Seksitön avioliitto saa minut inhoamaan vartaloani
Ja osaan reagoida tilanteeseen vain laihduttamalla.
Mielipiteitä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ja osaan reagoida tilanteeseen vain laihduttamalla.
Mielipiteitä?
Kannattaa lopettaa se liitto, jos sillä on noin negatiiviset vaikutukset.
Mulki meinas käydä noin. Päätin erota. Tai oikeastaan heräsin siihen kun aloin toivoa miehen kuolemista koronaan niin totesin että ehkä parempi vain erota. Tsemppiä 👍
Tunnen kuitenkin tyytyväisyyttä kun onnistun laihtumaan. Etenkin nyt korona-aikana jolloin moni lihoo. Ap
Täällä toinen. Viimeiset vuodet olen pitänyt rakastajaa. Ei ole ihan ongelmatonta sekään. Nyt suhde on loppu ehkä tiedä mitä tekisin.
Jos ap on nainen, laita vähän kuvia jakoon.
No jos on ylimääräistä mistä laihduttaa, niin ei se kyllä ole mikään paha asia. Ehkäpä mies siitä sitten innostuu, kun puet kivat alusvaatteet ja viettelet miestäsi hoikemmalla kropallasi.
Itselläni miehen kiinnostuksen loppuminen johti siihen, että paino nousi vuodessa 15 kiloa. Nyt en enää haluaisi edes riisua, vaikka haluaisikin seksiä. No, ei se kyllä halua.
Vierailija kirjoitti:
No jos on ylimääräistä mistä laihduttaa, niin ei se kyllä ole mikään paha asia. Ehkäpä mies siitä sitten innostuu, kun puet kivat alusvaatteet ja viettelet miestäsi hoikemmalla kropallasi.
Painan 51kg nyt.
Ap
Laihduttaminen on aina hyvä idea.
Avioliitto ilman läheisyyttä ja keskustelua sai minut pakenemaan töihin. Nyt olen uupunut työnarkomaani.
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto ilman läheisyyttä ja keskustelua sai minut pakenemaan töihin. Nyt olen uupunut työnarkomaani.
Kai jotain mielihyvää siitä työnteosta kuitenkin saat? Minä ainakin saan laihtumisesta. Ap
Kohtalotovereita tuskin on ketään?