Mistä se johtuu että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä? Ikuinen mysteeri
On joitain miehiä, jotka eivät pysty viehättämään naista vaikka heidän elämä riippuisi siitä. Ja useinhan se riippuukin, koska naisettomuuden kautta moni mies syrjäytyy ja ei ylläpidä elämäänsä, koska ei ole naista. Se johtaa sitten työttömyyteen, liikkumattomuuteen, epäterveelliseen ruokavalioon, päihderiippuvuuksiin.
Tämä on sellainen ikuinen mysteeri, jonka selvittämisestä olisi valtava hyöty yhteiskunnalle. Se ratkaisisi yhden ison syrjäytymisongelman, jos miehillä olisi tämän aiheen ympäriltä parempi tietotaito.
Mistä se sinun mielestä johtuu, yleisellä tasolla, että jotkut miehet eivät saa naista vaikka tekisivät mitä?
Kommentit (1497)
Mitä joku MGTOW edes tarjoaa? Muuta kuin sen itsestäänselvyyden, että jos et ole saantimiehiä niin keksi sitten muuta tekemistä Tuskin helpottaa montaakaan asian kanssa painiskelevaa. Sen sijaan realiteettien tunnistaminen ja tunnustaminen, itsensä muuttaminen parhaan jaksamisen ja vaivan rajoissa on ihan validi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät saa parisuhdetta, minä en saa. Olen lihava (eräs mies sanoi, rumalla tavalla lihava, olen rintava ja vatsakas, nykyihanteena on pienirintainen nainen, jolla iso takapuoli), vanha, lähemmäs 50 v., omituinen, mt-ongelmista kärsivä, liian kiltti useimmiten, epävarma nainen. Ei se ole mieltä ylentävää, että kelpaa vain seksiin. No kohta tulevat vaihdevuodet, ehkä seksihaluni lähtevät. Kunpa osaisin löytää elämäniloa muista asioista, ehkä opin. Vaikka olen ruma, pitäisi yrittää hyväksyä itseni edes jollain tavalla, tiedän.
Jos koet lihavuuden ongelmaksi itse, sille olisi kannattanut tehdä jotain. Nyt kuulostat juuri samalta kuin miehet jotka syyllistävät naisia siitä etteivät he kelpaa.
Olin n. 35-vuotiaaksi normaalipainoinen, sitten aloitin mielialalääkkeet, lihominen alkoi. Masennukseni oli paha ja ajattelin, että lihavuus oli silloin pienin ongelmistani. No olen laihtunut pahimmasta painosta n. 20 kg, vielä painan lähemmäs 100 kg. Ehkä olen hieman paremman näköinen, jos laihdun vielä parikymmentä kiloa (olen 170 cm), tosin nahka kyllä roikkuu. Kannattaa pysyä normaalipainossa, nyt harmittelen asiaa, mutta silloin oli henkiset ongelmat pahoja ja alussa lääkkeetkin lihottivat selvästi ilman herkuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämän naisettomuusaiheen ympärillä rakastetaan erilaisia ”tasoteorioita”, omani on tämä:
Ns. alempien tasojen miehet yhä jaksavat yrittää ja etsiä parisuhdetta, siinä missä alempien tasojen naiset ”tyytyvät kohtaloonsa” ja jäävät kotiin Netflixin ja kolmen kissansa kanssa.
Alemman tason ”parisuhdekelvottomat miehet” eivät tapaa näitä omantasoisiaan naisia livenä tai nettideiteillä, koska nämä naiset ovat jättäytyneet kokonaan pois pelistä. Miehet, vaikka tarkoituksellisesti etsisivät ne deittisovelluksen ”pahnanpohjimmaiset”, yrittävät siis väistämättä itseään tasokkaampia naisia.
Eiköhän pahnan pohjimmaiset syrjäydy yhtäälleen, miehet ehkä jopa pahemmin runsaampine mielenterveysongelmineen ja lätryineen. Jotain saattavat silti monkua perään, vaikka harakatkin nauravat. Kyse on lähinnä miesten suuremmasta kimaisuudesta sekä sukupuolten välisestä epäsuhdasta nuoremmissa ikäluokissa. Naisille siis kertyy suurempaa kysyntää ihan luonnonlakien puolesta.
