Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo

Vierailija
01.04.2020 |

Mies on pitänyt mykkäkoulua muutaman päivän, en muista nyt tarkalleen kuinka monta päivää. Suutuin hänelle asiasta x ja sanoin tekstarilla, että jätä minut jo kun en oikeasti edes halua olla kanssani. Sitten hän sanoi että ok, jätän sinut ja blaablaa ja sitten vaikeni. Yhden kerran vastasi ja vihaisesti sanoi pari sanaa ja sitten lopetti.

HÄN ON ITSE SANONUT, ETTÄ TEKEE NÄITÄ KATOAMISTEMPPUJA JA ETTÄ NIISTÄ EI TARVITSE PANIKOIDA. HÄN TULEE KYLLÄ TAKAISIN ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN.

Mutta mistä minä tiedän milloin se lakkaa pätemästä?? En tiedä haluanko jatkaa hänen kanssaan, koska olen täynnä tätä käytöstä. Ainoa asia jota todella haluan nyt, on että hän puhuisi minulle täysin rauhallisesti. Oli asia mitä tahansa. Vain silloin voin ottaa toisen vakavasti.

Kyllähän minäkin vihaisena suollan ties mitä kaikkea, mutta en loppupeleissä tarkoita sitä. Minun näkemykseni on, että jos oikeasti haluaa erota, sen kykenee sanomaan normaalilla äänensävyllä.

Tosiaan en itse tiedä, että pystynkö edes jatkamaan tuollaisen kanssa. Minua raastaa tuo kylmä ignore. En mene eteenpäin ennen kuin tiedän jotain. En minä voi mennä nyt hetken mielijohteesta tekemään kaikkea muiden kanssa ja sitten yrittää korjata asioita tuon kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka. Lopeta suhde.

Vierailija
2/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään suostumusta eroon, mutta haluan vain että kaikki on selvää. Mies on muuten oikein ihana noin yleensä, mutta tämä piirre saattaa johtaa lopulliseen välirikkoon. En minä jaksa tällaista, että saa päivästä toiseen arvuutella että ottaako se yhteyttä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka. Lopeta suhde.

Tiedän ettei pitäisi jatkaa. Haluaisin vain puhua normaalisti. Minulle on melkeinpä ihan se ja sama mikä lopputulos on, kunhan saisin puhua NORMAALISTI. En halua että jää mitään epäselvyyksiä.

Vierailija
4/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miksi luulen tuon ottavan yhteyttä jossain vaiheessa on se, että hän vain heitti sen erojutun yhtäkkiä, kun pyysin. Sitten sen kerran kun vastasi puhelimeen räyhäten, hoki yhtä asiaa josta tietää etten pidä. Ja selitti, että hänellä on joku uusi :D Tässä vaiheessa oli mennyt 1-2 päivää. Nopeaa toimintaa juu.

Vierailija
5/5 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis hän ei ole mikään sängystä toiseen hyppijä, eli ihan vain vttuillakseen sanoi että on joku uusi. Noin 48 tuntia riidan alusta, heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän