Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiiko 17-vuotiaalle pojalle parta? Keväällä iskenyt partavimma..

Pörröpääpoika
02.04.2020 |

Terve!

Kun oon tämmönen 17 v pojan kloppii niin mietin, että kannattaako partaa kasvattaa? Mulla on vähän rambo tyylinen tukka eli aika kihara ja pörrönen tukka. Haluaisin kasvattaa parran, mutta en tiedä sopiiko tämän ikäiselle? Mulla siis kasvaa parta todella nopeasti, jonka joudun leikkaamaan melkein joka päivä.

Tukkani on vähän tälläinen https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/32/Sylvester_Sta…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvaa parta tyyliin patrik laine niin ehdoton ei

Vierailija
22/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kasvavasta tuuheasta parrasta tunnistaa Alfauroksen. Sama myös eläinmaailmassa mm. leijonilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista! Mukava oli kuulla mukaviakin kommentteja. Parta kasvaa tosiaan melko kokonaisvaltaisesti, mutta on melko ruskean blondin väristä. Täytynee miettiä!

Näemmä kaikki tytöt eivät tykkää..

Vierailija
24/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sopii kaikille pikku h***lle jotka tulee viettään aikaa bear-partyihin varttuneempien miesten kans  kesällä.

Vierailija
25/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörröpääpoika kirjoitti:

Kiitos kommenteista! Mukava oli kuulla mukaviakin kommentteja. Parta kasvaa tosiaan melko kokonaisvaltaisesti, mutta on melko ruskean blondin väristä. Täytynee miettiä!

Näemmä kaikki tytöt eivät tykkää..

Toiset tykkää toiset ei. On kivaa vaihtelua kasvattaa parta niin saa huomiota erilaisilta naisilta kuin ilman partaa.

Vierailija
26/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä sinun ikäisilläsi on naamassa mutta, menisit kysymään asiaa oman ikäisiltäsi. Lähtökohtaisesti ei parta sovi kenellekään.

Vierailija
27/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvin kasvavasta tuuheasta parrasta tunnistaa Alfauroksen. Sama myös eläinmaailmassa mm. leijonilla"

Kunnon naurut...17-vuotias poika on aika kaukana alfauroksesta...

Vierailija
28/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata kaulaparta, sem ei tarvitse olla edes kovin paksu, riittää että muutama höytyvä siellä täällä.

Menee myös loistavasti fedoran kanssa!

Niin, ja naiset on aivan hulluna kaulapartoihin.

Vierailija
29/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No oon kyllä miettinyt tota että tekeekö vanhemman näköseks, mun parta kasvaa vahviten suupielen ja kaulan yläosan kohdalta, mutta myös poskista ja viiksistä. Pitää varmaa miettiä, olia kyllä cool silti. Mietin vaan että tykkääkö tytöt?"

Täällä ei ole tyttöjä. Eikös teillä nuorilla ole ihan omia sivuja?

Vierailija
30/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvin kasvavasta tuuheasta parrasta tunnistaa Alfauroksen. Sama myös eläinmaailmassa mm. leijonilla"

Kunnon naurut...17-vuotias poika on aika kaukana alfauroksesta...

Niin onkin. Sen vuoksi 17 vuotiailla ei vielä kasvakaan parta HYVIN tai ole TUUHEA. 17 vuotiaan parta on helppo kyllä ajaa. Karkealla pyyhkeellä vaa vetäsee

Vierailija
31/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiii

Vierailija
32/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin kasvattaa partaa ekaa kertaa juuri sun ikäisenä. Lähes koko aikuisiän onkin ollut jonkinlainen parta, ei kovin kauan ole jaksanut paljasta leukaa pitää kun kasvaa kuitenkin niin nopeasti takaisin. Kuka tykkää mitenkin.

Vierailija
33/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, sopiiko parta sinulle vai ei, selviää vain sillä, että kasvatat sen parran. Sen saa kyllä varsin nopeasti pois, jos se ei tunnukaan omalta.

Nyt voi olla hyvä aika kokeilla tuollaista ulkonäkömuutosta, kun ei ole tarvetta liikkua ihmistenilmoilla.