Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Estée Lauderin myydyin seerumi jolle patentti 30 vuotta

Vierailija
02.04.2020 |

Muut seerumit on jo parempia kuin tuo heidän klassikko. Oletteko vaihtaneet jo johonkin toiseen ja halvempaan? Itse olen. Tähän ketjuun ei kannata tulla kommentoimaan "ne on ihan turhia, minä käytän perusvoidetta ja näytän 30 vuotta nuoremmalle", ketju on tarkoitettu niille jotka näitä tykkäävät käyttää. :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauderin seerumi oli joskus todella, todella kauan sitten jossakin seerumitestissä ja sai hyvät pisteet vain ihon ylimpien kerrosten suhteen. Koostumus on voinut toki muuttua. Itse en mitään erikoista huimannut.

Mikään voide tai seerumi en vaikuta ihon pintakerrosta syvemmälle.

Terveisin kosmetologi

Tiedetään, ei kai kukaan luule että noilla kaikki rypyt ja juonteet lähtee lopullisesti. Mutta hyvillä seerumeilla saa loistavan meikkipohjan päiväksi ja se pitää ihon pintaa muutenkin kunnossa. Heleyttävä, silottava ja kosteuttava vaikutus päiväksi. Kosmetologini vertasi seerumeja hammastahnaan eli joutuu joka päivä pesemään, jos haluaa vaikutusta.  Samoin seerumien teho häviää jos et säännöllisesti käytä niitä.  -ap

Vierailija
22/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen suosinut apteekin sarjoja. Eucerin on ollut suosikkini, mutta vain sen takia, etyä heillä on loistava silmänympärysvoide kuiville ja herkille silmille. Hydraulon filler.

Mutta nyt siis aloin suosimaan suomalaista. On kyllä kalliimpaa kuin apteekissa.

3

Vai että hydraulon :D ei taida tuo english language olla vahvuutesi?

Onko sana suomen kielessä erilaisempi? Vai miksi viittaat englantiin?

On todellakin eri sana. Taidat tarkoittaa Hyaluron Filleriä. 

- Eri

Se on ihan sama sana suomeksi ja englanniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään eroa ihossani tuon seerumin käytön jälkeen.

N26

Vierailija
24/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään eroa ihossani tuon seerumin käytön jälkeen.

N26

Sen vuoksi vaihdoin toiseen, en huomannut vaikutusta. Jon haetaan 30v patentti eikä tuotetta uudisteta, niin silloin toiset merkit ajaa ohi.

Vierailija
25/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen suosinut apteekin sarjoja. Eucerin on ollut suosikkini, mutta vain sen takia, etyä heillä on loistava silmänympärysvoide kuiville ja herkille silmille. Hydraulon filler.

Mutta nyt siis aloin suosimaan suomalaista. On kyllä kalliimpaa kuin apteekissa.

3

Vai että hydraulon :D ei taida tuo english language olla vahvuutesi?

Onko sana suomen kielessä erilaisempi? Vai miksi viittaat englantiin?

On todellakin eri sana. Taidat tarkoittaa Hyaluron Filleriä. 

- Eri

Se on ihan sama sana suomeksi ja englanniksi.

Joo mutta ei ole sama kuin "Hydraulon".

Vierailija
26/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tökötit estä naaman uurtumista. Pelkkää uskomushoitoa. Syökää, terveellisesti, hoitakaa kuntoa, älkää grillatko tiseänne auringossa, älkää tupakoiko ja älkää nauttiko alkoholia. Hyvät geenit tietysti kannattaa hankkia myös.

Vierailija
27/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on olleet the body shop drops of youth, lancome se musta pullo, louis widmer seerumi ja messuilta ostin kerran lily aleksandra tms. tuotepaketin, nää oli tosi hyviä, niitä vaan ei saa mistään. Mulla on hyvin allerginen iho mutta nää on sopineet.

Vierailija
28/35 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Tarkoitatko sitä Estee Lauderin seerumia, joka on tummanruskeassa nelokanttisessa pullossa ?

Ei ollut tehoa niin minkäänlaista siitä minulle, mutta tummanvihreä ja sininen siitä sarjasta olivat paljon parempia. Olin kyllä, niin nuori ettei vaikutus näkynyt missään. Tahdoin jotenkin edes ennaltaehkäistä tulevaa tuhoa.

Monien, monien kokeilujen jälkeen, löysin viime syksynä todellisen huipputuotteen. Olen kavereillekin suositellut ja ovat ostaneet sitä jo pullotolkulla. Lumenen SISU. Ihastuin ensin tuoksuun, mutta kyllä siinä on tehoa ja woltteja. Heti levittämisen jälkeen, tuntee kun pintaverisuonissa alkaa veri kiertää, että oikein nipistelee.

Ihana aine. Sarjaan kuuluu 24 tunnin kosteusvoide.

En ikinä vaihda, kun näin hyvän löysin.

Tietenkin sun kasvoja nipistelee, kun työnnät naamaasi allergisoivia kutinaa aiheuttavia aineita.

