Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko oireet kestäneet (korona)?

Vierailija
31.03.2020 |

Onko täällä ketään, jolla varmistettu korona tai epäily oireiden perusteella?
Kauanko teidän oireet on kestäneet? Minua ei ole testattu. Sairaus kestänyt nyt kohta kolme viikkoa. Olen pärjännyt kotona, mutta hieman alkaa jo huolettaa, että eikö tästä parane koskaan. Edelleen yskittää hieman ja välillä tuntuu aavistuksen henkeä ahdistavan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka en ole ikinä kipeänä, olen ollut nyt kipeänä kolmatta viikkoa. Viikkoon ei ollut enää kuumetta, mutta nyt tuntuu, että lämpöä taas vähän. Yleisvointi parempi kyllä jo. Mullakin tänään vielä hengenahdistusta hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä joka en ole ikinä kipeänä, olen ollut nyt kipeänä kolmatta viikkoa. Viikkoon ei ollut enää kuumetta, mutta nyt tuntuu, että lämpöä taas vähän. Yleisvointi parempi kyllä jo. Mullakin tänään vielä hengenahdistusta hieman.

Kiitos vastauksesta. Minulla ei ole ollut kuumetta ollenkaan. Vain lievää lämpöä. Olo silti heikko ja tuntuu, että pulssi nousee hetkessä.

Vierailija
4/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op

Vierailija
5/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä oronaepäillyillä ollut korkea verenpaine, siis ei normaalisti mutta taudin aikana?

Vierailija
6/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti viikon coronavirus korkealla verenpaineella oireettomana ja se oli pommin varmasti coronavirus.

Hoidin sen itse pois ja sain vain huonoja neuvoja. Yritin saada neuvoja testiin mutta se testien teko on suomessa.....kuraa!

Vierailija
7/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏥