Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos epäilet kumppanisi pettävän

Vierailija
31.03.2020 |

Niin mikset palkkaa yksityisetsivää?

Aloitan ketjun uudelleen ja uudelleen koska tämä poistetaan jatkuvasti. Ilmeisesti mode ille liian rankka aihe että ihmiset tästä keskustelee. En ymmärrä miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en luota puolisooni niin eroan. Ihan sama pettääkö vai ei.

Vierailija
2/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ton vertaa kumppaniini luottaisi olisi se entinen. Ihan järkyttävää laittaa joku yksityisetsivä oman rakkaan perään, kuinka vainoharhasta :D hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kumppanini ei uskalla sitä päätöstä tehdä vaan kyttää vainoharhaisesti ja odottaa, että minä sanon viimeisen sanan ja rikon perheen.

Vierailija
4/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun kumppanini ei uskalla sitä päätöstä tehdä vaan kyttää vainoharhaisesti ja odottaa, että minä sanon viimeisen sanan ja rikon perheen.

Päätöstä erosta siis.. mietin että miksi ei palkkaa yksityisetsivää jos pitää epäillä tekemisiäni, eikä sanani riitä kuin vain hetkeksi

Vierailija
5/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää pettääkö vai ei. Et tarvitse siihen yksityisetsivää.

Ja kun se luottamus on mennyt niin miten siinä suhdetta enää jatkat?

Vierailija
6/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutatte? Jos itse epäilisin, niin tottakai kysyisin suoraan, mutta jos olisi rahat siihen niin miksipäs ei?

Vierailija
7/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yhdessä tuollaisen ihanuuden kanssa?

Vierailija
8/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikilla ei ehkä ole varaa etsivän palkkaamiseen. Tuollainen tapaus saattaa olla työläs tutkittava ja siihen voi kulua kymmeniä tunteja. Mistäpä repäiset yhtäkkiä sen muutaman tonnin?

Vierailija
9/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää pettääkö vai ei. Et tarvitse siihen yksityisetsivää.

Ja kun se luottamus on mennyt niin miten siinä suhdetta enää jatkat?

No sano se tuolle mun kumppanille. Itselläni ei ole muuta ongelmaa kuin se, että kumppani sekoilee ja kyttää jatkuvasti tekemisiäni

Vierailija
10/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätöstä erosta siis.. mietin että miksi ei palkkaa yksityisetsivää jos pitää epäillä tekemisiäni, eikä sanani riitä kuin vain hetkeksi

No miten sen yksityisetsivän sana sen pitempään auttaisi? Et pettämyt silloin tai ehkä et vaan jäänyt kiinni etsivällekäön - kuka tietää, mitä teet tunti sen jälkeen kun etsivän sopimus loppuu?

Ei näissä oikeasti ole juuri koskaan kyse todellisesta epåilystä siitä, että toinen pettäisi. Vallankäyttöhalua se vaan on.

Vierailija
11/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet yhdessä tuollaisen ihanuuden kanssa?

Kertoisin jos voisin

Vierailija
12/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sen yksityisetsivän sana sen pitempään auttaisi? Et pettämyt silloin tai ehkä et vaan jäänyt kiinni etsivällekäön - kuka tietää, mitä teet tunti sen jälkeen kun etsivän sopimus loppuu?

Ei näissä oikeasti ole juuri koskaan kyse todellisesta epåilystä siitä, että toinen pettäisi. Vallankäyttöhalua se vaan on.

No aika satavarmasti ihminen jää kiinni viimeistään etsivän astuessa kuvioihin. Itselle tämä tarkoittaisi suurta vapautusta siitä, että toinen näkee ettei ole yhtään mitään pelättävää

Vierailija
13/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miettikää nyt! Jos päätän erota, rikon koko perheen elämän.. jos kyse olisi vain siitä, että toinen ihminen on nyt vain itsepintaisesti vainoharhainen, niin ettekö ensin ehdota terapiaa tms?

Miksi erota jos tietää ettei ole tehnyt mitään väärää? Toki väärää on tässä se, että tämä vainoharhailu kumppanin osalta on loputtava tavalla tai toisella.

Vierailija
14/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en luota puolisooni niin eroan. Ihan sama pettääkö vai ei.

Tälle vaan yläpeukkua toisensa jälkeen. Ei ihme että avioerotilastot kertovat karun totuuden kun mitään konflikteja ei haluta selvittää sen kumppanin kanssa vaan saman tien pitäisi vaihtoon laittaa.

Vierailija
15/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? - Olisi minusta vähän "Jenkkimeininkiä" palkata yksityisetsiävä kyttäämään ja vahtimaan kumppanin tekemisiä (tai tekemättömyytä). 

Jos minulle tulisi tunne, että en voisi tai pystyisi enää luottamaan kumppaniini syystä tai toisesta, niin ei siihen yksityisetsivää tarvittaisi, että saattaisin haluta erota.

Olen varmaan sinisilmäinen ja hölmö kun haluan uskoa, että hänen loukkaava ja satuttava käytös kyllä tulisi ilmi minullekin, jos niin olisi tarkoitettu.

Mutta jos arkemme ja yhteiselomme toimisi sitä ennen verraten hyvin, niin miksi alkaisin häntä erityisesti vahtaamaan ja kyttäämään, saati palkkaisin tällaiseen jonkun toisen? - Toki mm. avioehdolla voin yrittää varautua tulevaan.  - Niin ja kannattaa muistaa, että haluaan erota ei tarvitse kenellekään muulle, mitenkään perustella, ellei itse halua.   

Vierailija
16/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla jatkuvasti aloituksia joissa kysytään, pettääköhän se Irmeli tai Eemeli kun se on alkanut viettää aikaansa enemmän siellä töissä, niin tähän ei sitten saada järkevää pohdintaa asiasta.

Vierailija
17/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? - Olisi minusta vähän "Jenkkimeininkiä" palkata yksityisetsiävä kyttäämään ja vahtimaan kumppanin tekemisiä (tai tekemättömyytä). 

Jos minulle tulisi tunne, että en voisi tai pystyisi enää luottamaan kumppaniini syystä tai toisesta, niin ei siihen yksityisetsivää tarvittaisi, että saattaisin haluta erota.

Olen varmaan sinisilmäinen ja hölmö kun haluan uskoa, että hänen loukkaava ja satuttava käytös kyllä tulisi ilmi minullekin, jos niin olisi tarkoitettu.

Mutta jos arkemme ja yhteiselomme toimisi sitä ennen verraten hyvin, niin miksi alkaisin häntä erityisesti vahtaamaan ja kyttäämään, saati palkkaisin tällaiseen jonkun toisen? - Toki mm. avioehdolla voin yrittää varautua tulevaan.  - Niin ja kannattaa muistaa, että haluaan erota ei tarvitse kenellekään muulle, mitenkään perustella, ellei itse halua.   

No jenkkimeininkiä tai ei, mutta Suomessakin tämä palvelu saatavilla. Voisitko vielä skrollata ketjua taakse ja lukea mitä olen erosta mieltä.

Vierailija
18/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jenkkimeininkiä tai ei, mutta Suomessakin tämä palvelu saatavilla. Voisitko vielä skrollata ketjua taakse ja lukea mitä olen erosta mieltä.

Enkä siis itse ole se epäilevä osapuoli vaan juurikin kuvailemasi sinisilmäinen tyllerö, joka haluaa uskoa oman kumppanin hyvyyteen ja siihen rakkauteen. Kuitenkin tämä mun kumppani epäilee minua ja tämä alkaa jo käydä hermoilleni.

Vierailija
19/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Öö" Mikä näistä kirjoituksista pitäisi tulkita olevan sinun Ap mielipide erosta?

Vierailija
20/22 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Öö" Mikä näistä kirjoituksista pitäisi tulkita olevan sinun Ap mielipide erosta?

Olen itse valmis jatkamaan parisuhdettamme ja mies myös, mutta arkemme varjostaa mieheni mustasukkaisuus ja hän kuvittelee että pidän salasuhdetta yllä, mm. Mikropettämisen muodossa, mikä ei pidä paikkaansa ollenkaan.

Olen yrittänyt olla avoin ja en piilottele puhelinta sekä omasta mielestäni tehnyt kaikkeni ettei mieheni epäilisi.. silti hyvin säännöllisesti mies vain ahdistelee kysymyksillä, että onko sulla joku toinen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme