Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn kerran viikossa kaupassa ja jokainen kerta 2-4 ihmistä yskii ja niistelee nenää

Vierailija
02.04.2020 |

Nykyään ohjeistus on, että flunssan oireista kärsivänä ei saa mennä kauppaan! Kauppakassipalvelut toimii tai voi pyytää jonkun muun asioimaan kaupassa. Tai jos kumpikaan vaihtoehto ei ole mahdollinen ja kaapit on oikeasti täysin tyhjennetty niin miten olisi hengityssuojain&kumihanskat?! Mutta ei. Nyt on jo 4 kertaa putkeen tullut näitä pärskijöitä vastaan ja aina useampi. Mielestäni henkilökunnan pitäisi pyytää asiakasta poistumaan ja kieltäytyä myymästä mitään jos ohjeita ei noudata. Ne lukevat useimmissa kaupoissa selkeästi jo heti ovella.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistän minäkin usein. Ei, ei ole flunssan oireita, mutta kun menee ulos ja on esimerkiksi kylmä tai tuulee niin että silmät vuotaa, alkaa nenäkin vetistämään. Rauhoitu jo.

Vierailija
2/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nenä vuotaa aina. Nauru pahentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötysten ällötys eilen Lidlissä: Mies 75v avasi maitokaapin oven ja yski suoraan kaappiin niin kuin tuollainen isokokoinen vatsakas mies voi vain yskiä.

Vierailija
4/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, allergia, jne...

Vierailija
5/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu,Prisma täynnä väkeä ja moni yski ja aivasteli kuuluvasti.

Vierailija
6/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kauppakassipalvelut toimi kun terveet on ruuhkauttanut ne. Toimitusajan saa ehkä viikon-parin päähän, hieman vaikea on ennakoida että sattuu viikon päästä sairastumaan. Sitten on vaan pakko mennä kauppaan. Terveet, kahden vanhemman lapsiperheet jakaa vinkkejä miten saa varattua sen noutoajan mahdollisimman pitkälle, vaikka ei edes tietäisi mitä aikoo sieltä tilata. Itse en ole kyllä nähnyt yhtään yskivää tai aivastelevaa kaupassa viime aikoina 🤔

Vierailija
7/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onn matalapaine joka ilmassa joka taisteleee säästä ja tuotttaa kevätflunssaaa. Oliisi saaanut tulla kunnon talvi ja kunnon kesä.

Vierailija
8/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergiaa? Ainakin Etelä-Suomessa kukkii leppä ja pähkinäpensas jo täysiä. Minulla vuotaa nokka sen vuoksi vettä ja aivastuttaa.

Vierailija
9/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergistanuhaa ja tunnistan sen allergiseksi. Lääkärinkin ohjeistuksella saan nyt liikkua.

Vierailija
10/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAtso siitepölytilanne ja mieti hetki olisiko silläkin vaikutusta ihmisten niistämisiin? 

Muista, että sinä olet ihan samanlainen uhka minulle kuin minä sinulle. Saatat kantaa tietämättäsi koronaa ja minä vaan ohittelen sinut miettimättä onkohan tuo tyyppi just se mun koronavoittoni.

Jösses tätä tekopyhyyttä, mitä teissä joissakin valllitsee. 

Vierailija
11/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve, mutta eilen kauppareissulla yskitti, hiekkapöly tai mikä lie. Kotona taas ei.

Vierailija
12/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yskin tekoyskää, kun Stadiumissa turistit tulivat ihan liian lähelle. Johan osasivat ottaa pari askelta kauemmas, kun vitsailin miehelle koronasta.

Hyvä tapa saada turvaväliä.

Vierailija
13/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nenä vuotaa tuulisella säällä ja siihen kun lisätään katupöly, niin niiskutusta ilmenee. Kaikki niistäminen ja yskiminen ei ole koronaa vaikka hysteerikot niin päättelevätkin. Ennen tätä pandemiaa tilanne oli sama, mutta kukaan ei asiaan mitään huomiota kiinnittänyt saati olisi toimenpiteitä vaatinut vaikka käsittääkseni "vaarattomammat" influenssat ovat tähän asti niittäneet huomattavasti enemmän uhreja.

