Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö se vauvan pää littanaksi, jos ei muista nukuttaa tasaisesti eri asennoissa?

Vierailija
29.06.2006 |

Siis onko tässä perää vai ei? Anopin mielestä pitää muistaa tasaisesti nukuttaa eri kyljillä, ettei päästä tule vino. Myöskään pelkästään selällään ei saa nukuttaa, ettei jää lattana takaraivo. Onko tämä totta vai ei?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kädet puutuu jos kokoajan röhnöttää saman käden päällä! -Miun esikoisen kätilö sano niin..

Vierailija
2/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen pidin tarkkaan huolta, että nukkui nukkui tasapuolisesti kummallakin kyljellä. Epäsymmetrisyys korjautui sitten itsekseen.

Selällään tai mahallaan meillä ei nukutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki nukkuneet mahallaan ja olen miettinytkin johtuuko siitä, että on kookas takaraivo. Ei meinaa saada neuvolassa mittoja. Siis ei millään tavalla epämuodostuneen näköinen, mutta kädellä tuntee että siellä on tavaraa paljon =)

Vierailija
4/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen poski muotoutuu " viivasuoraksi" (se puoli, jolla makaa) ja toinen puoli pyöreäksi. Koettu on ja meidän lapsella oli jopa aika pahan näköinen, mutta itse aina käänsi pään sille samalle poskelle myös...

Vierailija
5/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut todella tarkka miten lapsi nukkuu. Olen käännellyt heitä säännöllisesti kyljeltä toiselle. Uskon kuitenkin että perimä vaikuttaa, mutta oli miten oli litteä pää ei ole kaunis!

Vierailija
6/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä pidettiin pikkuvauvana vain toiseen suuntaan kääntyneenä (hän oli myös sitten ihan toisepuoleinen, eli toinen puoli oli kehitykseltään hitaampi).

Nyt alkaa jo näyttää normaalilta ja molemmat puolet ovat muutenkin tasaantuneet.

Eli kyllä on perää tuossa jutussa!

Vierailija
7/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pää en mennyt littanaksi, vaikka nukkui vastasyntyneestä AINA selällään, kunnes 5kk ikäisenä alkoi nukkua mahallaan ja silloinkin aina toisella poskella.

Vierailija
8/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan normaali pää :)

Vierailija
9/9 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikia taas ei varmaan pahemmin kiinnosta millainen se pää on:D

onhan esim marco bjurströmilla aika litteä pää mutta sitä pisetään silti hyvän näköisenä.

jos on mukava ja hyvä tyyli niin ei mitään väliä pään muodolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi