Michelin-raflan take away annokset, buahhahhaaaaa!!
On siinä konsepti! 30€ maksaa siitä hyvästä että ”saa” itse lämmitellä ja paistaa ruoan! 🤣 p.s. Tuo lätty kuvassa näyttää inhan raa’alta. Mutta joo, ostaisitteko?
” Konseptina siis on, että vakuumiin pakattu ruoka tulee itse lämmittää vesihauteessa – ja valmiiksi kypsennetyn ankan kohdalla myös paistaa nahkapuolelta rapeaksi pannulla, Haaksluoto kertoo.”
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/d728fd20-38ba-42ac-9713-406…
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalla parempaa ideaa pitää ravintola toiminnassa ja yrittää työllistää henkilökuntaa?
Joku häpy voisi sentään olla hinnan ja konseptin suhteessa. 😂 ap
Eihän se ole sinulta millään tapaa pois.
Tee itse vastaava annos halvemmalla.
Ei, se ei edelleenkään ole minulta mitenkään pois. Koita jo tajuta ja mitä oikein hoet tuota mantraa? Miksi minä alkaisin jotain annoksia tekemään? Oletko ihan sekaisin? Ap
Kirjoitusten perusteella vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että sinä olet ihan sekaisin. Mutta jatka sinä vain sitä mäkkäritasoisen safkan syöntiä nyt korona-aikana ja sen jälkeenkin. Me hyvän ruoan ystävät sitten yritämme tukea näitä oikeita ravintoloita, että koronan jälkeenkin olisi vielä tasokkaita paikkoja, joissa käydä. T: Eri
Käyn syömäss nk ulkona muutamia kertoja vuodessa mutta NYT teen ite ruokaa kun AIKAA on. Tilatkaa te muut javpitäkää pytinkiä pystyssä. Ei oo multa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalla parempaa ideaa pitää ravintola toiminnassa ja yrittää työllistää henkilökuntaa?
Ankka Lidlin pakastealtaasta + pakastepussi vihanneksia. Voilá!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei edelleenkään ole minulta mitenkään pois. Koita jo tajuta ja mitä oikein hoet tuota mantraa? Miksi minä alkaisin jotain annoksia tekemään? Oletko ihan sekaisin? Ap
Kirjoitusten perusteella vaikuttaa kyllä enemmän siltä, että sinä olet ihan sekaisin. Mutta jatka sinä vain sitä mäkkäritasoisen safkan syöntiä nyt korona-aikana ja sen jälkeenkin. Me hyvän ruoan ystävät sitten yritämme tukea näitä oikeita ravintoloita, että koronan jälkeenkin olisi vielä tasokkaita paikkoja, joissa käydä. T: Eri
En todellakaan syö ravintoloissa, enkä varsinkaan roskaruokapaikoissa. Jatka sinä vain hölmö hyväntekeväisyyttä ja pöyristyttävien summien syltämistä yrittäjien pussiin ja aneemisten auringossapaistuneiden ankkalättyjen keittämistä siitä hyvästä. 😂 ap
Markettien palvelutiskikeittiöistä noutamalla saa jo 5-6 eurolla hyvän kotiruoka-annoksen valmiina ja valinnanvaraakin on monenlaista.
Perje 2 aikuista ja 2 lasta ja lomautettuna tai yt:t tai kelan varassa elämä. Kannattaako tilata ruokaa vai kaupassa käydä ja itse tehdä.
Oksennus lautasella 30 euroa.
Voi jumala uta ihmiset on tulleet hulluiksi kun ne yrittää olla niin kaupunkilaisia että.
Vakuumiin pakattua pas kaa, en söisi vaikka maksettaisiin.
Ihmiset laittaa rahansa noihin ja kun tämä tilanne jatkuu jouluun saakka, vähintään, niin kohta itketään valtiota apuun kun ei ole rahaa ruokaan.
No, tämä on sitä porukkaa joka asuu 53 neliön kolmiossa allekkain ja vierekkäin pahvitaloissaan ja kuuntelee naapureittensa mölyämistä, ehkäpä siinä on yksi selitys tuolle typeryydelle, aivot on siinä melussa ja ahtudessa sulaneet.
On todettava että ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Perje 2 aikuista ja 2 lasta ja lomautettuna tai yt:t tai kelan varassa elämä. Kannattaako tilata ruokaa vai kaupassa käydä ja itse tehdä.