Vierailija
14/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistän minäkin usein. Ei, ei ole flunssan oireita, mutta kun menee ulos ja on esimerkiksi kylmä tai tuulee niin että silmät vuotaa, alkaa nenäkin vetistämään. Rauhoitu jo.

Tämä + siite- ja katupöly. Ihmiset on ihan vainoharhaisia nykyään. Jos noin paljon pelottaa, kannattaa ruoka tilata kotiovelle. Jos maksaa ennakkoon, niin kassi jätetään oven taakse sovitusti, eikä tarvitse kohdata edes lähettiä.

Vierailija
15/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siitepölyallergia ja sairastan astmaa. Näistä voi joku luulla, että sairastan flunssaa, mutta nuo sairastamani sairaudet eivät tartu.

Vierailija
16/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen astmaatikko ja allerginen mutta osaan niistää sen nenäni kaupan ulkopuolella tai vessassa, en yritä tahallani pelotella koronapelkoisia. Pastilli suussa kauppareissun ajan, niin ei yskitä. Testattu on monta kertaa. Se pärskiminen on vastenmielistä, oikeasti.

Neuvo näille, joita pärskijät ärsyttää: älkää menkö aamusta kauppaan, silloin on 70+ kokoontumisajot ja papat pärskivät kilpaa keskenään.

Vierailija
17/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut.

Sitten olen huomannut että julkisella paikalla esim ulkona ihmiset yhä yskivät/aivastavat avoimesti ilman että pistävät kättä sen eteen.

Lenkillä tulee vastaan ja juuri kohdallani YSKÄISEE PÄIN MINUA. Täysin uskomatonta, tämähän on suoraan kuin väkivaltainen hyökkäys nykystandardeilla kun tietää että tuollaisesta voi saada kuolettavan taudin.

Helvetti yskikää oman paitanne tai takkinne sisään.

Vierailija
18/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällötysten ällötys eilen Lidlissä: Mies 75v avasi maitokaapin oven ja yski suoraan kaappiin niin kuin tuollainen isokokoinen vatsakas mies voi vain yskiä.

Tuosta voisi jo huomauttaa sille ukolle, jos ei tuohon ikään mennessä ole oppinut yskimään ja aivastamaan oikein.

Se hyvä puoli tässä koko koronassa on ollut, että tietämättömille ja epähygienisille ihmisille on kampanjoitu ja opetettu käsienpesua ja oikeaa tapaa yskiä ja aivastaa. Ehkä viimeisetkin oppivat ja joka talvinen flunssa sekä noro-virustelu vähenee tulevaisuudessa.

Vierailija
19/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut.

Sitten olen huomannut että julkisella paikalla esim ulkona ihmiset yhä yskivät/aivastavat avoimesti ilman että pistävät kättä sen eteen.

Lenkillä tulee vastaan ja juuri kohdallani YSKÄISEE PÄIN MINUA. Täysin uskomatonta, tämähän on suoraan kuin väkivaltainen hyökkäys nykystandardeilla kun tietää että tuollaisesta voi saada kuolettavan taudin.

Helvetti yskikää oman paitanne tai takkinne sisään.

Värikynät onkin oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön, kun eletään tässä uhriutumisenkulttuurissa, jossa kaikki nyt tuntee olevansa jollakin tavalla urheja ja liioittelevat itseensä kohdistuvia negatiisia asioita.

Jos tuntuu, että siellä lenkillä tulee liikaa ihmisiä vastaan vaihtakaa omaa lenkki aikaanne tai pysykää itse siellä kotona, jos siellä teidän kylillä ei pyöri kuin noita k*sipäitä.

ps. esim tänään klo 6:00=> ei tullut ketään vastaan.

Vierailija
20/35 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autottomana kävelen sinne kauppaan pari kilsaa ja tuolla pirteässä pienessä kevät pakkasessa alkaa nenä vuotamaan pakosta. Jos ei niistä, niin luonto hoitaa ja puhdistaa röörit aivastuksen voimalla. Jompi kumpi on pakko suorittaa, koska. happea on saatava. Se pahin räkänokkaosuus alkaa siinä, kun tulee ulkoa kylmästä sisälle lämpöiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän