Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiiko 17-vuotiaalle pojalle parta? Keväällä iskenyt partavimma..

Pörröpääpoika
02.04.2020 |

Terve!

Kun oon tämmönen 17 v pojan kloppii niin mietin, että kannattaako partaa kasvattaa? Mulla on vähän rambo tyylinen tukka eli aika kihara ja pörrönen tukka. Haluaisin kasvattaa parran, mutta en tiedä sopiiko tämän ikäiselle? Mulla siis kasvaa parta todella nopeasti, jonka joudun leikkaamaan melkein joka päivä.

Tukkani on vähän tälläinen https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/32/Sylvester_Sta…

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pään mallista. Itse en noin nuorena kasvattaisi. Mutta päätä toki itse.

Vierailija
2/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat näyttää vanhalta ukolta, niin siitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuon pörrön lisäksi partaa? Jos haluat, mikä ettei.

Vierailija
4/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Näyttää hassulta kun on lapsen pehmeyttä vielä kasvoissa ja parta taas on todella miehekäs. Tulee sellainen "reppana haluaa kovasti näyttää vanhemmalta" fiilis. 

Vierailija
5/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta voi vanhentaa.

Vierailija
6/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kasvata. Tuossa iässä se on vielä sellaista epämääräistä haituvaa monilla. 

Vierailija
7/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 35-vuotias kun-ni-a-kan-sa-lai-nen...

Vierailija
8/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon kyllä miettinyt tota että tekeekö vanhemman näköseks, mun parta kasvaa vahviten suupielen ja kaulan yläosan kohdalta, mutta myös poskista ja viiksistä. Pitää varmaa miettiä, olia kyllä cool silti. Mietin vaan että tykkääkö tytöt?

Vierailija
10/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta näyttää kauhealta kaikilla. Älä kasvata

Vierailija
11/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester😍😛

Vierailija
12/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä mitä muut ajattelee. Tee kuten itse tykkäät.

Vierailija
13/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sopii jo 14-vuotiaille

https://bigmemes.funnyjunk.com/comments/Swedens+fastest+14+year+old+_91…

Saa varmasti paljon nuorta pimppaa.

Vierailija
14/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kasvon mallista, ja etenkin sinun hiustesi ja partasi yhteen sopivuudesta. Jos olet todella kiharatukkainen niin parta saa aikaan luolamies efektin tai juuri tuon rambo lookin

Vierailija
15/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörröpoika kirjoitti:

No oon kyllä miettinyt tota että tekeekö vanhemman näköseks, mun parta kasvaa vahviten suupielen ja kaulan yläosan kohdalta, mutta myös poskista ja viiksistä. Pitää varmaa miettiä, olia kyllä cool silti. Mietin vaan että tykkääkö tytöt?

Parta näyttää hyvältä vain aikuisella miehellä. Ja itseasiassa ei tee vanhemman näköiseksi, jos on edelleen lapsekkaat kasvot kuten alle parikymppisillä miehillä useimmiten vielä on. Kun työskentelin nuorena kassalla, niin alaikäiset pojat tunnisti jopa helpommin siitä kun oli yritetty kasvattaa partaa. Se ristiriita on vain niin räikeä lapsekkaiden kasvojen ja partakarvoituksen välillä. En tiedä tämän päivän nuorista, mutta itse en ainakaan tykännyt nuorena tyttönä pojista, joilla oli partahaivenia. Näyttivät epäsiisteiltä omaan silmään. 

Vierailija
16/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi hymyilyttää. Niinkuin tämä olisi jonkinlainen kompakysymys?

Vierailija
17/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää parhaiten. Muitakin lookkeja kuin Rambo on olemassa joten en huolestuisi siitä.

Vierailija
18/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan kasvata. Tuossa iässä se on vielä sellaista epämääräistä haituvaa monilla. 

Älä sano, hänellä voi olla vähän eksottisempaa verta, joten täysparta voi kasvaa jo 14-vuotiaana.

Vierailija
19/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta alkaa kunnolla kasvaa jos kasvaa niin yli 25v. Ei kannata alkaa maitohaivenia kasvattaa. Rumia.

Vierailija
20/33 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi. Näyttää hassulta kun on lapsen pehmeyttä vielä kasvoissa ja parta taas on todella miehekäs. Tulee sellainen "reppana haluaa kovasti näyttää vanhemmalta" fiilis. 

Tämä on just se syy, ettei tätä kannata mammapalstalta kysyä. Tietenkin jos oikeasti haluat milfien mielipiteen niin sitten.  itse on tuossa iässä kysellyt tyylivinkkejä äidiltäni, enkä sen kavereilta.