Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo jätti kun kerroin olevani bi

Vierailija
01.04.2020 |

Mitä voin tehdä? En voinut salata todellista minääni pidempään. Olen ollut miesten kanssa suhteemme aikana, mutta mielestäni se ei ole pettämistä. Hän oli minulle ainoa nainen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mutta tiedätkö että vaimo voi tulla mustasukkaiseksi niistä miehistä. Itse ainakin tulisin.

Vierailija
2/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta tiedätkö että vaimo voi tulla mustasukkaiseksi niistä miehistä. Itse ainakin tulisin.

Minkä takia? Eivät he kilpaile vaimoni kanssa. Minulla on erilaisia tarpeita. Heterosuhde on sosiaalisesti hyväksytympi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeuskollisuus ei ole sitä, että bi voi vapaasti pettää toisen sukupuolen kanssa. Avoimessa suhteessa kaikki on mahdollista, mutta ilmeisesti unohdit ex-vaimosi kanssa jutella suhteen pelisäännöt.

Vierailija
4/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä se on, vaikka olisit bi. Voin kuvitella että olet vieläpä hyvänäköinen ja haluttu miesten kanssa.

Vierailija
5/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, tottakai jätti.

Vierailija
6/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs nainen.

Vierailija
7/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä voin naisena olla parisuhteen aikana toisten miesten kanssa. Ei se ole pettämistä, kun itse päätän ettei se ole. Nyt mieheni jätti minut, vaikka väitin hänelle että hän on ainoa. Miksi kävi näin?

Vierailija
8/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia? Eivät he kilpaile vaimoni kanssa. Minulla on erilaisia tarpeita. Heterosuhde on sosiaalisesti hyväksytympi.

Ap

Voi se vaimokin haluta välillä vaikka mustaa, sehän on vaan erilainen tarve eikä sun tarvitse olla mustia.

Vierailija
9/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta olisi pitänyt sopia. Ehkä se olisi voinut sitten olla ok.

Vierailija
10/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oilein tiedä , mikä tuo mun mieheni on. Eipä se naisia katsele enkä mä sille oilein kelpaa juuri koskaan seksin merkeissä. Hän voi olla bi tai homo. Ainakin olen kyliltä kuullut sellaista juttua että olisi peräti homo ja yhteen mieheen oli niin ihastunut, että käskin pitämään matalampaa profiilia asian kanssa. Kyllä sen rakastumisen huomasi. Se juttu laimeni parissa vuodessa. Kaipa se on mun kanssa kun halusi lapsen. Olisi ollut toki reilua kertoa ennen naimisiin menoa ja lapsen tekoa. Onhan ne vuodet tässä menneet ja kun lapsi kasvaa aikuiseksi niin lähden pois. Hän on kuitenkin lapselle hyvä isä.

Vierailija
11/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myös miehen kanssa oleminen on pettämistä, joten vaimosi ei jättänyt sinua siksi, että olet bi, vaan pettämisen vuoksi. Sinun kannattaa nyt myöntää se itsellesi ja hyväksyä, että parisuhteenne on päättynyt. Tie eteenpäin aukeaa siitä, että elät jatkossa avoimesti identiteettisi mukaisesti ja olet vastaisuudessa kumppanillesi rehellinen, oli hän sitten mies tai nainen.

Käytä tilaisuus myös hyväksesi tutkiaksesi itseäsi aivan rehellisesti. Omalla kohdallani rehellisyys itseäni kohtaan johti vihdoin sen myöntämiseen, että olen homo enkä - kuten olin aina yrittänyt itselleni uskotella - biseksuaali. Oli vapauttavaa vihdoin ymmärtää, miksi seksi naisen kanssa ei koskaan tuntunut ”oikealta” tai tyydyttävältä, vaikka kaverini sen sijaan ovat käytännössä kaikki naisia.

Vierailija
12/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiinnostuksen kohteeni saattaa olla bi-mies mikä olisi järkytys koska tulisin mustasukkaiseksi. Ne naisten kanssa olemiset ei aiheuta mustasukkaisuutta vaan miesten kanssa oleminen, koska se on jotain mitä en voi kiinnostuksen kohteelle antaa. Vaikka olisi peppuseksiä meidän välillä, mahtaisko riittää kun olen kerran nainen!

Vierailija
13/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot pettäny eukkoos ja nyt pitäs herua sympatiaa?

Vierailija
14/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä jo joku sanoikin, ei sinua seksuaalisuutesi vuoksi jätetty vaan pettämisen. Älä petä.

Vierailija
15/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olisin jättänyt. 

Haluan olla miehen kanssa, en minkään kaksoisolennon.

Vierailija
16/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se erillaista mustasukkaisuutta kun mies on miehen kanssa vai samanlaista jos mies pettäisi naisen kanssa? Kenties pahempaa mustasukkaisuutta?

Vierailija
17/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeuskollisuus ei ole sitä, että bi voi vapaasti pettää toisen sukupuolen kanssa. Avoimessa suhteessa kaikki on mahdollista, mutta ilmeisesti unohdit ex-vaimosi kanssa jutella suhteen pelisäännöt.

En uskaltanut avautua noin henkilökohtaisesta asiasta suhteen alussa. Tämä on minulle herkkä asia. Olen yhden naisen mies.

Ap

Vierailija
18/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi se vaimokin haluta välillä vaikka mustaa, sehän on vaan erilainen tarve eikä sun tarvitse olla mustia.

Ei ole sama asia. Tuossahan on kysymys seksistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sitä en ole harjoittanut muiden kuin vaimoni kanssa.

Ao

Vierailija
19/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalisuus ei tosiaan monellekaan parisuhteessa merkitse sitä, että voisi tapailla kumppanin ohella myös muita, vaikka tuo tapailtava olisi eri sukupuolta kuin kumppani. Eli kyllä myös biseksuaali on parisuhteessa käsittääkseni uskollinen senhetkiselle kumppanilleen (ellei toisin nimenomaisesti sovita). Avoimet suhteet ja avioliitot sitten erikseen...

Vierailija
20/29 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parisuhteen lähtökohta on, että seksi kuuluu vain suhteen sisälle, ellei muuta sovita. Tämä koskee niin miehiä kuin naisia. Seksikumppanin sukupuolella ei ole väliä, se in silti pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi