Haaveiletteko jostakin ennen nukahtamista?
Itse tykkään kehitellä tarinoita ennen nukahtamista. Kuvittelen itseni mukaviin paikkoihin tai vaikka kehittelen skenaarioita ihastukseni kanssa. Tekeekö muut samaa?
Kommentit (42)
Että saisin hyvät yöunet enkä heräilisi kolmea kertaa yöllä vessaan ja olisin pirteä aamulla->ei toteudu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen itseni mieheni kainaloon.
Niin minäkin.
Kohta 24v yhdessä eikä ole vielä toteutunut. Mies on yökukkuja joka hiipii sänkyyn suunnilleen silloin kun itse herään.
Haaveilen levollisista yöunista ilman jatkuvaa heräilyä ja ahdistusta, ja että aamulla heräisin virkeänä ja energisenä, enkä väsyneenä ja masentuneena.
Olen lapsesta asti haaveillut itseni uneen. Haaveilu liittyy yleensä johonkin kuvitteelliseen maailmaan, esimerkiksi lapsena varmaan kuvittelin kaikenlaista mitä Harry Potterin maailmassa voisi tapahtua, koska ahmin kyseiset kirjat. Näin aikuisena Potterit ovat jääneet taakse, mutta saatan jonkun hyvän kirjan luettuani tai elokuvan nähtyäni haaveilla niille jatkoa.
Minä olen myös kova haaveilija mutta nämä ovat kyllä enemmänkin mielikuvitusseikkailuja. Ehkä jotain alitajuntaista "selviän mistä vaan" -ajattelun ruokkimista. Olen mm.
- selviytynyt pohjoiskorean vankileiriltä pakenemalla kiinaan ja matkustamalla jäniksenä junassa suomeen
- minut on kidnapattu, viety lähi-itään/arabian maihin orjaksi ja josta olen paennut päästen jonnekin kreikan pakolaisleirille ja käynyt kiivasta sananvaihtoa vartijan kanssa siitä, miten suomen kansalaisten on matkustettava kotiin nyt
- löytänyt tieltä harhailemasta jonkun kauan kadonneena olevan henkilön, auttanut tätä pääsemään kotiin ja antanut lehtihaastatteluja asiaan liittyen
Elämäni on tylsää
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös kova haaveilija mutta nämä ovat kyllä enemmänkin mielikuvitusseikkailuja. Ehkä jotain alitajuntaista "selviän mistä vaan" -ajattelun ruokkimista. Olen mm.
- selviytynyt pohjoiskorean vankileiriltä pakenemalla kiinaan ja matkustamalla jäniksenä junassa suomeen
- minut on kidnapattu, viety lähi-itään/arabian maihin orjaksi ja josta olen paennut päästen jonnekin kreikan pakolaisleirille ja käynyt kiivasta sananvaihtoa vartijan kanssa siitä, miten suomen kansalaisten on matkustettava kotiin nyt
- löytänyt tieltä harhailemasta jonkun kauan kadonneena olevan henkilön, auttanut tätä pääsemään kotiin ja antanut lehtihaastatteluja asiaan liittyenElämäni on tylsää
Hei, mutta sulla on sentään lennokkaat haaveet iltaisin. Sata kertaa paremmat kuin mulla koskaan. Tykkään myös haaveilla, mutta nyt on ollut taukoa kun en keksi hyvää juonta. Haaveilen romanttisia juttuja, mutta nyt puuttuu hyvä juoni.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen Tobias Forgesta. Unelmissani tapaamme toisemme erilaisissa olosuhteissa ja päädymme yhteen. Mulla on vartalotyyny, jota halaan ja kuvittelen Tobiakseksi. Parasta on, jos haaveilun jälkeen näen vielä unia hänestä, kuten viime yönä..
Törmään suhun joka puolella
Visualisointi ennen nukkumaan menoa on erittäin hyödyllistä, koska kun olemme unen ja valveen rajamailla meidän on helpompi silloin vaikuttaa alitajuntaamme. Kuvittelen miltä tuntuisi olla unelmapuolison kanssa, asua unelmieni talossa ja niin edelleen...
https://www.success.com/why-you-should-make-visualization-a-daily-pract…
Mä haaveilen kaivavani ketunkolon metsään ja käpertyväni sinne lämpimään koiran kanssa vierekkäin. Ulkona ropisee sade ja tuuli vinkuu.. Usein myös kuvittelen, että on oikein kylmä ja luminen talvi, mutta pesässäni on aina lämmin.
Vierailija kirjoitti:
- löytänyt tieltä harhailemasta jonkun kauan kadonneena olevan henkilön, auttanut tätä pääsemään kotiin ja antanut lehtihaastatteluja asiaan liittyenElämäni on tylsää
Sun elämä kuulostaa kaikkea muuta kuin tylsältä!
Haaveilen uusista sohvista ja normaalipainosta.
Katselen ennen nukahtamista ihania omarantaisia asuntoja ja/tai kesämökkejä Etuovesta.
Haaveilen niistä.
Haaveilu ennen nukkumaanmenoa on mulle elämäntapa. Saan 90% todennäköisyydellä unen aina kun haaveilen. Tykkään erityisesti kuunnella silloin myös musiikkia samaan aikaan. Montakohan kertaa olen käynyt jossakin nätissä mekossa Linnanjuhlissa pyörähtämässä, laulanut Roxettea jonkun isomman artistin lämppärinä tai ottanut rajun hip-hop dance battlen hämyisessä "alamaailman" kuppilassa Eminemin tahtiin? Haaveillessa on hauskaa osata mitä vain, oikeastihan en osaa laulaa tai tanssia, mutta unelmointi on mahtavaa!
Haaveillut lapsesta asti..olen sellainen herkkä vähän taiteilijatyyppi, onko muutkin haaveilijat vai onko meitä monenlaisia?:)
Viime aikoina haaveillut romantiikasta, ja myös työpaikasta, jota olen hakenut. Olisi kuin lottovoitto jos sen saisin. Joskus haaveilen matkustelusta, joskus ihan tavallisesta kivasta arjesta perheen kanssa. Avioliitossa ollut jo pitkään vaikeaa, pakenen kai haaveiluun...
En juuri ehdi haaveilemaan pitkästi, kun uni jo vie. Silmät suljettuani saatan kuvitella itseni johonkin tunnelmalliseen hetkeen, kesäyön utuiseen hämärään, tai pakkaspäivän jälkeen takkatulen ääreen. Lämmin olo ja haaveen hipaisu, siihen on hyvä nukahtaa.
Seksistä, läheisyydestä, miehestä..
terv. nelikymppinen nainen
Olen koko ikäni miettinyt erilaisia tarinoita. Illalla nukkumaan mennessä, päivällä jos on tylsää tai yksinäistä jne. Iltaisin haaveilen yleensä mökistä. Kuvittelen, millaista siellä olisi,minkälainen puutarha ja kuinka viettäisin siellä aikaa. Tähän mennessä olen nauttinut mökkeilystä vaan vuokramökeillä pari kertaa kesässä.
Mulla on aina seksifantasia tulilla. Jotkut mulle tutut miehet pakottaa seksiin. Nukahdan siihen aina hetkessä, joten täytyy päivälläkin jokaisessa mahdollisessa välissä jatkaa tarinaa 😁
Mäkin kehittelin ennen tarinaa päässäni ja haaveilin noin, ja aina joka ilta jatkoin sitä eteenpäin.
Nyt harmittaa, etten oikein enää kykene tuohon. Oisko tää puhelin, jota pitää vahata ennen nukkumaan käymistä, turruttanut aivot tuolta osin.
Haaveilen omasta pesästä metsässä.