkuntouttavaa vetoamalla siihen ettei sulla ole sopivaa laitetta?
osallistuisin mielelläni mutta en vaan saa sovellusta auki. Haluaisin tietää että mitä merkkaan mihinkin kaavakkeeseen ettei tule mitään karenssia tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
joku discorg.gg mutta kun siitä painaa, aukeaa vaan play-kauppa. Tietokoneessa on netto, Firefox-selain, mutten onnistu silläkään. Ja tosiaan on vanha ja hidas. Ap
Miten linnunpönttöjä voi tehdä etänä? Entä miten kuntouttavan ohjaaja voi etänä valvoa, että työttömän elämänhallinta pysyy jämäkkänä?
Eikö Porvoossa olla vielä kuultu uutisia, että kuntouttava työtoiminta on keskeytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osallistuisin mielelläni mutta en vaan saa sovellusta auki. Haluaisin tietää että mitä merkkaan mihinkin kaavakkeeseen ettei tule mitään karenssia tms. Ap
Kuten totesin, keskeytätte sen kuntouttavan. Puhut ohjaajalle ja hän ilmoittaa työkkäriin, että keskeytetään homma koska ei teknisten ongelmien vuoksi onnistu.
Hallituksen varmaankin ensimmäisen tiedostustilaisduden muistan, ja siinä sanottiin että kaikki kuntouttava on keskeytetty. Koskee koko valtakuntaa siis. Myös teidän perähikiää.
Itse täyttäisin ihan samalla tavalla lomakkeen kuin ennenkin. Sen on hallitus päättänyt ha kela seuraa sitä maksamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku discorg.gg mutta kun siitä painaa, aukeaa vaan play-kauppa. Tietokoneessa on netto, Firefox-selain, mutten onnistu silläkään. Ja tosiaan on vanha ja hidas. Ap
Tarkoitat Discord, jota kautta ryhmä kokoontuu ja voi chattailla?
Sen pitäisi kyllä toimia ihan selaimessa kuin selaimessa, vanhalla windows koneella tai millä tahansa älyluurilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Porvoossa olla vielä kuultu uutisia, että kuntouttava työtoiminta on keskeytetty?
No sehän tässä hämääkin, kun työkkärin virkailija sanoi puhelimessa että jos osallistuu etänä kuntouttavaan, niin siihen tt-tukikaavakkeeseen voi merkata niille päiville "kuntouttavassa työtoiminnassa" Mutta minä en nyt sitten voi, kun en saa sovellusta toimimaan eikä kukaan ole minulle tänne mitään sellaista laitetta tuomassa, millä saisin.
Kommentoijalle nro 9, on olemassa muunkinlaista kuntouttavaa työtoimintaa kun linnunpönttöjen teko. Itse olen/olin (?) keittiöllä ja kahvilan puolella, myös kassalla. En tosin edelleenkään tiedä miten näitäkään hommia voisi etänä tehdä.
Ap
Jos se on tuo, niin saa ihan desktop windowsille ladattua tai ihan browserissakin voi käyttää
Kiinnostaa kyllä millainen kuntouttava on niin tähdellistä ja tärkeää, että siihen vaaditaan oikein discordin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen varmaankin ensimmäisen tiedostustilaisduden muistan, ja siinä sanottiin että kaikki kuntouttava on keskeytetty. Koskee koko valtakuntaa siis. Myös teidän perähikiää.
Itse täyttäisin ihan samalla tavalla lomakkeen kuin ennenkin. Sen on hallitus päättänyt ha kela seuraa sitä maksamista.
Olet väärässä. Koska tuon jälkeen monet kuntouttavat työtoiminnat ovat nyt jatkaneet toimintaansa etämuodossa.
Onko tuo discordapp joku mihin vaaditaan kamerayhteys? Koneella varmaan saisin toimimaan mutta ei ole minkäänlaista kameraa.
Kuntouttava työtoiminta etänä. Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.
Yleensä se joka vaatii jotain antaa myös tarvittavat välineet.