Ne piirtää kenellä on liitua.
Nämä turhuuden kuolee onneksi pois.
Kuolen nauruun!
Ostakaa sitä ankkaa ja pastakaa itse, silloin siitä tulee hyvää. Miten itseään huippukokiksi nimittävä edes kehtaa ryhtyä tuohon, tuommoisen oksennuksen myymiseen? Rahanhimossaan tietysti.
Toivottavasti nämä idiootit, jotka noita ostavat, eivät ole kohta valtion kukkarolla, kun asunto menee alta, jahka työt loppuu. Vaikka onhan ne, kun niillä ei ole aivoja joilla ajatella. Voi, voi!
Ja niille jotka hokevat, ettei ole muilta pois, takaan että on. Kohta veronmaksajat joutuvat lujille, tämän paskalaskun maksaminen vie jälkeen jääviltä kymmeniä vuosia, nämä ”huippukokit” vaan rakentelevat dinnereitään, menisivät perhana oikeisiin töihin tai tekisivät edes oikeaa ruokaa. Tuossahan sumutetaan aineksilla hintaan lisää 80 prosenttia ilmaa.
Tyhmät helsinkiläiset ostaa. No se ei kyllä ihmetytä lainkaan. Muualla Suomessa tuommoinen naurettaisiin ulos!
Bgu kirjoitti:
Miksi olet ilkeä ap
Miksi kiellät totuuden?
En ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne piirtää kenellä on liitua.
Se liitu alkaa olla lopussa, piirrä nyt kun sitä vielä on. Veronmaksajien syliin voit sitten mäntyi tulla ulisemaan kun liitu on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Markettien palvelutiskikeittiöistä noutamalla saa jo 5-6 eurolla hyvän kotiruoka-annoksen valmiina ja valinnanvaraakin on monenlaista.
No mutta kun se on vain ruokaa, katos se ei ole dinnerii.
Minusta hyvä ja innovatiivinen konsepti. Täytyy kokeillajoku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan syö ravintoloissa, enkä varsinkaan roskaruokapaikoissa. Jatka sinä vain hölmö hyväntekeväisyyttä ja pöyristyttävien summien syltämistä yrittäjien pussiin ja aneemisten auringossapaistuneiden ankkalättyjen keittämistä siitä hyvästä. 😂 ap
Älä unohda, että Nämä yrittäjät - niin michelinit kuin roskaruokapaikat - ovat niitä, jotka mahdollistavat hyvinvointiyhteiskuntamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda, että Nämä yrittäjät - niin michelinit kuin roskaruokapaikat - ovat niitä, jotka mahdollistavat hyvinvointiyhteiskuntamme.
Ahhahahahahhaahhaaaaaa!!!🤣🤣🤣🤣 Johan vitsin murjaisit! Tuolla perusteella jokainen ihmis- ja kaikkia muitakin oikeuksia rikkova köyhä sikolätti maailmankolkkakin on hyvinvointiyhteiskunta - koska niissäkin on ravintoloita ja ravintolayrittäjiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahhahahahahhaahhaaaaaa!!!🤣🤣🤣🤣 Johan vitsin murjaisit! Tuolla perusteella jokainen ihmis- ja kaikkia muitakin oikeuksia rikkova köyhä sikolätti maailmankolkkakin on hyvinvointiyhteiskunta - koska niissäkin on ravintoloita ja ravintolayrittäjiä. Ap
Ymmärrätkö tahallasi väärin?
Rautalanka, ei vaan ratakisko: yrittäjä maksaa paljon veroja. Suomessa hyvinvointiyhteiskuntaa ylläpidetään verorahoilla. Köyhät maat eivät näin toimi.
On tuossa kumminkin järkeä, jos haluaa maistaa hyvin kypsytettyä ankkaa. Ei äkkinäinen sitä laita ilman sirkulaattoria, ja sitä ei kannata yhtä kertaa varten ostaa.
Mä en usko, että ravintolan asiakaskunta muutenkaan koostuu kelan tuilla/matalapalkka työssä olevista av mammoista :)
Joo. Itse asun maakuopassa ja syön matoja. Hiton uusavuttomat.
Tämän viestin lähetin savumerkeillä.