Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekonomistit: 2008 finanssikriisi kärpäsen pieru tämän rinnalla. Suomalaisten velkakupla puhkemassa.

Vierailija
01.04.2020 |

2010 luvun porsastelun hintalappu tulee maksettavaksi. Suomalaiset ylivelkaantuneita, kulutusluotojen määrä massiivinen ja siivoojilla 5 sijoitusasuntoa :(.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyl totta tuo, että markkinoiden ylikuumeneminen näkyi siinä, että monet ns. amatöörit ja tavikset lähtivät sankoin joukoin sijoittajiksi. Tuli kaiken maailman bisnesenkeleitä ja mammatsijoittaa -tyyppisiä ilmiöitä. Lähinnä enteilivät sitä, että kohta pörssissä kosahtaa.

Vierailija
22/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyl totta tuo, että markkinoiden ylikuumeneminen näkyi siinä, että monet ns. amatöörit ja tavikset lähtivät sankoin joukoin sijoittajiksi. Tuli kaiken maailman bisnesenkeleitä ja mammatsijoittaa -tyyppisiä ilmiöitä. Lähinnä enteilivät sitä, että kohta pörssissä kosahtaa.

Kuinka monella tuntemallasi tällaisella on nyt pelko pe*sauksessa?

Millä perusteella puhut heitä halventavaan sävyyn?

Siksikö, koska tulivat apajillesi, vai siksikö ettet itse osaa laskea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin juuri lisääkin sijoituslainaa ja olen muuten todella vivutettu nyt. Varmaan nämä samat ekonomistit kehuivat osakesäästötilin vuoden vaihteessa taivaisiin. Eikä ne toisaalta tiedä paljonko fyrkkaa minullekin joskus tulee perintönä itse hankittujen päälle.