Kuka oikeesti kuuntelee Ylesuomi kanavaa radiosta??! Voiko masentavampaa ja urpompaa kanavaa olla :D
Ehkä yle yksi on pahin XD.
Mä ainakii kuuntelen joka nrj, loop tai kiss
T. N28
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Radio Nova on järkyttävä. Millaiselle ihmisryhmälle se on tarkoitettu?
Vieläkö sinne Novaan soittelevat hysteeriset ihmiset ja selittävät, että tunti sitten jossain Oulun suunnalla tuli auto, mahdollisesti rekka tai pakettiauto vastaan ja sillä ei ollut valot päällä - itse ollaan matkalla Kotkan Mussaloon mummin luokse ja pyydetään sitä rekkaa tai pakettiautoa laittamaan valot päälle jos ollaan kuulolla. Siihen Pertti Salovaara sanoo "Voi mahoton paikka!" ja sitten kuunnellaan Mamban Vielä On Kesää Jäljellä...
Minä kuuntelen myös YLE radio suomea. Yleensä iltaisin ja viikonloppuisin kun alueellinen ohjelma ei kiinnosta. Lisäksi kuuntelen radio poikia, järviradiota YLE radio 1 ja satunnaisesti puhetta
Loop on aivan kauhea, kun kokoajan samoja jumputus biisejä vaan soi. Ei mitään hyvän kuuloista musiikkia.
M27
2 miljoonaa. Mutta nykyään pelkkää matutusta ja homotusta. Myös "musiikki"ohjelmissa.
Ylellä on hyvin toimitetut ohjelmat, paljon asiaa, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita käsitteleviä ohjelmia, monipuolista musiikkia jne. Parasta tietenkin on se, ettei tule viiden minuutin välein mainoksia.
Yle ykkönen on yleensä kuuntelussa. Siellä on hyviä maailmanmusiikkiohjelmia, klassista yms. Joskus radio Suomikin.
En jaksa sitä kuivaa horinaa, mitä Radio Suomelta tulee jatkuvasti. Sinne soittajatkin on niin noloja eläkeikäisiä. Yöklassista kuuntelen joskus sen lempeä-äänisen juontajan vuoksi. Muuten yleensä aina Yle X tai Suomipop. Musiikki ei ole välttämättä kaksista, mutta ainakin juontajat on hauskoja.
M34
Sama mulle mitä kuuntelet, mutta naapurin setämies, voisitko käyttää kuulokkeita, prkl!! Naapurin ukko koko päivän pitänyt pihalla radiota päällä ja me kaikki naapurustossa joudutaan kärsimään hänen radioaseman valinnastaan, argh!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE puhe. Pelkkää intersektionaalisen feminismin ylistystä.
Yle Puhe on just paras! Erityisesti Akti on mun mielestä parasta mitä radiossa on tarjolla.
Yle Puhe on ehdoton ykkönen!
Tuolla on hyviä haastatteluja ja ajankohtaista, mut myös sellaista vouhketta mikä ei meikäläistä kiinnosta ja jopa tympäisee. Mut se musajytke puuttuu. Olen jo siitä kiintiöni saanut..
Yle Radio on monta eri kanavaa, vaihtelee alueellisesti. Kanava lähettää eniten uutisia ja kertoo alueellisista asioista. Mikäs tuossa on vikana?
Kuuntelen kyllä itse enemmän Yle Radio 1:stä ja Yle Puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Radio Nova on järkyttävä. Millaiselle ihmisryhmälle se on tarkoitettu?
dildoja ostaville wtmoukille.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa sitä kuivaa horinaa, mitä Radio Suomelta tulee jatkuvasti. Sinne soittajatkin on niin noloja eläkeikäisiä. Yöklassista kuuntelen joskus sen lempeä-äänisen juontajan vuoksi. Muuten yleensä aina Yle X tai Suomipop. Musiikki ei ole välttämättä kaksista, mutta ainakin juontajat on hauskoja.
M34
Yöklassinen ei tule Radio Suomesta, vaan Yle Radio 1:stä.
Yle Radio 1 on jossain suhteessa paras kanava, mutta jos ei halua kuunnella klassista, niin pitää vaihtaa välillä Puheen puolelle. Muita kanavia ei paljon tarvitsekaan kuunnella. Täytyy myöntää että nuorempana mieltymykseni olivat kyllä tyystin toisenlaiset.
