Ja jälleen yksi parvekemusisoijahäirikkö. Tällä kertaa kanssa-asujia kidutetaan säkkipillin voimin
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000006459842.html
Minä inhoan näitä itseään esiin tuovia läheisriippuvaisia, jotka eivät ymmärrä, että heidän pakkotarpeensa olla nähtynä ja kuultuna voi häiritä toisia.
Kommentit (87)
Kaverini asuu Lauttasaaressa, ja kyllä siellä ihmiset enemmän tykkää tuosta säkkipillinsoitosta kuin inhoaa sitä. Kyllä on taas palsta täynnä raivoavia mielensäpahoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini asuu Lauttasaaressa, ja kyllä siellä ihmiset enemmän tykkää tuosta säkkipillinsoitosta kuin inhoaa sitä. Kyllä on taas palsta täynnä raivoavia mielensäpahoittajia.
Mun kaveri asuu myös Lauttasaaressa, ja kertoi täysin päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että ne tulevat paikan päälle julkisesti valittamaan tuollaisesta metelöinnistä, jota ihastellaan medioita myöten? Tuo häiriköinti on julkisen arvostelun yläpuolella ja siksi jupisemme anonyymeinä tästä aiheesta.
Tempauksena tuo on kiva idea. Tyyliin: ensi tiistaina klo20 vedän finland-hymnin säkkipillillä parvekkeeltani. Somessa leviäisi tietokin hyvin, mutta joka ilta menee jo täysin yli ja varmasti ärsyttää osaa pakkokuulijoista.
Tulispa joku puhaltelemaan miun säkkipilliin.
Antakaa määkin huudan määkin oon kännissä.
Olen petomaani, Suomen sirkuksen tällä hetkellä lomautettu pierutaiteilija.
Olenkin nyt päättänyt aloittaa jokailtaiset konsertit taloyhtiöni yhteisparvekkeelta ja repertuaariini kuuluu OI maamme suomi, Pohjanmaan marssi ja ellei ole vatsa ns. ruikulilla, esitän mielelläni myös Säkkijärven polkan.
Yleisö voi osallistua omilla alapäillään esitykseen ja kukin omalla persoonallisella tavallaan.
Joku voi kimauttaa ylärekisteristä, toinen töräytellä bassokuvioita.
Istun taikka kävelen, perse antaa sävelen.
RIP. Juha watt Vainio.
Miksi yksi narsistinen esiintyjätyyppi saa päättää musiikin ja ajankohdan jolla hän kiusaa ihmisiä jotka eivät halua tuota kuunnella? Kuka on antanut hänelle valtuudet pakottaa väkisin ihmisiä kuuntelemaan hänen valitsemaansa musiikkia jonka hän soittaa hänelle sopivana aikana?
Jokainen saa kuunnella kotonaan mitä lystää kunhan ei sillä häiritse toisia.
Raahasin jo kaiuttimet ja mikrofonin parvekkeelle ja alan vetämään joka ilta oman karaoke-tulkintani Irwinin Ryysyrannasta. Olen eristäytymisen jälkeen ryypännyt joka päivä ja tuossa iltakasin aikaan olen yleensä sen verran kovassa hönössä että ääntä lähtee taatusti. Toivottavasti pääsen iltapäivälehtiin kun minua aletaan ihastella.
Niin, eihän tuollainen joka kulttuuriin istu. Muistan, kun Twitterissä oli video italialaisista "karanteenibileistä", joissa DJ soitti parvekkeelta tanssimusiikkia koko naapurustolle myöhään illalla. Joku sanoi kommenteissa, että Saksassa DJ:tä heitettäisiin kengillä ja soitettaisiin poliisit.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluan ilahduttaa tällälailla! Käynkin ostamassa banjon, ja rupeen renkuttamaan sitä parvekkeella. Alkoikin nyt laulattaa.
Kansainväliselle medialle uutisaihe synkeiden koronauutisten loppukevennykseksi.
Helsingin, tuon suomen syvän etelän kierosilmäiset banjonsoittajat ihastuttavat musisoinnillaan karaanteenikansaa kerrostalokuutioidensa parvekkeilla :-)
Nimim. syvä joki, squeeze like a pig.
Kertoo mielen köyhyydestä ja sydämen kylmyydestä sanoa säkkipillin ääntä raastavaksi ujellukseksi. Sielukkaampaa soitinta saa hakea. Olen muutaman kerran päässyt Skotlannissa livenä kuuntelemaan ja teki kyllä vaikutuksen minuun. Minua tuollainen tempaus ilahduttaisi, tuskin se nyt siellä tuntikaupalla soittaa. Yhdet ei näe metsää puilta, toiset taas ei erota musiikkia metelistä. Tällainen negatiivinen asenne tuntuu olevan jotenkin surullisen tyypillistä suomalaisille.
-m 35
Nää musiikinopettajat luulee, että kaikki tykkää musiikista, kun he itse tykkäävät. Tai että kaikki haluavat nähdä hänet esiintymässä. Musiikki on kidutusta joillekin. Monelle aistiyliherkälle. Varsinkin jokailtainen rääkkäys on julmaa. Kotonaan pitää saada olla rauhassa.
Haha, aika hienoa. Säkkipilli on upea soitin! Olen pari kertaa saanut olla mukana skotlantilaisesta häissä ja siellä säkkipilli raikaa kun morsio matkaa alttarille. Ihana olisi kuulla sitä soitinta useamminkin.
Voin kuvitella miltä tuo soitto kuulostaa. Itseasiassa, kuulen jo säkkipillin äänen tätä kirjoittaessa. Se ei ole kovin kaunis ääni, enkä todellakaan haluaisi kuunnella sitä joka päivä kello 8.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo mielen köyhyydestä ja sydämen kylmyydestä sanoa säkkipillin ääntä raastavaksi ujellukseksi. Sielukkaampaa soitinta saa hakea. Olen muutaman kerran päässyt Skotlannissa livenä kuuntelemaan ja teki kyllä vaikutuksen minuun. Minua tuollainen tempaus ilahduttaisi, tuskin se nyt siellä tuntikaupalla soittaa. Yhdet ei näe metsää puilta, toiset taas ei erota musiikkia metelistä. Tällainen negatiivinen asenne tuntuu olevan jotenkin surullisen tyypillistä suomalaisille.
-m 35
Jos joku tässä ei näe metsää puilta, niin se on säkkipillimuija, joka pakottaa koko naapuruston "nauttimaan" omasta niin mahtavasta esityksestään, vaikka vain muutama säkkipillimielinen on saapunut oikeasti nauttimaan esityksestä.
Olipa karmean kuuloista. Tsemppiä naapureille!
Vierailija kirjoitti:
Antakaa määkin huudan määkin oon kännissä.
Olen petomaani, Suomen sirkuksen tällä hetkellä lomautettu pierutaiteilija.
Olenkin nyt päättänyt aloittaa jokailtaiset konsertit taloyhtiöni yhteisparvekkeelta ja repertuaariini kuuluu OI maamme suomi, Pohjanmaan marssi ja ellei ole vatsa ns. ruikulilla, esitän mielelläni myös Säkkijärven polkan.
Yleisö voi osallistua omilla alapäillään esitykseen ja kukin omalla persoonallisella tavallaan.
Joku voi kimauttaa ylärekisteristä, toinen töräytellä bassokuvioita.
Istun taikka kävelen, perse antaa sävelen.
RIP. Juha watt Vainio.
Tää on hyvä. Voin sponssaa sinulle vahvistiminen!
Vierailija kirjoitti:
Missä menee raja? Voiko parvekkeelle viedä mahtavat ämyrit ja ryhtyä ganstaräppäämään huimausaineiden mahtavuudesta tai kenties laulamaan ääríoikeistolaisia marssilauluja?
No kumpikaan ei ole laitonta joten anna mennä vaan. Johan meillä on ennakkotapauksiakin miten se on lähinnä suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
"...nyt poikkeustilassa soittamiseen on mahdollisuus."
Mitä? Ei kai poikkeustila sitä tarkoita, että naapureita saa miten sattuu pahoinpidellä?
Tarkoittaa sitä, että nyt naapurien on vaa pakko kestää kun karkuunkaan ei pääse.
Mäkin haluan ilahduttaa tällälailla! Käynkin ostamassa banjon, ja rupeen renkuttamaan sitä parvekkeella. Alkoikin nyt laulattaa.