Olen jättänyt antiperspirantin käytön tässä kotona ollessa
Ihmetyttää kovasti nämä joidenkin väittämät, että kainalohiki ei enää haise yhtä paljon sitten kun ne on "vieroitettu" tavallisesta antiperspirantista ja sitten kaiken maailman luonnonkosmetiikkadödötkin toimii niin kuin pitää.
Niin kuinka kauan siinä pitäisi kestää? Tässä siis pari viikkoa oltu ilman ja kyllä se hiki vaan haisee pahalle edelleen. Suihkussa käyn päivittäin ja jossain kohtaa päivää alkaa haiskahtaa riippuen hikoilun määrästä.
Kommentit (4)
Kyllä se haisee. Toiset vaan turtuu omiin löyhkiinsä ja väittää, ettei haise... Yksi tuttavaperhe esim, ekohörhöjä kaikilla tavoin, pyykkäävät pesupähkinöillä ja etikalla, dödönä mineraalikivi, siivouksessa etikkaa ja soodaa, no-poo eli ei shampoopesua. Kyllä. Haisevat kammottavalle koko sakki, vanhemmat ja 3 lasta joista yksi vaippaikäinen kestovaipoilla tietty. Joita siis "pestään" pesupähkinöillä ja etikalla. Kerrostalon rappukäytävä löyhkää heidän oven kohdalla, en halua edes ajatella, mikä sisällä on.
Mut noin muuten, ihan ok jos ei kotona ollessa halua dödöillä. Vois sitä mineraalikiveä koettaa?
Viime kesänä lomalla testasin, mitä tapahtuu jos pesen vaan vedellä ja suolakivellä ja heitän kainaloon vaan mineraalikividödöä. Viikossa haisin ja lika tuntui pinttyneen ihoon. Hiuksista puhumattakaan...
Vierailija kirjoitti:
Se haju vaihtelee muuten jännästi. Välillä se on jotenkin makaronilaatikkomainen ja välillä haisee sellainen imelä spurgupappahiki.
Vertaapa hajua jalkovälihajuun?
Mä olen vielä sellainen stressaaja, että kun jännitän tai ahdistun niin siitä tulee sellainen pikantti lisäodööri kainalohikeen. Samoin liikuntasuorituksen jälkeen kroppa puskee ilmeisesti jotain pahanhajuista kuonaa hikenä pihalle.
Se haju vaihtelee muuten jännästi. Välillä se on jotenkin makaronilaatikkomainen ja välillä haisee sellainen imelä spurgupappahiki.