Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun tilataan aina parin viikon ruoat kerralla, olen vasta saanut käsitystä, miten paljon ruokaan menee rahaa. Miten paljon teillä?

Vierailija
02.04.2020 |

Meitä on kaksi ja kuukauden ruokamenot on 400-500 €. Eli reilu satanen viikossa.
Se ruoan määrä tuntuu ihan hirveältä, monta laatikollista kerralla!

Miten muilla? Ollaanko me keskivertokuluttajia?

Kommentit (23)

21/23 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee varmasti yli satanen viikossa, siinä on tosin siivousaineet ym. mukana.

Nyt tuntuu, että ruokaan menee enemmän rahaa, kun kokataan lounas kotona ja otetaan eväät töihin. Ei käydä enää lounasravintolassa syömässä.

Toisaalta.... Jos kummallakin menee lounaaseen kymppi päivässä normaalisti, se on meiltä kahdelta 400€ kuussa. Aika hurja raha. Nyt siis pitäisi jäädä rahaa nappiin enemmän.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/23 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaaminen tulee kalliimmaksi. Ei voi valita mistä ostaa ja on toimituskulut. Yleensä menee rahaa n.300€/kk. Asun yksin.

Ei meillä tule. Voi valita S-ryhmän eli Prisman tai K-ryhmän eli Cittarin. Pienemmätkin kuljettaa, mutta niiden valikoima on pienempi, niin käytetään noita. Kuljetusmaksu tulee kaksi kertaa kuussa yhteensä parikymppiä. Muuten menisi rahaa bussilippuihin ja aikaa tuhraantuisi hirveästi, joten en koe, että tulee yhtään kalliimmaksi. Ja lisäksi, kun tilaa kerralla, jää kaikki heräteostokset kokonaan tekemättä, kun aiemmin käytiin monta kertaa viikossa kaupassa. Luultavasti tää on meille halvempaa.

ap

Täällä ei voi valita kauppaa. Mä käyn kävellen kaupassa. Mulla on harvoin heräteostoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näppiin.

Ja siis kahdestaan asutaan plus miehen aikuinen lapsi joka syö enimmäkseen omia ruokiaan.

🇺🇦🇮🇱