Michelin-raflan take away annokset, buahhahhaaaaa!!
On siinä konsepti! 30€ maksaa siitä hyvästä että ”saa” itse lämmitellä ja paistaa ruoan! 🤣 p.s. Tuo lätty kuvassa näyttää inhan raa’alta. Mutta joo, ostaisitteko?
” Konseptina siis on, että vakuumiin pakattu ruoka tulee itse lämmittää vesihauteessa – ja valmiiksi kypsennetyn ankan kohdalla myös paistaa nahkapuolelta rapeaksi pannulla, Haaksluoto kertoo.”
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/d728fd20-38ba-42ac-9713-406…
Kommentit (70)
Vapaa markkinatalous näyttää, kannattaako tuo konsepti vai ei. Jos ostajia riittää, niin sittenhän se voi olla ihan toimiva bisnes.
Ei me nyt täällä sitä ratkaista, kannattaako tuo vai ei. Sen näkee sitten yrittäjä itse, mitä viivan alle jää.
🇺🇦🇮🇱
Jotenkin irvokasta pyytää ruoasta tuollaisia hintoja. Mikä tuosta tekee niin erikoista?
Toi viisi ohutta pannukakkua kahden hengen annoksessa on kyllä kaiken huippu. 😂😂😂
Ravintoloitsijan Audin liisari ja kivitalon lyhennykset on maksettava. Siksi joudut pulittamaan ryöstöhintoja siitäkin sapuskasta, jonka joudut mikrottamaan ja syömään kotonasi.
Vierailija kirjoitti:
Toi viisi ohutta pannukakkua kahden hengen annoksessa on kyllä kaiken huippu. 😂😂😂
Kehtaavatkin kutsua sitä millin ohutta lättyä pannukakuksi! Ja kahdelle viisi kappaletta, wtf?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalla parempaa ideaa pitää ravintola toiminnassa ja yrittää työllistää henkilökuntaa?
Joku häpy voisi sentään olla hinnan ja konseptin suhteessa. 😂 ap
Eihän se ole sinulta millään tapaa pois.
Tee itse vastaava annos halvemmalla.
Ei, se ei edelleenkään ole minulta mitenkään pois. Koita jo tajuta ja mitä oikein hoet tuota mantraa? Miksi minä alkaisin jotain annoksia tekemään? Oletko ihan sekaisin? Ap
Kirjoitusten perusteella vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että sinä olet ihan sekaisin. Mutta jatka sinä vain sitä mäkkäritasoisen safkan syöntiä nyt korona-aikana ja sen jälkeenkin. Me hyvän ruoan ystävät sitten yritämme tukea näitä oikeita ravintoloita, että koronan jälkeenkin olisi vielä tasokkaita paikkoja, joissa käydä. T: Eri
En todellakaan syö ravintoloissa, enkä varsinkaan roskaruokapaikoissa. Jatka sinä vain hölmö hyväntekeväisyyttä ja pöyristyttävien summien syltämistä yrittäjien pussiin ja aneemisten auringossapaistuneiden ankkalättyjen keittämistä siitä hyvästä. 😂 ap
Älä unohda, että Nämä yrittäjät - niin michelinit kuin roskaruokapaikat - ovat niitä, jotka mahdollistavat hyvinvointiyhteiskuntamme.
Ahhahahahahhaahhaaaaaa!!!🤣🤣🤣🤣 Johan vitsin murjaisit! Tuolla perusteella jokainen ihmis- ja kaikkia muitakin oikeuksia rikkova köyhä sikolätti maailmankolkkakin on hyvinvointiyhteiskunta - koska niissäkin on ravintoloita ja ravintolayrittäjiä. Ap
Ymmärrätkö tahallasi väärin?
Rautalanka, ei vaan ratakisko: yrittäjä maksaa paljon veroja. Suomessa hyvinvointiyhteiskuntaa ylläpidetään verorahoilla. Köyhät maat eivät näin toimi.
Tiedän ainakin kolme ryhmää joiden ainoa toive on kiertää veroja; yrittäjät, ison perinnön saavat ja nk. huippu-urheilijat. Joku voi jatkaa listaa. Ai niin, nämä nk. taiteilijat.
Noilta kaikilta pitää ensimmäisenä niistää tuet pois, valtion varat tarvitaan nyt oikeisiin asioihin.Minä tiedän yhden ryhmän, jonka ainoa toive on kiertää veroja: ihminen.
Kuka nyt veroja haluaa maksaa yhtään enempää kuin on pakko? Juuri täytin veroilmoituksen (en yrittäjä vaan palkansaaja), ja kaikki lailliset veronkiertokeinot oli käytössä.
No sinä oletkin typerys, etkä ymmärrä mitä puhut.
Minä ainakin haluan maksaa veroja, niillä saan koulutuksen, terveyden- ja sairaanhoidon, vettä, kirjastoa, uima ja liikuntahallit, vanhustenhoitoa, kulkuväyliä... lista on loputon.
Ällö toi tyyppi kenkineen työtasolla.
Kaffepulla kirjoitti:
Vapaa markkinatalous näyttää, kannattaako tuo konsepti vai ei. Jos ostajia riittää, niin sittenhän se voi olla ihan toimiva bisnes.
Ei me nyt täällä sitä ratkaista, kannattaako tuo vai ei. Sen näkee sitten yrittäjä itse, mitä viivan alle jää.
Kaffepullan ruokkiminen pitäisi myös kieltää.
Päästäisiin siitäkin.
Jutussahan sanotaan, että joutuivat keittämään pastaa aterian kylkeen kun ei ollut erityisen täyttävä. 😂😂😂🤣🤣
Älä sä ap puutu rikkaiden asioihin.