ULVOITKO sinäkin naurusta nähdessäsi Jaajo Linnoinmaan videon etäpalaverista?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006461192.html
Nuo keltaisen lehdistön termit muuttuvat aina vain typerämmiksi
Kommentit (13)
Itse en enää edes uskalla avata klikkiotsikoita. Jatkuvat mielenjärkytykset ovat jos suistaneet minut mielenterveyspotilaaksi. Silmien hieromisesta olen tullut sokeaksi toisesta silmästä.
En ulvonut. ei v*ttu näitä termejä. pitäs vetää dunkkuun kuka keksii näitä
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi kyllä viihdettä ja saisi myyvän otsikon. "Näe kuinka klikkiotsikoitten tekijää lyödään vasaralla kasvoihin ja käristetään roviolla."
Ulvoin hulvattomasti, video oli niin pysäyttävä.
En ulvonut. Eikä ole Sanna Marinkaan Voguen kannessa Rihannan kanssa, vaikka iltapieru niin hehkuttikin. Tai ainakin itse olen ollut ymmärtävinäni, että kannessa mainittu juttu on eri asia kuin se, että henkilö on päässyt Voguen kanteen.
Joo, se oli välitön *REPS* ja *KOPS*, kun menin nurin tuolini kanssa. Silleen epäironisesti voin sanoa, että oikeasti ei tapahtunut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi kyllä viihdettä ja saisi myyvän otsikon. "Näe kuinka klikkiotsikoitten tekijää lyödään vasaralla kasvoihin ja käristetään roviolla."
Koivikossa suhissut aviomies pelasti ruokatunnilla puolisonsa dunkkuunvedolta keskikaupungilla.
Ilmeeni oli sama kuin Janni Hussilla tuossa videossa.
Mä luulin oikeasti, että siinä tapahtuu edes jotain laimean hassua, muttei edes sitä.
Ulvoin. Tällä viikolla olen jo ehtinyt kohista useampaan kertaan, hieronut silmiäni epäuskosta ja shokissakin olen ollut.