Joudut koronakaranteeniin nyt lukemasi kirjan päähenkilön kanssa: kuka hän on, miten teille käy?
Idea pöllitty Twitteristä.
Kenen kanssa joudutte karanteeniin?
Kommentit (86)
Jack Reacherin kanssa varmaan ajautuisimme vaikeuksiin. Kulkurin lailla jatkuvasti paikkakuntaa vaihtava Jack pitkästyisi kerrostalolähiössä. Prisman alerekistä löytyisivät sentään vaihtovaatteet. Jack tyytyisi noutoruokaan tai eineksiin ja kahvia hän ainakin saisi riittävästi, koska juon itsekin sitä jatkuvasti. Yläkerrassa metelöivä seurue saisi inspiraation muuttaa vihdoin muualle.
Voi, Äitimaassa on niin paljon päähenkilöitä! Ehkä olisin vankilassa baskimielisen pojan kanssa. Tai hänen äitinsä kanssa vihasin maailmaa. Tai katkeroituisin, kun leskeksi jäänyt nainen vihaa kaikkia, myös minua, karanteenikaveriaan.
Harry Hole,
vetäisimme baarissa perseet ja sitten menisimme sänkyyn=)
Rand al'Thorin kanssa kykkisin karanteenissa ja pelkäisin, milloin tappaa minut hulluuskohtauksessa pimeyden herran saastuttamalla saidin-voimalla. Wheel of Time neljäs kirja, koko sarja menossa uusintakierroksella.
Onneksi sain just loppuun Chelsea Quinn Yarbron Blood Roses-kirjan. Siinä nimittäin seikkaillaan paiseruton aikaisessa Ranskassa.
Vaikka en kyllä tiedä onko selviämisen mahdollisuudet kovin korkealla al'Thorinkaan kanssa, kun saa pelätä hulluuden lisäksi pahuuden kuplia, hylättyjä ja pimeyden herraa. Ohraisesti taitaisi kuitenkin käydä!
Leonardo da Vinci, eiköhän se keksisi kaikenlaisia härpäkkeitä arjen avuksi...
Aino Sibeliuksen kanssa odottelisin, että päästään puutarhahommiin. Samalla yrittäisin saada selville mikä sai hänet jaksamaan sitä juopottelevaa, snobia, leuhkan hienostelevaa, rahansa turhuuteen tuhlaavaa ukkoaan. ( Jenni Kirves, Aino Sibelius Ihmeellinen olento)
Mulla kans Harry Hole, jahtaamme sarjamurhaajaa, välissä vedämme päihteitä kaksin käsin.
Paul Therouxin kanssa kierrellään Tyynenmeren onnellisia saaria <3
Muumipeikko
Utelias tyyppi, ei varmaan malta olla kotona.
Alexi Laihon kanssa olisin. Hän voisi opettaa kitaransoittoa mulle 😁
Gerald Rivialaisen kanssa "joutuisin". Puhuttais viisaita päivät ja p*ntais yöt.
Harry olisi täälläkin, joskin ei vielä täysi-ikäisenä velhona. Muuten laittaisin näyttämään ja opettamaan taikuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jack Reacherin kanssa varmaan ajautuisimme vaikeuksiin. Kulkurin lailla jatkuvasti paikkakuntaa vaihtava Jack pitkästyisi kerrostalolähiössä. Prisman alerekistä löytyisivät sentään vaihtovaatteet. Jack tyytyisi noutoruokaan tai eineksiin ja kahvia hän ainakin saisi riittävästi, koska juon itsekin sitä jatkuvasti. Yläkerrassa metelöivä seurue saisi inspiraation muuttaa vihdoin muualle.
Jack Reacher on paras! Harmi kun ei ole kesken reacher-kirjaa niin en jäisi hänen kanssaan karanteeniin. Reacherin kanssa ei tarvitsisi pelätä, kun hän antai köniin pahiksille.
Jäisin Monte Kriston kreivin kanssa karanteeniin. Rahaa riittäisi, mutta on katkera ja kostonhimoinen tyyppi. Vatvotaan kaikko vihamiehet, todelliset ja kuvitellut loukkaukset läpi ja kostetaan vuosien suunnittelun jälkeen kaikki. Jälkeen jää vain tuhoituneita ihmisraunioita. Ei tule tylsää, kun seuralaiset puhuvar paljon ja hyvin koukeroista kieltä. Vaatteet on komiat ja nautiskellaan monen ruokalajin illallisia upeiden viinien kera.
Kyllä me Philip Marlowen kanssa tultaisiin juttuun muuten, mutta kun minulla ei ole yhtään viskiä.
Olen tutkimusmatkailija Castrenin seurassa ja parhaillaan matkaamme kohti Arkangelia poron vetämänä.
Ei taideta ihan heti uskaltautua ihmisten ilmoille täältä korpitaipaleelta.
Catherine ja Heathcliff. Hyppaan itse katolta kahden viikon paasta ja sekoboltsit jatkaa keskenaan.
Himoshoppaaja-Becky. Ois joko 5/5 tai 0/5, en tiedä :D
David Bowien kanssa eletään vanhoiksi ja rikkaiksi, hyvää seksiä ja musiikkia ❤️
Hovimestari Stevensin, Ishiguron pitkänpäivän illasta, onhan hän kyllä aika pilkun piip ja kauhea pohdiskelija, mutta kyllä hopeat kiiltäis ja palvelu pelais.