Tästä naiset valikoivampana sukupuolena riipivät kaiken irti, asettamalla riman korkealle joka naama. Miehet taas tempoilevat kuin kalat merrassa tässä tukalassa tilanteessa, joten pulma synnyttääkin kirjallisuutta sekä mitä eriskummallisempia pariutumiseleitä ja -taktiikoita. Molemmat sukupuolet haluavat pohjimmiltaan samaa eli parasta, mutta naiset pääsevät näissä asetelmissa huomattavan paljon lähemmäksi sitä.
Naisten ollessa tasapaksuhkoa massaa ja mieskirjon sisältäessä kaiken maan ja taivaan väliltä kärjistää tämä koko systeemin lopullisesti vinksalleen, kun ihmisapino päästetään modernisoidun härvelin puikkoihin. Lopputulemana haaremi, lentävät kalsarit ja ponnekas uliinapoikakuoro, sekä sakannut syntyvyys ja kansantalous.
Ovatko nykyajan miehet näin tahdottomia otuksia? En usko kaikkien miesten olevan syrjäytyneitä/työttömiä vaikka nyt tulikin tämä korona. Ihmeellistä valitusta asiasta jolle pystyy halutessaan tekemään jotain. Jotenkin tuntuu siltä aivan kuin jonkun muun odotetaan hoitavan asiat sun puolesta.
Paras tapa "hoitaa" asia on hoitaa itsensä niin hyväksi mieheksi kuin mahdollista ja unohtaa naiset täysin. Pelatkaa peliänne, minä keskityn itseeni.
Se sinkkuus ei silloin ole ongelma minulle, sen ei kuuluisi olla ongelma naisille. Ja ei, en myöskään "ulise naisenkaipuussani" yhtään missään, joten ne fantasiat voitte jättää pois.
Tämän kun tekisivät kaikki miehet jotka eivät kuulu naisten top10% miehiin 20-vuotiaana, saattaisi naisten käytös muuttua. Ainakin ulina alkaisi kuulumaan toisesta suunnasta kun 90% naisista jäisi ilman miestä jonka kanssa rakentaa pesä ja jäljellä on ainoastaan ne joiden kanssa oli kiva pitää hauskaa.
Uskotko tuohon oikeasti? Siis että on olemassa joku top10% joka saa naisia parikymppisenä ja muut jäävät ilman? Laittaisitko ihan kovaa faktaa, joka tukee väitettäsi eli tilastoja, tutkimuksia, kiitos!
Neiti on hyvä ja sipsuttaa ihan itse katsomaan väestöliiton tilastoja. FINSEX tutkimus on hyvä aloituspaikka.
Voit ajatella näin: jos 10% kertoo olleensa yhdynnässä XX kertaa kuussa ja naisilla sama luku on 40% niin kenen kanssa ne naiset ovat sitä tehneet? Vastaavasti kun yhdyntöjen määrä pienellä joukolla miehiä on suurempi kuin naisilla....
Mutta eihän sitä suoraan voi sanoa kuinka asia on.
Vieläkö jaksetaan pauhaa naisten sänkykerroista? Herrat ovat aivan vapaita menemään Puolaan neitsyt naisten keskelle koronan laantuessa. Sitten saavutte kitisemään siitä kuinka nuo kehtaavat vaatia avioliittoa ja työssäkäyntiä.
Hyi yök, miten naisvihaista matskua taasen! Naisten pitäisi vain antautua jokaiselle miehelle ja ottaa vastaan solvauksia 😡🤮Missä minä niin olen väittänyt? Neidit on aivan vapaita tekemään mitä haluavat, kenen kanssa haluavat, niin usein kuin haluavat.
Minusta miesten ei vain pitäisi sietää asiaa, nyt turhan moni katkeroituu odotellessaan jos se oma vuoro koittaisi.
Ja ratkaisu miehille ei ole että naisten tulisi huolia heidät. Ratkaisu on jättää naiset omaan arvoonsa. Tehkööt mitä lystäävät, niiden kanssa jotka alistuvat asemaansa. Kuin koira, odottaen omaa vuoroaan.
Te reppanat ette ole milloinkaan "vuorossa", et vain tajua sitä. Perhe perustetaan sellaisen miehen kanssa, joka myös on elänyt normaalisti ja jolla on ollut tyttöystäviä. Teillä ei lue otsassa "olen katkera friikki", joten treffeillekin asti voidaan erehdyksessä päätyä. Mutta kunhan totuus valkenee, jokainen täysipäinen nainen häipyy saman tien.
Miksi vastaat minulle ja käytät termiä "te reppanat" ?
Mutta muuten samaa mieltä, katkeroituminen ei auta asiaa pätkääkään.
Mikä ratkaisussani siis sinusta on vialla?
Koska sinä olet katkera reppana. Siksi. Tuo asenne on ihan uskomattoman säälittävä.
Ai koska en välitä, olen katkera?
Usko tai älä, en ulise täällä naisettomuuttani.
Saat vain itsesi uskomaan, että et muka välitä ja kuitenkin oksennat tänne tuota naisvihamielistä sontaa.
Ei. Kyllä minä uskon, olen itsekin tällainen mies joka ei naisten oikkuihin ole koskaan lähtenyt. Voitte homotella, haukkua katkeraksi ja mitä noita kaikkia keinoja teillä siellä naisten käsikirjassa olikaan -- en vain välitä. Se ei kuitenkaan muuta tosiasioita, niitä joita naiset eivät osaa kohdata.
Jos olet onnellinen nyrkkikyllikkisi kanssa, niin mitä sinä täällä teet? Mikset ole siellä miesporukoissa?
Ai niin, siksi että normaalit miehetkään ei jaksa noita kaunakalleja, siksi ne on täällä.
Miksi ihmeessä olisin jossain miesporukoissa? Sinulle naisena voi olla vaikeaa käsittää että aidosti riippumaton alfayksilö ei tarvitse viiteryhmän mielipidettä. En saisi joltain naisten leluina pyöriviltä miehiltä paljoakaan, joten miksi olisin sellaisissa porukoissa.
Miksi olen täällä? Ihan huvin vuoksi, ja toisaalta pitämässä huolen että aivan övereihin ylilyönteihin miehiä kohtaan ei syyllistytä naisten taholta.
Alfa vauvapalstalla märisemässä miten on onnellinen ihan yksin? Buaahhahhaaa!!!!!
Sinä olet omega, tyyppi josta ei tykkää naiset eikä miehet.
eri, mutta olen yksin, minulla on sekä miespuolisia, että naispuolisia ystäviä. Olen viettänyt naisten kanssa aikaani jne, mutta seurustelu ja siihen liittyvät soidinmenot eivät ole juttuni.
Miksi muka nainen voi olla tyytyväinen yksin, vela, ja tällä palstalla, omata fwb-suhteita, mutta miehelle se on sula mahdottomuus? Tätä on kuitenkin markkinoitu suomen suosituimpana keskustelupalstana, eikä se ole mikään u.l.i.lauta, tai vain tietyn harrastuksen ympärillä pyörivä palsta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät saa parisuhdetta, minä en saa. Olen lihava (eräs mies sanoi, rumalla tavalla lihava, olen rintava ja vatsakas, nykyihanteena on pienirintainen nainen, jolla iso takapuoli), vanha, lähemmäs 50 v., omituinen, mt-ongelmista kärsivä, liian kiltti useimmiten, epävarma nainen. Ei se ole mieltä ylentävää, että kelpaa vain seksiin. No kohta tulevat vaihdevuodet, ehkä seksihaluni lähtevät. Kunpa osaisin löytää elämäniloa muista asioista, ehkä opin. Vaikka olen ruma, pitäisi yrittää hyväksyä itseni edes jollain tavalla, tiedän.
Jos koet lihavuuden ongelmaksi itse, sille olisi kannattanut tehdä jotain. Nyt kuulostat juuri samalta kuin miehet jotka syyllistävät naisia siitä etteivät he kelpaa.
Olin n. 35-vuotiaaksi normaalipainoinen, sitten aloitin mielialalääkkeet, lihominen alkoi. Masennukseni oli paha ja ajattelin, että lihavuus oli silloin pienin ongelmistani. No olen laihtunut pahimmasta painosta n. 20 kg, vielä painan lähemmäs 100 kg. Ehkä olen hieman paremman näköinen, jos laihdun vielä parikymmentä kiloa (olen 170 cm), tosin nahka kyllä roikkuu. Kannattaa pysyä normaalipainossa, nyt harmittelen asiaa, mutta silloin oli henkiset ongelmat pahoja ja alussa lääkkeetkin lihottivat selvästi ilman herkuttelua.
pakko kysyä: saitko parisuhteita ennen 35-vuoden ikää? Mikäli et, ongelma ei ole painosi vaikka näin tykkäät ajatella. Jos taas sait, turha selittää ettei kaikki naiset saa parisuhdetta käyttäen itseäsi esimerkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pakko kysyä: saitko parisuhteita ennen 35-vuoden ikää? Mikäli et, ongelma ei ole painosi vaikka näin tykkäät ajatella. Jos taas sait, turha selittää ettei kaikki naiset saa parisuhdetta käyttäen itseäsi esimerkkinä.
Sain, mutten enää. Täällä vaan väitetään välillä, että ihan kaikki naiset saavat parisuhteen ja nainen olen edelleen. Mutta antaa olla, jatkakaa te muut.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei keksi yhtään syytä miksi hänenlaisensa helmi ei pariudu on joko autisti tai narsisti tai molempia. Ja siinä ne syyt jo tulikin.
Aspergerhan on kymmenenkertaista miehillä naisiin nähden, ja kyllä se on iso vajavaisuus näissä asioissa. Ihmeellistä sheimaamista. Toisekseen, eivät kaikki narsistit ole mitään ylitsepääsemättömiä mulkkuja, ja kolmanneksi narsisteilla on keskimäärin todella hyvä saanti, elleivät ole sellaista estynyttä ja autistista sorttia, kuten joku Elliot Rodger. En tiedä miten järkevää on tuollaisestakaan omasta itsestä riippumattomasta synnynnaisestä sokeudesta ketään sheimata.
Mutta totuus on, että saamaton mies on naisen silmissä pahimman luokan iljetys. Siitä ei näköjään pääse mihinkään. Sellainen täytyy sheimata ja syyllistää millä tahansa, vaikka väkisin keksityllä, tekosyyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä rakas sisko puolustele itseäsi ja avaudu henkilökohtaisista asioistasi trollille. Arvosta itseäsi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä joku MGTOW edes tarjoaa? Muuta kuin sen itsestäänselvyyden, että jos et ole saantimiehiä niin keksi sitten muuta tekemistä Tuskin helpottaa montaakaan asian kanssa painiskelevaa. Sen sijaan realiteettien tunnistaminen ja tunnustaminen, itsensä muuttaminen parhaan jaksamisen ja vaivan rajoissa on ihan validi vaihtoehto.
Mitä se tarjoaa? Viitekehyksen johon voi identifioitua. Joskus tekee hyvää sanoa ääneen myös itsestäänselvyydet. Eihän tuo "aate" ole muuta kuin ole paras itsesi, mutta älä sen vuoksi että saisit naista. Ongelma tuossa motiivissa on se, että jos/kun et saa sitä naista siinä ajassa mitä ajattelit riittävän, olet taas samassa tilanteessa: vaarassa katkeroitua kun et saanut naista.
Ei siinä ole kyse naisvihasta, siinä on kyse siitä että nainen on huono motiivi.
"Saada naista". Jo otsikko kertoo kaiken.
Naisviha, katkeruus, päihdeongelmat jne ovat ongelmia.
Jos oikeasti haluaisi elämänkumppanin eikä millään löydä, kannattaa käydä terapiassa selvittämässä, mitkä ongelmat sen estävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei keksi yhtään syytä miksi hänenlaisensa helmi ei pariudu on joko autisti tai narsisti tai molempia. Ja siinä ne syyt jo tulikin.
Aspergerhan on kymmenenkertaista miehillä naisiin nähden, ja kyllä se on iso vajavaisuus näissä asioissa. Ihmeellistä sheimaamista. Toisekseen, eivät kaikki narsistit ole mitään ylitsepääsemättömiä mulkkuja, ja kolmanneksi narsisteilla on keskimäärin todella hyvä saanti, elleivät ole sellaista estynyttä ja autistista sorttia, kuten joku Elliot Rodger. En tiedä miten järkevää on tuollaisestakaan omasta itsestä riippumattomasta synnynnaisestä sokeudesta ketään sheimata.
Mutta totuus on, että saamaton mies on naisen silmissä pahimman luokan iljetys. Siitä ei näköjään pääse mihinkään. Sellainen täytyy sheimata ja syyllistää millä tahansa, vaikka väkisin keksityllä, tekosyyllä.
Mies joka ei "saa" naista on reppana, viallinen
Nainen taas on itsenäinen, rohkea.
Jo aloituksessa puhutaan siitä kuinka mies ei kykene toimimaan järkevästi ilman naista, eli jos kaikki miehet jäisivät ilman naista, he olisivat juoppohulluja.
Silti juuri kukaan ei kyseenalaista aloitusta vaan keksii syitä mikä miehissä on vikana.
Mutta se ei muka ole miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain, mutten enää. Täällä vaan väitetään välillä, että ihan kaikki naiset saavat parisuhteen ja nainen olen edelleen. Mutta antaa olla, jatkakaa te muut.
Sinä olet nainen ja olet saanut parisuhteita. Täällä puhutaan nyt miehistä jotka eivät kelpaa vaikka mikä olisi. Vertailukohtana: Tuksukin on huhujen mukaan raskaana, ja ainakin lehtijuttujen mukaan hänellä on ollut parisuhteita. Se miesten nirsoudesta.
Se onkin naisten lempiaihe, katso kolmatta viestiä: 320 tykkäystä ja 15 alas-nuolta.
Vierailija kirjoitti:
totta, mutta jos naama on kuin petolinnun perse niin on aivan sama kuin supliikki olet
Negatiiviset ilmeet tekevät monta kertaa rumaksi, supliikki mies (hyvä keskustelija) on yleensä suht. positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei "saa" naista on reppana, viallinen
Nainen taas on itsenäinen, rohkea.
Jo aloituksessa puhutaan siitä kuinka mies ei kykene toimimaan järkevästi ilman naista, eli jos kaikki miehet jäisivät ilman naista, he olisivat juoppohulluja.
Silti juuri kukaan ei kyseenalaista aloitusta vaan keksii syitä mikä miehissä on vikana.
Mutta se ei muka ole miesvihaa.
Tuon voin allekirjoittaa, mikä vain tekosyy ja syyllistämisen - itselleenvalehtelemisen - muoto näköjään kelpaa, että saa inhota "oikeutetusti" sosiaalisesti heikkolahjaista miestä epäonnisesta tilanteestaan, joka vaatii joskus epäinhimillisen massiivisia ponnistuksia muuttuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tietty epätoivosuus paistaa kyllä aika pitkälle. Tunnen muutaman ihan peruskomean kaverin jotka kävivät ahkeraan baareissa mutta koskaan en nähnyt mitään äksöniä heillä vaikka yritystä kyllä riitti. Ja sitten on taas näitä psykopaatteja jotka kohtelevat naisia kuin roskaa ja jostain syystä heillä on vientiä jatkuvasti.
Naiset on siitä hassuja, että kaikkein kuumimpana ovat käyneet naiset joita olen kohdellut paskimmin.
Vastaavasti vähiten vastakaikua on tullut niiltä joita olen jumaloinut.
Nainen josta en juurikaan välitä tekstailee rakastuneena ja tekee seksuaalisesti mitä tahansa haluan, oikein halventaa itsensä lähes uskomattomiin tekoihin.
Mutta nainen jota sitten todella haluan ja myös näytän sen hänelle, ei tule johtamaan minkään näköiseen vastakaikuun.
Naiset todella taitaa rakastaa vain miestä, joka ei välitä heistä.
Ehkä tämä sitaatti todella pitää paikkansa: “I am afraid that woman appreciate cruelty, downright cruelty, more than anything else." - Oscar Wilde
Oscar Wilde oli homo, eli tuskin mikään naisluonnon asiantuntija. Kai muuten tiedät, että jokainen kirjailijan tekemässä kirjassa lukeva lause ei ole sama asia kuin kirjailijan oma mielipide. Mutta tottakai kannattaa perustaa ajatuksena 2020-luvun suomalaisista naisista siihen, mitä 1800-luvulla elänyt irlantilainen homo on ehkä ajatellut.
No nyt on kyllä pitkät kommenttilainaukset..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
totta, mutta jos naama on kuin petolinnun perse niin on aivan sama kuin supliikki olet
Negatiiviset ilmeet tekevät monta kertaa rumaksi, supliikki mies (hyvä keskustelija) on yleensä suht. positiivinen.
Silti kautta aikain on kirjoitettu miehistä, joiden ulkonäkö on ollut niin kuvottava, että on tarvittu joku stuntti puhumaan naiselle, sen ruman runoilla tai lauluilla.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä pitkät kommenttilainaukset..!
Hyvä asia? Huono? Täällä keskustellaan eikä ulvota pelkkää miesvihaa?
Mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erittäin hyvä, että näillä miehillä ei ole elämässään naista. Ihminen, jonka mielestä toinen ihminen on vastuussa hänen onnestaan, ei ole parisuhdekelpoinen. Parisuhteessa vastuuttaminen jatkuisi ja alkaisi manipulointi syyllistäminen, kontrollointi, todennäköisesti myös mustasukkaisuus. Vaatimukset naista kohtaan olisivat kohtuuttomat ja alistavat. Oletus ja asetelma on, että nainen on miestä varten.
Aina, kun luen tällaisen aloituksen, ajattelen, että hyvä, taas on yksi nainen välttänyt parisuhdehelvetin. Käykää lukemassa esim. mustasukkaisuusketjua. Kuulostaa monet mieskuvaukset, luonteenpiirteet samoilta kuin palstan toiset mieskuvaukset.
Kumma kommentti, että oikein tahdotaan toisille pahaa ja oikein ilkutaan tietyille miehille että te ette ansaitse rakkautta.
Se lämpö ja rakkaus ja hyväksyntä kun olisi tärkeää jokaiselle, ilman sitä juuri voi joutua heitteille elämässä ja syrjäytyä. On se ihan eri lähtökohta arkeen, kun ihminen saa osakseen hyväksyntää ja rakkautta, silloin sitä haluaa kehittyä ja olla hyödyllinen osa yhteiskuntaa.
Mutta tällainen päälle sylkeminen mitä tuossakin kommentissa tehdään ei auta näitä miehiä. Naisista aina puhutaan että ovat olevinaan niin empaattinen sukupuoli, mutta näissä kommenteissa se empatia loistaa poissaolollaan. Oksettavaa.
Jaa ihan empatian takia pitäisi alkaa seurustelemaan jonkun random katkeroituneen kiviriipan kanssa jonka mielestä on täysin naisen vastuulla että hänen elämänsä on ollut niiiiiiiin kurjaa? Ja että naisen tehtävä on pitää mies onnellisena ikuisesti? Nyt on kyllä miehet lukeneet niitä prinsessasatuja vähän liikaa. Siis niitä käänteisiä joissa hyvä nainen karauttaa paikalle ja pelastaa kammarissaan jäpittävän yksinäisen ja katkeran miehen pyytettömällä rakkaudellaan ja loputtomilla sekstailusessioilla.
Jos mies oikeasti tuntisi samanlaista lämpöä ja empatiaa naisia kohtaan kuin mitä kirjoittaja edellyttää naisilta, ei hänellä olisi vaikeuksia tavata ainakin muutamia naisia ja muodostaa parisuhdetta. Ne miehet jotka eivät herätä naisissa mitään kiinnostusta voisivat alkaa miettimään mitä lisäarvoa he oikeasti tuovat kenenkään naisen elämään. Yleensä tämän tyyppiset katkeroituneet miehet tietävät naiselle vaan lisätöitä ja mieliharmeja.
Ryhdistäytykää äijät, lopettakaa tuo lapsellinen poraaminen ja tehkää muutoksia että teillä on jotain positiivista annettavaa parisuhteelle. Tai jämähtäkää ja jääkää poikamiehiksi, aivan sama mulle.
Kyllä empatiaa voi osoittaa ilman että ryhtyy parisuhteeseen henkilön kanssa :D Aika kapea käsitys empatiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tarjoaa? Viitekehyksen johon voi identifioitua. Joskus tekee hyvää sanoa ääneen myös itsestäänselvyydet. Eihän tuo "aate" ole muuta kuin ole paras itsesi, mutta älä sen vuoksi että saisit naista. Ongelma tuossa motiivissa on se, että jos/kun et saa sitä naista siinä ajassa mitä ajattelit riittävän, olet taas samassa tilanteessa: vaarassa katkeroitua kun et saanut naista.
Ei siinä ole kyse naisvihasta, siinä on kyse siitä että nainen on huono motiivi.
En mistään naisvihasta ole puhunutkaan, sellaisesta jauhaminen on 85% täyttä tuubaa noin yleisesti muutenkin.
Tuli vain mieleen, että joku katkerien miesten rinkirunkkausrinki, jossa kaikki väkinäisesti esittävät että kaikki on hyvin, mutta ok mun puolesta.
tällä palstalla MGTOW on automaattisesti synonyymi naisvihalle. Ja mitä muuta katkerien miesten rinkirunkkausrinki olisi kuin naisvihaa?
Naisia ilmeisesti häiritsee tuo kun siinä sanotaan ettei siinä eletä naisille. Ai joku kehittää itseään eikä syynä ole nainen? Mitäs sellainen pelleily on olevinaan!
Erosin liikkeestä uusien jäsenten takia. Liike ei ole enää muuta kuin varjo entisestään kiitos uusrikkaiden tuontivaimojen miesten jotka ovat tulleet räksyttämään länsimaalaisten naisten kamaluudesta. Miksei heitä bannattu?! Taitaa liikkeen vetäjäkin olla naimisissa tuontivaimon kanssa.