Veikkaan että 90% ihmisistä mieltymykset muuttuu kun ikää tulee lisää.
Olen selvästi varhaisvanhus, sillä jo yli nelikymppisenä pidän Radio Suomea renkutusmusiikkia soittavana ja pinnallisena :) Mieluiten kuuntelen Yle Ykköstä, jossa suosikkini on Muistojen bulevardi. Uutisten takia vaihdan joskus Suomelle. Tulee sieltä joskus ihan kiinnostavia juttujakin, mutta joka välissä on tylsää musiikkia ja sääennuste voi olla tyyliin "sanoin että ennustellaan säätä, voikohan sillä tavalla sanoa, hih hih, että ennustella, ei kuulosta oikein fiksulta. Mitähän tästä meteorologi sanoisi, että ennustella, hih hih." Lopulta ehti lyhyesti henkäistä (kun musiikki painoi päälle), että on poutaa tms. Tämä siis Hämeen alueellisessa lähetyksessä.
Juu, ei jaksa enää näitä mainoskanavia, jossa jutunjuureksi riittää iltapäivälehden juttu, jota luetaan ja muka ihmetellään. Jokainen kuuntelija on kuitenkin lukenut jo saman jutun moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Yöklassinen ei tule Radio Suomesta, vaan Yle Radio 1:stä.
Niinhän se taisi ollakin. Kuuntelen radiota harvakseltaan enkä aina muista, mikä tulee mistäkin.
M34
Vierailija kirjoitti:
Olen selvästi varhaisvanhus, sillä jo yli nelikymppisenä pidän Radio Suomea renkutusmusiikkia soittavana ja pinnallisena :) Mieluiten kuuntelen Yle Ykköstä, jossa suosikkini on Muistojen bulevardi. Uutisten takia vaihdan joskus Suomelle. Tulee sieltä joskus ihan kiinnostavia juttujakin, mutta joka välissä on tylsää musiikkia ja sääennuste voi olla tyyliin "sanoin että ennustellaan säätä, voikohan sillä tavalla sanoa, hih hih, että ennustella, ei kuulosta oikein fiksulta. Mitähän tästä meteorologi sanoisi, että ennustella, hih hih." Lopulta ehti lyhyesti henkäistä (kun musiikki painoi päälle), että on poutaa tms. Tämä siis Hämeen alueellisessa lähetyksessä.
Muistojen bulevardi onkin aivan loistava ohjelma. Yksi parhaista musiikkiohjelmista mitä on radiossa. Kunpa soittaisivat öisin tuota samaa musaa ainakin välillä eikä pelkkää klassista aina.
Yle Radio 1 on muutenkin vimpan päälle fiksusti toimitettu kanava. Ainoastaan klassisen musiikin hieman liiankin suuri osuus minua hieman häiritsee. Kuuntelisin itse enemmän myös esim. jazzia. Toki klassisestakin pidän.
Kuuntelen YleSuomea viikonloppuyisin, koska herään tosi aikaisin eli viimeistään klo 5. YleSuomesta sentään tulee lauantaisin uutiset klo 6 ja sunnuntaisin klo 7. Muuten kuuntelen arkisin Novaa, kun aloittavat klo 6 ja Aki ja Minna puikoissa. Tykkään kuunnella heidän löpinöitään tunnin. Sen jälkeen suljen radion enkä enää kuuntele. Kaikista pahin minusta on Novan Nina Backman, jolla ei ole päässään mitään ja Oku Luukkainen, jonka päähän ei mahdu muuta kuin hän itse ja hänen "musiikkinsa".
Ylen ykkönen on päivällä paras. Loppuillasta Suomessa hyviä musiikkiohjelmia.
Tyhjäpäät kuuntelevat Novaa, Kiss, Aaltoa, Iskelmä ja muita kaupallisia formaattiradioita. Niiden narsistijuontajat ja kuluneet hitit ei vaan kiinnosta
Onko ap se sama, joka lähettelee kuviaan Aijaahan ja kyselee täällä näyttääkö Hän viisaalta Lindexin tarjousrääsyissä...?