Jos epäilet kumppanisi pettävän
Niin mikset palkkaa yksityisetsivää?
Aloitan ketjun uudelleen ja uudelleen koska tämä poistetaan jatkuvasti. Ilmeisesti mode ille liian rankka aihe että ihmiset tästä keskustelee. En ymmärrä miksi?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? - Olisi minusta vähän "Jenkkimeininkiä" palkata yksityisetsiävä kyttäämään ja vahtimaan kumppanin tekemisiä (tai tekemättömyytä).
Jos minulle tulisi tunne, että en voisi tai pystyisi enää luottamaan kumppaniini syystä tai toisesta, niin ei siihen yksityisetsivää tarvittaisi, että saattaisin haluta erota.
Olen varmaan sinisilmäinen ja hölmö kun haluan uskoa, että hänen loukkaava ja satuttava käytös kyllä tulisi ilmi minullekin, jos niin olisi tarkoitettu.
Mutta jos arkemme ja yhteiselomme toimisi sitä ennen verraten hyvin, niin miksi alkaisin häntä erityisesti vahtaamaan ja kyttäämään, saati palkkaisin tällaiseen jonkun toisen? - Toki mm. avioehdolla voin yrittää varautua tulevaan. - Niin ja kannattaa muistaa, että haluaan erota ei tarvitse kenellekään muulle, mitenkään perustella, ellei itse halua.
No jenkkimeininkiä tai ei, mutta Suomessakin tämä palvelu saatavilla. Voisitko vielä skrollata ketjua taakse ja lukea mitä olen erosta mieltä.
"Öö" Mikä näistä kirjoituksista pitäisi tulkita olevan sinun Ap mielipide erosta?
Olen itse valmis jatkamaan parisuhdettamme ja mies myös, mutta arkemme varjostaa mieheni mustasukkaisuus ja hän kuvittelee että pidän salasuhdetta yllä, mm. Mikropettämisen muodossa, mikä ei pidä paikkaansa ollenkaan.
Olen yrittänyt olla avoin ja en piilottele puhelinta sekä omasta mielestäni tehnyt kaikkeni ettei mieheni epäilisi.. silti hyvin säännöllisesti mies vain ahdistelee kysymyksillä, että onko sulla joku toinen. ApE olisi ensimmäinen, joka haluaisi eroa siksi, että saisi tarpeeksesi kumppanisi (sairaalloisesta) mustasukkaisuudesta ja mahd. yhenään toistuvista epäilyistä siiä, etä onko hänen kanssaan rehellinen.
On hyvin kuluttavaa elää suheessa, jossa joutuu toituvasti vakuutelemaan omaa viettomuuttaan.
No niin se on!
E olisi ensimmäinen, joka haluaisi eroa siksi, että saisi tarpeeksesi kumppanisi (sairaalloisesta) mustasukkaisuudesta ja mahd. yhenään toistuvista epäilyistä siiä, etä onko hänen kanssaan rehellinen.
On hyvin kuluttavaa elää suheessa, jossa joutuu toituvasti vakuutelemaan omaa viettomuuttaan.