Joudut koronakaranteeniin nyt lukemasi kirjan päähenkilön kanssa: kuka hän on, miten teille käy?
Idea pöllitty Twitteristä.
Kenen kanssa joudutte karanteeniin?
Kommentit (86)
Siirin (Tiina Nopolan lastenkirjoista tuttu)
Luin Raamatusta viimeksi Mooseksesta. En usko, että tulisi tylsää Mooseksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noituri Geraltin kanssa karanteenissa, hmm. Kyllä mä meille tekemistä keksisin............
Ei hitto mä luin koko sarjan 8li koukttava.
Surkeasti kirjoitettuja kirjoja, mutta tarina on loistava. Sillä ne jaksaa lukea :)
Patti Smithin kanssa keiteltäisiin kahvia.
Entinen temppeliherra, kumpikohan omalla tautitarjonnallaan sairastuttaisi toisen?
Juha Vuorisen dekkariparodiasarjan eli DikDek-sarjan Tapio Mäkilä on hahmoni.
Eipä hätiä mitiä karanteenissakaan. Päähahmo vastaa kaikkiin hämmentäviin kysymyksiin täyslaidallisella tyylipuhtaita törkeyksiä ja huonon huumorin kukkasia.
Hyvin pyyhkii!
Uppoudun Joona Linnan teräksenharmaisiin silmiin. Korona on huolistamme pienin, sillä meidän on saatava myös terroristit kiinni ennen kuin tulee lisää ruumiita. Ja niitähän riittää tässä kirjasarjassa.
Superfiksun ja pieniä yliluonnollisia kykyjä omaavan teinin kanssa. En taida jaksaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noituri Geraltin kanssa karanteenissa, hmm. Kyllä mä meille tekemistä keksisin............
Surkeasti kirjoitettuja kirjoja, mutta tarina on loistava. Sillä ne jaksaa lukea :)
Millä tavalla surkeasti kirjoitettuja?
Ruotsalainen poliisi (Keskusrikospoliisin yli-intendentti) Lars M. Johansson olisi mun karanteenikaverina. Kyllä sen kanssa viihtyisi. Hänellä on pakastin täynnä hirvenlihaa ja ruoan kanssa on aina asialliset ruokajuomat viineineen+kahvi ja konjakin tissuttelua:).
(Leif GW Persson: Vallanpitäjät)
Thad Beaumontin tai George Starkin. Mä toivon, että se olis Thad, niin ei kävis kuinkaan, mutta jos se on tuo pimeä puoli George, niin luultavasti oon pian viipaleina 😅
Joudun karanteeniin muumitaloon. Nauttisin.
Kissani Jugoslavia on kirja. Olen aika alussa, joten enpä osaa mitään kovin syväluotaavaa analyysiä tehdä päähahmoista. Niitä on kaksi. Neuroottinen homomies ja nainen joka on menossa nuorena järjestettyyn avioliittoon. Nainen on ilmeisesti hyvä kokki, niin hänet voisin ottaa seuraksi.
Luen Naisten aika kirjaa. Se on kirja 1800-1900-vaihteen edelläkävijänaisista, jotka omalla työllään ajoivat maamme naisen asemaa. ja kun tämänkin hetken tilannetta katselee, niin ilmeisen hyvin sen tekivät.
Uskon, että viihtyisin hyvin näiden viisaiden ja päättäväisten naisten kanssa.
Urda on kuvaamataidon opettaja ja kesäloman alkaessa matkustamassa Suomesta Pariisiin ystävänsä luokse. Aviomies jää rälläämään Suomeen, koska on sellainen luonteeltaan. Tytär on Urdan äidillä hoidossa. En tiedä selviämmekö Pariisiin, mutta kirjan takaliepeen mukaan Urda tulee tapaamaan nuoremman miehen ja rakastumaan häneen. Joten kyllä me jotakin keksitään. Olen haaveillut pitkästä lomassa Pariiisissa, niin nyt todellakin lähdetään. Tulee varmasti hyvä kesä.
Kirja on 1959 julkaistu Marianne Alopaeuksen "Jäähyväiset elokuussa"
Daphne Sheldrickin kanssa hoidettaisiin orpoja norsunpoikasia Keniassa.Olisi kyllä mielenkintoista.
Marko Jantusen kanssa puidaan hänen päihdeongelmaa 😂