G: Minkä värisen auton sinä hankkisit jos sinulla olisi tarpeeksi uskallusta?
Minä hankkisin vihreän pikku-Nissanin ihan vaan näyttääkseni, että vihreät arvot ovat minulle kaikki kaikessa.
N 23
Kommentit (25)
Vihreän minäkin haluaisin, metallinhohtoisen. Tai sitten oranssin, kuparinvärisen.
Valkoinen, tarkoitus on mennä autokauppaan, kunhan tämä hässäkkä vähän rauhoittuu. Uusi auto hankinnassa.
Ostaisin tummanharmaan, koska suurimman osan aikaa auton pinta on likainen ja tummanharmaassa lika näkyy huonommin. Jos joku pesisi autoni päivittäin. ostaisin kirkkaanpunaisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskalluksesta kiinni vaan sitä, että käytetyissä harvoin pääsee valitsemaan värin perusteella.
Minä katselin tuossa puolisen vuotta keltaista autoa ja viimein sellaisen sopivan löysinkin. Maanantaina kävin sen hakemassa ja olen varsin tyytyväinen. Entinen auto oli tummanvihreä, mutta se väri oli silloin sivuseikka kun piti saada auto alle.
Siis.. mitä uskallusta haluamansa värisen auton hankkiminen vaatii?
Tarvitaanko auton väriinkin jotain uskallusta?! Enpä ole ikinä tuollaista kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vantablack värisen batmobilen!
Kauankohan se säilyisi vantablackinä kerätessään pa*kaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaanko auton väriinkin jotain uskallusta?! Enpä ole ikinä tuollaista kuullut.
Ajattelepa ite - entinen naapurisi saattaa nähdä sinut autoinesi ja kommentoida asiasta jotain. Mitähän ne sukulaisetkin sanovat jos kesällä satutaan nähdä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos siihen ottaisi kiiltolakkauksen pintaan, niin silloin se olisi varsin helppo pitää puhtaana.
no onko nykyään auton väriinkin joku sosiaalinen paine ja painostus somessa?
vai mitä v***a tuo alottaja oikeen hakee?
Näin viime kesänä upean turkoosinsinisen urheiluauton. Se oli täsmälleen trooppisen meriveden väriä. En tunnistanut merkkiä, mutta ei se ainakaan Ferrari tainnut olla. Oli muutenkin näyttävä ja kaunis auto. Pinta oli varmaan keraaminen tms. koska väri näytti todella upealta ja pinta kiiltävän sileältä.
Joku pikkuinen sitikka saman värisenä turkoosina olisi oikein kiva.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime kesänä upean turkoosinsinisen urheiluauton. Se oli täsmälleen trooppisen meriveden väriä. En tunnistanut merkkiä, mutta ei se ainakaan Ferrari tainnut olla. Oli muutenkin näyttävä ja kaunis auto. Pinta oli varmaan keraaminen tms. koska väri näytti todella upealta ja pinta kiiltävän sileältä.
Joku pikkuinen sitikka saman värisenä turkoosina olisi oikein kiva.
Meidän kylillä liikkui aikanaan rätti-Citikka, jonka kylkiin oli maalattu koivunrunkoja ja taustalla siintävä rantakaislikko.
Tekeekö sinun mielestäsi vihreä väri autosta jotenkin ekologisemman? Sinuna suuntaisin katseen ennemminkin käyttövoimaan kun väriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos siihen ottaisi kiiltolakkauksen pintaan, niin silloin se olisi varsin helppo pitää puhtaana.
Niin vanta on siellä jossain alla, sitä vain ei enää näe.
Edellinen auto oli kermankeltainen. Ei mikään toiveväri mutta omasta mielestä ihan kiva. Muutaman ihmisen kuulin sitä kommentoivan, että miten kukaan voi ajaa tuon värisellä autolla, mutta ei se mua haitannut.
Sinivalkoiseksi ja laittaisin pakoputken yläpuolelle tekstin "Exit only".
Oikeen kalliiseen ja siistiin autoon semmoinen törkeä mattamusta. Se olisi makea.
Ei ole uskalluksesta kiinni vaan sitä, että käytetyissä harvoin pääsee valitsemaan värin perusteella.