Nainen menisitkö armeijaan?
Miksi/ Miksi et?
Ja tarkoitus ei ole tehdä tässä ketjussa sukupuolien taistoa, ihan vaan mielenkiinnosta kyselen :)
Kommentit (29)
Harva mieskään menisi jos ei olisi pakollista. Tai aika monihan väittää nykyään että joku pikkuvarvas on murtunut tms, niin ei tarvitsekaan mennä.
En. Ensinnäkin ikä tulee vastaan ja toisekseen minusta on enemmän hyötyä varsinaisessa ammatissani kriisiaikoina. Nytkin saattaa tulla kutsu töihin...
Voisin mennä ja vähän harkitsen menevänikin, en kuitenkaan opiskele, enkä tiedä, kuinka monta välivuotta tässä on vielä edessä
Vierailija kirjoitti:
En. Ensinnäkin ikä tulee vastaan ja toisekseen minusta on enemmän hyötyä varsinaisessa ammatissani kriisiaikoina. Nytkin saattaa tulla kutsu töihin...
SAATTAA tulla kutsu töihin? Jos olisit kriisin alaisessa työssä varmaan olisit tälläkin hetkellä töissä..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, parturikampaajia varmasti tarvitaan kohta kipeästi töihin.
Vierailija kirjoitti:
En. En ikikuuna päivänä kestäisi tuvissa nukkumista, epäinhimillistä pomottelua, kierrätysvaatteiden pitämistä, etenkään kenkien, suihkuttomia leirejä, kylmässä metsässä yöpymistä jne. En, koska ei ole pakko ja siitä olen kiitollinen.
Epäinhimillistä pomottelua? Armeija on nykypäivänä ihan jotain muuta kuin suomileffojen simputtajamenoa.
Suoritin naisten vapaaehtoisen asepalveluksen 2010. Olin 19 ja aivan raakile. Henkilökohtaisesti minusta olisi ollut PVlle enemmän hyötyä jos olisin mennyt pari vuotta vanhempana, mutta ainakin tulin hyvin juttuun joukkuekavereiden kanssa.
Hyvin voisin mennä uudelleen jos olisi mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Suoritin naisten vapaaehtoisen asepalveluksen 2010. Olin 19 ja aivan raakile. Henkilökohtaisesti minusta olisi ollut PVlle enemmän hyötyä jos olisin mennyt pari vuotta vanhempana, mutta ainakin tulin hyvin juttuun joukkuekavereiden kanssa.
Hyvin voisin mennä uudelleen jos olisi mahdollisuus.
Enemmän hyötyä miehistäkin olisi jos sinne otettaisiin vasta siinä 22-25 vuotiaina.
m35
En. En ikikuuna päivänä kestäisi tuvissa nukkumista, epäinhimillistä pomottelua, kierrätysvaatteiden pitämistä, etenkään kenkien, suihkuttomia leirejä, kylmässä metsässä yöpymistä jne. En, koska ei ole pakko ja siitä olen kiitollinen.