Olen samaa mieltä. Lumene on käyttänyt jotain säilöntäainetta voiteissaan, jonka takia en pysty enää Lumenen voiteita ja seerumeitä käyttömään. Siirryin vuosi sitten YSL:n vastaaviin, jotka kalliita.

Harmi, että Lumene pilannut säilöntäaineilla ihovoiteensa. Muutoin käyttäisin. Olisi hyvä suosia suomalaista. Poskipuna on Lumenen jota käytän.

Kaikessa kosmetiikassa on pakko olla jonkinlainen säilöntäaine, ettei tuote pilaannu viikkoa avaamisen jälkeen. Niissä YSL:n tuotteissa on myös säilöntäaineita, ja ne eivät ole automaattisesti paha asia. Mikä tahansa ainesosa on huono, jos olet sillä herkkä/allerginen.

Vierailija
29/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen seerumit lähtee rullautumaan minun iholla. Kun alat meikkivoidetta laittamaan, seeurmin murustuu pois alta.

Vierailija
30/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on salaisuus. Seerumini on vauvojen öljy. Käytän iltaisin, satunnaisesti, pienen määrän. Iho näyttää hyvältä. Melko edullista.

Vierailija
31/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttänyt meikin alle primeria.

Vierailija
32/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tökötit estä naaman uurtumista. Pelkkää uskomushoitoa. Syökää, terveellisesti, hoitakaa kuntoa, älkää grillatko tiseänne auringossa, älkää tupakoiko ja älkää nauttiko alkoholia. Hyvät geenit tietysti kannattaa hankkia myös.

Geenit vaikuttaa tietty eniten, mutta kyllä tilastollisesi ihoa hoitavat ihmiset kuitenkin näyttävät paremmilta kuin ne muut. Eipä tässä uskalla jättää niitä seerumeita pois. Ihmiskoetta kun ei voi tehdä kahdesti.

Ja vaikka ne maksaa, niin ei ne kuitenkaan niin paljoa maksa, että se raha jostain olisi pois.

N51

Vierailija
33/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä ap vaihdoit?

Vaihdoin apteekin Vichy Idéalia sarjaan, seeurmi, päivä- ja yövoiteet voiteet on olleet käytössä kohta 2-3kk. Olen ollut todella yllättynyt tästä sarjasta. Käytän loppuun Estee Lauderin silmänympärysvoiteet mitä on jäljellä, siirryn tuon Idéalia silmänympärysvoiteeseen, sain siitä testerin ja se oli hyvä myös. Joskus kannattaa kokeilla muutakin, apteekissa oli muitakin hyviä sarjoja, laadukkaille vaikuttivat.

Mä käytin aikoinaan Vichyn voiteita muutaman vuoden kunnes yliherkistyin niille. Silmänympärykset ja otsa oli vuoden verran punaisilla läiskillä. Kävin ihotautilääkärillä ja ei mitään tietoa, mistä johtuu tämä reaktori mun naamalla. Jätin välillä kaikki rasvat pois ja naama oli parempi. Sitten taas aloin käyttää Vichyn silmänympärysvoidetta ja naama meni hirveen näköiseksi. Meni tosiaan vuoden verran jäljittää, mikä aihetti tuon allegian ja sen jälkeen en ole Vichyn voiteita käyttänyt.

Vierailija
34/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä ap vaihdoit?

Vaihdoin apteekin Vichy Idéalia sarjaan, seeurmi, päivä- ja yövoiteet voiteet on olleet käytössä kohta 2-3kk. Olen ollut todella yllättynyt tästä sarjasta. Käytän loppuun Estee Lauderin silmänympärysvoiteet mitä on jäljellä, siirryn tuon Idéalia silmänympärysvoiteeseen, sain siitä testerin ja se oli hyvä myös. Joskus kannattaa kokeilla muutakin, apteekissa oli muitakin hyviä sarjoja, laadukkaille vaikuttivat.

Mä käytin aikoinaan Vichyn voiteita muutaman vuoden kunnes yliherkistyin niille. Silmänympärykset ja otsa oli vuoden verran punaisilla läiskillä. Kävin ihotautilääkärillä ja ei mitään tietoa, mistä johtuu tämä reaktori mun naamalla. Jätin välillä kaikki rasvat pois ja naama oli parempi. Sitten taas aloin käyttää Vichyn silmänympärysvoidetta ja naama meni hirveen näköiseksi. Meni tosiaan vuoden verran jäljittää, mikä aihetti tuon allegian ja sen jälkeen en ole Vichyn voiteita käyttänyt.

Vichyn sarja on todella laaja, testailin 2-3 niistä ja Idèalia oli selkeästi paras omalle iholle. Mikä Vichyn silmäympärysvoide niistä allergisoi? Kyllähän noissa aika voimakas tuoksu on ainakin Idèalia sarjassa.

Vierailija
35/35 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käytössä Clarinsin Double serum. Harkitsen pitöisikö kokeilla tuota sitten kun loppuu. Toisaalta olen ollut ihan tyytyväinen, onkohan jollakin kokemuksia molemmista?