Paras vuosi ikinä sarjan mainos
En kestä enää. Näen jo noista ämmistä painajaista. Ärsyttää niin paljon että jätän katsomatta vaikka luultavasti muuten katsoisin. Mainos tulee joka
s$%₩¥€an tauolla ja kestää ja kestää ja kestää
Kommentit (14)
Kolmikymppiset naiset puhumassa "rempseästi" panemisesta. Hih hih.
Ovatko he siskokoksia oikeassa elämässä?
Onko nämä roolihahmot vähän liian nuoria ikään kuin teemaan nähden? Vai onko 34 v. uusi viiskymmentä, kun eikö tuommoset "irtiotot" elämässä mielletä enemmänkin vanhempaan ikäluokkaan kuuluvaksi ilmiöksi..?
Hirveä mainos on se maajussille morsiamen "haluun et joku tykkää musta kun oon mun PIERUVERKKAREISSA". Sit se mainos tulee 600000 kertaa päivässä ja en enää voi kuvitella muuta kuin että se kulkee kaikkialle koko ajan pieruverkkareissa, pieree verkkarit jalassa, haluaa pierrä uuden puolison kanssa, harrastaa pieremistä.
Oisko siihen mainokseen voinu valita minkä vaan muun lauseen?
Vierailija kirjoitti:
Hirveä mainos on se maajussille morsiamen "haluun et joku tykkää musta kun oon mun PIERUVERKKAREISSA". Sit se mainos tulee 600000 kertaa päivässä ja en enää voi kuvitella muuta kuin että se kulkee kaikkialle koko ajan pieruverkkareissa, pieree verkkarit jalassa, haluaa pierrä uuden puolison kanssa, harrastaa pieremistä.
Oisko siihen mainokseen voinu valita minkä vaan muun lauseen?
Sama. Siitä tuli heti ekalla kerralla mieleen emäntä pieremässä ja pskomassa eikä mikään romanttisuus.. Toinen hirvitys maajussille morsian mainos on se uudempi jossa sekä joku osallistuja että vappu kaakattaa ja kiekuu kilpaa sitä punastusta ja no onko ihmettä..
No mitä mieltä olitte tosta Paras vuosi ikinä ekasta jaksosta? Musta aika kamalaa, näyttelijätyö etenkin mutta myös se kaikki alastomuus.
Yllätyin, kun luin, että nuo naiset ovat 34-vuotiaita. Olin luullut heitä nelikymppisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin, kun luin, että nuo naiset ovat 34-vuotiaita. Olin luullut heitä nelikymppisiksi.
Lotta Kaihua on 38 ja ei ikäistään vanhemman näköinen. T. Nuorempi nainen jos sillä väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotta Kaihua on 38 ja ei ikäistään vanhemman näköinen. T. Nuorempi nainen jos sillä väliä
Onko se toinen sitten 34?
Hyvä sarja, tykkäsin- kuvittelin mainosten perusteella,ja koska noi mimmit teki aiemmin sitä hyvää reppureissaus-sarjaa, että tää on samalla lailla tositeeveetä, mutta ei ihan ollutkaan. Molemmat luontevia ja hauskoja tyyppejä, eikä mulle ainakaan ole mikään vieras ajatus haluta toteuttaa kaikkea hulluakin kun vielä ehtii-ja ton pointtihan olikin siinä, ettei ne fantasiat aina kohtaa todellisuutta....
Pyllyjä näkyy.