Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leposyke alas

Vierailija
31.03.2020 |

Leposykkeeni on 128 ja olo aivan kamala. Lääkärille en pääse päivystykseen vaan käskivät vain levätä. Jääkaapille kävellessä nousi lukema 185 ja välillä laskee lukemaan 62. Olen maannut ja hengitellyt syvään, silti lähes koko ajan lukemana tuo 128. Välillä maatesssa romahtaa alas ja nousee taas pikaisesti ylös. Ilmeisesti normaalia näin flunssassa, mutta olotilana todella pelottava. Millä saan sykkeen alas tai tasaiseksi? Auttaako joku reseptitön lääke? Ei meinaa töistä tulla mitään, vaikka koitan tässä makuultaan niitä tehdä pikkuhiljaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta koronauutisten lukeminen hyvä ihminen. Tätä se sukkola tekee.

Vierailija
2/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lenkillä. Fitlinen tuotteet myös auttaa, jos haluat, voin auttaa sut alkuuun niiden kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti päivystykseen!!

Vierailija
4/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo.

Vierailija
5/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo romahtelu tulee todennäköisemmin mittarista.

Vierailija
6/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittari  toimii tasaisesti, kun testattu toisella henkilöllä.

Vierailija
7/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitko sieltä jääkaapista lisää olutta?

Vierailija
8/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hurjalta. Voisikohan olla alkavan (virus)infektion oire?

Itselläni ollut viime päivinä päinvastainen ongelma. Syke ei nouse kevyessä juoksussa normaaliin n. 140 tasoon, vaan jää 120-130 lukemiin. Lenkki tuntuu raskaalta. Samoin levossa normaalia enemmän rytmihäiriöitä. Olen myös tavallista väsyneempi. Olen pohtinut, voisiko olla alkavan infektion merkki. Mitään flunssa- tai muutakaan oireilua ei sykemuutosten lisäksi kuitenkaan ole.

Olisko täällä AV:lla joku asiasta tietävä paikalla?

Vierailija
9/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittari  toimii tasaisesti, kun testattu toisella henkilöllä.

Toisen henkilön anatomiassa voi olla joku ero, miksi mittaus onnistuu tasaisemmin. Esim. vyö tai ranneke istuu paremmin tai ihon lämpö, kosteus, sähköiset tai optiset ominaisuudet ovat erilaiset. Jos sitä käy sullekin vaan välillä, vaatisi pitkän kokeilun, että voisi olla varma että sellainen olisi "pitänyt" näkyä toisenkin kanssa.

Vierailija
10/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korkea syke johtuu vain flunssasta, yritä levätä ja rauhoittua.

Vierailija
11/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ollut viime päivinä päinvastainen ongelma. Syke ei nouse kevyessä juoksussa normaaliin n. 140 tasoon, vaan jää 120-130 lukemiin. Lenkki tuntuu raskaalta. Samoin levossa normaalia enemmän rytmihäiriöitä. Olen myös tavallista väsyneempi. Olen pohtinut, voisiko olla alkavan infektion merkki. Mitään flunssa- tai muutakaan oireilua ei sykemuutosten lisäksi kuitenkaan ole.

Olen ollut viikon kipeänä. Haluaisin tuon sykkeen jollain alas, sillä ei ole varaa olla sairaslomalla ja tämä pumpunhakkaus väsytttää ja tekee töiden teosta miltei mahdotonta. 

Vierailija
12/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haitko sieltä jääkaapista lisää olutta?

Olen absolutisti. Tietysti pieni konjakkilasi voisi auttaa, mutta sitäkään ei löydy. 

Vierailija
13/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti, että olisi sykkeet oikeasti noissa lukemissa. Rannemittariin tms ei voi luottaa.

Jos syke on 185 niin se hakkaa päässä vasaran lailla, kolme kertaa sekunnissa. Sitä ei voi olla huomaamatta.

Vierailija
14/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä lenkillä. Fitlinen tuotteet myös auttaa, jos haluat, voin auttaa sut alkuuun niiden kanssa!

Syke on lähemmäs kahtasataa pelkästä jääkaapille kävelystä ja sä ohjaat lenkille? Haluatko että ap saa slaagin?

Ja miten fitlinen tuotteet liittyy sykkeeseen? En ole kuullutkaan tuommoista metodia.

Vierailija
15/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen syke nyt ihan normaalilta kuulosta edes sairaana, ellei ole muutenkin järkyttävän huonossa kunnossa. Oma lepysyke oli 90, kun sairastin kilpparin liikatoimintaa. Nyt teen kevyen lenkin alemmilla sykkeillä kuin tuo.

Vierailija
16/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti, että olisi sykkeet oikeasti noissa lukemissa. Rannemittariin tms ei voi luottaa.

Jos syke on 185 niin se hakkaa päässä vasaran lailla, kolme kertaa sekunnissa. Sitä ei voi olla huomaamatta.

Siltä se tuntuikin.  Jouduin tuolla matkalla sängystä jääkaaapille pitämään pari kertaa taukoa ja matkaa oli se max 20 metriä. Olo on siis sanoinkuvaamattoman paska (anteeksi kielenkäyttöni) ja olen käytännössä ollut vuodelevossa ja istunut välillä töiden takia viimeiset 2 viikkoa. Kotoa olen poistunut vain lääkärikäynnit aiemmin. Pelkään, että henki lähtee jos ei syke laske.

Vierailija
17/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut viikon kipeänä. Haluaisin tuon sykkeen jollain alas, sillä ei ole varaa olla sairaslomalla ja tämä pumpunhakkaus väsytttää ja tekee töiden teosta miltei mahdotonta. 

Reseptivapaita lääkkeitä ei tule mieleen, olisiko mahdollista etälääkärin (puhelin, chatti) kysyä reseptiä? Muuten ihan lepo, vähäinenkin rasitus minimiin ja ala vakavasti harkitsemaan sitä sairaslomaa.

Vierailija
18/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen syke nyt ihan normaalilta kuulosta edes sairaana, ellei ole muutenkin järkyttävän huonossa kunnossa. Oma lepysyke oli 90, kun sairastin kilpparin liikatoimintaa. Nyt teen kevyen lenkin alemmilla sykkeillä kuin tuo.

Olen aiemmin ollut ok kunnossa. Nyt muutaman viikon ollut outo olo ja viime päivinä suorastaan romahtanut olo. Pelottaa. Haluan mitä tahansa apua olon parannukseen. 

Vierailija
19/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syke on lähemmäs kahtasataa pelkästä jääkaapille kävelystä ja sä ohjaat lenkille? Haluatko että ap saa slaagin?

Ja miten fitlinen tuotteet liittyy sykkeeseen? En ole kuullutkaan tuommoista metodia.

Fitline tarjoaa laadukkaita ravinteita, jotka imeytyvät solutasolla. Jos et saa solutasolla tarpeeksi ravinteita, on oireena monesti juuri sydämentoiminnalliset tilat ja niihin auttaa meidän tuotteet. Sain itse apua mm psoriassikseen ja sydämentoiminnalliseentilaan muutamassa kuukaudessa. Näitä ei saisi mainostaa kun lääkefirmat menettää tulot. 

Vierailija
20/26 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nousee noihin lukemiin ja ylikin intervallitreeneissä helposti eikä se tunnu kovin kummoiselta. Tuo hakkaaminen vaatii varmaan korkean verenpaineen lisäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi