Vaimo jätti kun kerroin olevani bi
Mitä voin tehdä? En voinut salata todellista minääni pidempään. Olen ollut miesten kanssa suhteemme aikana, mutta mielestäni se ei ole pettämistä. Hän oli minulle ainoa nainen.
Kommentit (29)
Et sitten voinut kertoa asiaa ennen avioitumista?
Vaimo on vihjaillut kokeilleensa jotain tyttöjen kesken nuoruudessaan. Toisaalta hän on puhunut aika ankarin äänenpainoin homomiehistä, siksi pelkäsin kertoa tätä. Mutta tuon oman historiansa takia ajattelin kuitenkin rohkaistua, silti vaimo suuttui! Mielestäni toinen ihminen on kuitenkin hyväksyttäv sellaisena kuin on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni toinen ihminen on kuitenkin hyväksyttäv sellaisena kuin on.
Ap
Joo, mutta parisuhteessa ei ole pakko olla. Etenkään pettäjän kanssa.
Ei taida se sun 'sträppäri' hänelle, sittenkään korvikkeeksi (aidosta) luomusta riittää, heh,heh, Aprillia !
Pienoiset PALJASTUKSET ! kirjoitti:
Ei taida se sun 'sträppäri' hänelle, sittenkään korvikkeeksi (aidosta) luomusta riittää, heh,heh, Aprillia !
(...tai jommin kummin perin)
Oletpa itsekäs. Pettäminen on vehtailua puolison selän takana eli valehtelua, eikä seksikumppanin sukupuolella ole tässä olennaisin seikka. Olen seurustellut bi-miehen kanssa ja hänellä oli samaan aikaan miesystävä, mistä en ollut mustasukkainen koska homma oli sovittu jo alussa. Sinä et selvästi kykene näkemään kuin oman näkökulmasi.
Onpas tiukkapipo. Eihän tuolla pitäisi olla mitään merkitystä, kun mies ei voi synnyttää eikä olla yhtä kiihottava kuin nainen muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas tiukkapipo. Eihän tuolla pitäisi olla mitään merkitystä, kun mies ei voi synnyttää eikä olla yhtä kiihottava kuin nainen muutenkaan.
Kiihottavuuskin on, sekin, suhteellinen käsite...
Hyvä provo! Saanut noin monta vastausta.
Ihan siitä syystä pakko antaa 5/5.