Ja jälleen yksi parvekemusisoijahäirikkö. Tällä kertaa kanssa-asujia kidutetaan säkkipillin voimin
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000006459842.html
Minä inhoan näitä itseään esiin tuovia läheisriippuvaisia, jotka eivät ymmärrä, että heidän pakkotarpeensa olla nähtynä ja kuultuna voi häiritä toisia.
Kommentit (87)
Hemmetti kun meninkin kuuntelemaan tuon linkin "musisointia".
Kuulosti samalta kuin joku olisi mennyt suursikalaan ja alkanut potkimaan sikoja hengiltä.
Samanlainen karsea ulina kun joskus kuulin työharjoittelussa teurastamolla sikoja lahdattaessa, eikä minusta ollut siihen työhön.
Menee taas painajaisia katsellessa ensi yö.
Meidän parvekkeella paukkuu Slayer.
Vierailija kirjoitti:
Mä vein just ämyrini partsille ja laitoin soimaan röllin tilipitappilaulun, nyt kun karanteenissa on mahdollisuus! Nauttikaa naapurit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vein just ämyrini partsille ja laitoin soimaan röllin tilipitappilaulun, nyt kun karanteenissa on mahdollisuus! Nauttikaa naapurit!
Kai se on sitten minunkin osallistuttava ilonpitoon ja laitettava ämyrit parvekkeelle.
Toistaiseksi kotona on vain kaksi levyä, joten niitä täytyy soitella kunnes karanteeni loppuu.
Kumman laittais ekaks?
This is the road to hell?
Vai.
Its a finale countdown?
Kivansorttinen ajatus, mutta toteutus menee reisille koska soitin on jumaliste säkkipilli! Kas kun ei vuvuzela!
Heleästi laulettu Finlandia vaikka kanteleella säestettynä kerran tai kaksi viikossa olisi ihan jees.
Mietin mikä tässä ihmisillä eniten tökkii, itse tuo musiikki ja säkkipillin ääni, vai se kun joku ihminen kehtaa tuoda itseään tuolla tavalla esille, siis vähä noloa huomionhakua, omg. Uskon että se on oikeasti tuo jälkimmäinen, tuo on vaan ihmisten mielestä liian epäsuomalaista.
Itse tulin ajatelleeks milloin toi loppuu, että soittaako samaa yhä uudelleen
Hei katsokaa kaikki minua. Minä olen tässä ja minä tykkään soittaa minun säkkipilliäni. Minulle tulee hyvä mieli, kun muut saavat nauttia minun soitostani. Minä.
Säkkipilli ei itsessään ole kovin paha, mutta nuo suomalaiset joikumiset ja itkuvirsihymnit voisi jättää väliin. Sillä voi soittaa vaikka irlantilaista iloista tai neutraalia musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin mikä tässä ihmisillä eniten tökkii, itse tuo musiikki ja säkkipillin ääni, vai se kun joku ihminen kehtaa tuoda itseään tuolla tavalla esille, siis vähä noloa huomionhakua, omg. Uskon että se on oikeasti tuo jälkimmäinen, tuo on vaan ihmisten mielestä liian epäsuomalaista.
Tai sitten se, että meitä terveydenhuollon töistä kotiutuneita väsyttää ja halutaan levätä. Yksittäisenä tempauksena menisi, olisi kiva juttu, mutta ei tuollaisena jokapäiväisenä audioterrorina.
Jos kerran on ihan pakko soittaa (mitä ei muuten ole), niin vetäis edes Dropkick Murphyseja niin ei v*tuttas ihan niin paljon.
Mitenhän tuolla alueella muuten saa vauvat ja pienet lapset nukkumaan, kun klo 20.00 alkaa tuollainen mekkala?
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää itsekkyys ja kyvyttömyys asettaa itsensä naapureiden asemaan. Tuo ihminen kuvittelee että kun säkkipillimusiikki on hänestä ihanaa, niin sen täytyy olla sitä muidenkin mielestä.
Minä pidän death metallista, mutta ymmärrän että suurin osa ei siitä pidä, joten en mene parvekkeelle soittamaan sitä sähkökitaralla naapureiden ”iloksi”.
Vierailija kirjoitti:
Joko se on tänään soittanut?
No Maikkari laittoi sen soittamaan illan sijaan aamusta, herättäen kaikki ketkä olisivat saattaneet haluta nukkua. Ehkä se päivän soitto oli siinä tai sitten soittaa uudestaan kahdeksalta.
Todella typerää silti tehdä tuo joka ilta. Oikein kehuskelikin, että kuuluu puolen kilometrin päähän. Veden äärellä ollessa jopa neljän kilometrin päähän. 🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Joko se on tänään soittanut?
Taitaa vasta kahdeksalta aloittaa naapureiden kiusaamisen. Soittaisikohan tämän ketjun luettuaan? Luultavasti.
Missähän lasten nokkahuilut mahtaa olla.. ?
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä se on se ajatus siitä, että sinut pakotetaan kuuntelemaan omassa kodissani säkkipillikonsertti joka ilta klo 20. Joku toinen päättää, mitä musiikkia sinun on kuunneltava
Mun mielestä tää on ihana, vaikka en ylimääräisestä metelistä pidäkään. Musiikki ei minua kuitenkaan ärsytä. Ja kun ei tapahdu yöllä.
Jos meteliä pitää olla niin itse arvostaisin enemmän jotain tämäntyyppistä:
Aleksi Tanhuala & Janne Saarinen - Pelkoo ja inhoo!!!
Mitä hittoa?! Kuuntelin 10 sekuntia puhelimen kaiuttimesta, enempää en pystynyt. Voi naapuriparat..