Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kohdun myooma painaa paksusuolta niin, että koko ajan on oikealla puolella sellainen olo kuin siellä olisi jokun möykky.

Vierailija
31.03.2020 |

Samoin navan päällä on jatkuvasti kova kohta ja kun sitä painaa, niin rutisee vaan ja kohta saa olla vessassa täysistunnolla. Voiko se myooma kasvaa niin, että se painaa vatsalaukkua, kun enää ei oikein ole nälkäkään enkä jaksa syödä paljoa. Jos syön niin taas alkaa tuntua oikealla kylkiluiden alapiolella tunne kuin siellä olisi joku möykky. Vyötärönympärys vaan kasvaa eikä kohta mitkään housut mene jalkaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin.

Vierailija
2/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap asuu HUSin alueella, se on voi voi. Et pääse lääkäriin ellei ole varaa yksityiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et raskaana ole?

Vierailija
4/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä painele.

Vierailija
5/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä että miksi olet päästänyt tilanteen tuohon pisteeseen, etkä ole tilannut aikaa lääkäriin? Nyt julkiselle puolelle pitkät jonot.

Vierailija
6/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tätä jatkunut pitkään?

Vierailija
7/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi olla myooma. Minkä ikäinen olet?

Mulla oli myoomia mutta olen antanut niiden olla kun ei ole ollut vaivoja ja toivon, että ne kuivuu kokoon vaihdevuosien jälkeen.

Jos ne kasvaa niin silloin on kiire lääkäriin. Mutta sinuna menisin joka tapauksessa tutkituttamaan.

Vierailija
8/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla alhaalla voi tuntua paksusuoli. 

Vierailija
9/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myoma ei voi olla niin iso, että painaisi vatsalaukkua. Kohdun ja vatsalaukun välissä on aika paljon muita elimiä. Paksusuolta myoma voisi ehkä ylttää painamaan, mutta silloinkin kyseessä tulisi olla poikkeuksellisen iso myoma, siis todella iso. Näin iso myoma aiheuttaisi muitakin ongelmia ja näkyisi jopa päällepäin jos olet suht normaalipainoinen.

Jospa sulla vaikka paksusuolessa oleva kaasu aiheuttaa kipua. Oletko huomannut onko kipuja enemmän joidenkin tiettyjen ruokien jälkeen enemmän?

Vierailija
10/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrä?

Vierailija
11/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä että miksi olet päästänyt tilanteen tuohon pisteeseen, etkä ole tilannut aikaa lääkäriin? Nyt julkiselle puolelle pitkät jonot.

Olen käynyt lääkärissä ja olen jonossa kohdun ja myooman poistoon, joka joskus syksyllä. Voiko siis nää epämiellyttävät tuntemukset johtua tuosta myoomasta vai olisiko syytä pelätä jotain muuta?

Vierailija
12/13 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myoma ei voi olla niin iso, että painaisi vatsalaukkua. Kohdun ja vatsalaukun välissä on aika paljon muita elimiä. Paksusuolta myoma voisi ehkä ylttää painamaan, mutta silloinkin kyseessä tulisi olla poikkeuksellisen iso myoma, siis todella iso. Näin iso myoma aiheuttaisi muitakin ongelmia ja näkyisi jopa päällepäin jos olet suht normaalipainoinen.

Jospa sulla vaikka paksusuolessa oleva kaasu aiheuttaa kipua. Oletko huomannut onko kipuja enemmän joidenkin tiettyjen ruokien jälkeen enemmän?

Vehnää olen alkanut epäillä, että voisiko se aiheuttaa turvotusta. Ilmavaivoja mulla on ollut aina ja aikaisemmin ylivilkas suoli varsinkin aamuisin. Viime aikoina ollut kiinteämpää ja tuntuu melkein koko ajan, että suolessa on tavaraa.

Vierailija
13/13 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myooma voi painaa suolistoa ja hidastaa ikävästi suolen toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän