Tilaisin ruoka-annoksia kotiin enemmän kuin mielelläni, mutta ei meille asti kuljeta kuin pari pizzapaikkaa
Otsikossahan se. Kyllä kelpaisi välillä vaikka sushi tai Amarillosta jotain, tai pastaa italialaisesta. Mutta jos ei itse hae, ei kotiin asti saa kuin ulkolaisten tekemää pizzaa. Edes kotipizza ei tue tänne asti.
Ja matkaa keskustaan on meiltä Googlen mukaan 5.5km. Ei sitten 🤷♀️
Kommentit (23)
Meillä 100km lähimpään ruokapaikkaan.
5,5km ei taida olla Helsingin keskustaan
Reilu 120000 asukasta, 5km keskustasta, S ja k ryhmä tuo ruokaa, Wolt ja Foodora tuo kaikkea muuta ja sitten on monilla pizzerioilla omat kuskit. Kerrankin olen tyytyväinen etten asu ihan maalla mutta en pääkaupunkiseudulla.
Ettekö te pelkää yhtään, että pizzalaatikkoa tuova kuski tarttuu pahvilaatikkoon koronaisilla sormillaan?
No ei tietenkään ravintola tuo paikkaan, mihin kuljetus ei ole kannattavaa. Se ei ole mikään kunnallinen palvelu.
Yleensä ihmiset maksavat enemmän sijainnista, joka on lähellä ravintoloita, kauppoja, toreja ja palveluja.
Ei saada mekään, asutaan Tampereella. Hyvin voisi tuoda läntisen alueen kauppakeskuksesta meille ruokaa kotiin.
Ei haeta mistään, samalla ajalla teen itse sen ruuan.
Mielummin pidetään kiinni ravintola.
Ylöjärvellä joku tuo mutta kuljetus 10 euroa.
Lähellä oleva pizzeria tuo mutta on jo kyllästytty yhteen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 120000 asukasta, 5km keskustasta, S ja k ryhmä tuo ruokaa, Wolt ja Foodora tuo kaikkea muuta ja sitten on monilla pizzerioilla omat kuskit. Kerrankin olen tyytyväinen etten asu ihan maalla mutta en pääkaupunkiseudulla.
Etkö osaa tehdä ruokaa??
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ravintola tuo paikkaan, mihin kuljetus ei ole kannattavaa. Se ei ole mikään kunnallinen palvelu.
Yleensä ihmiset maksavat enemmän sijainnista, joka on lähellä ravintoloita, kauppoja, toreja ja palveluja.
Ai mä maksan luonnosta ja järvestä.
Saadaan uida koko kesä.
Vielä olisi parantamisen varaa noissa etäruoissa. Äkkiä kyhätyt nettikaupat ei (vielä), toimi niin hyvin, että niitä jaksaisi käyttää. Luulisi edes että se Hesen hampparin tilaaminen parkkipaikalle olisi helppoa, mutta ei tunnu olevan.
Kun mikään ei riitä, kelpaa, ole hyvä... Hohhoijaa.
Montako karanteeniviikkoa tarvitaan, että kermaperse olisi tyytyväinen edes johonkin.
Kyllä noi kuljetukset on keskittyneet keskustan ympärille.
Niitä pitäisi olla myös isoissa kauppakeskuksissa ja veisivät ruokaa sitten keskuksen ympäristöön.
Mielummin mennään konkkaan.
Näinä aikoina kuljettaisiin ruokaa ihmisten kotiin.
No jo on kumma ellei kaksi paikkaa riitä, mistä ruokaa saa kotiin.
Useimmille yksikin riittäisi.
Jos raakaa kalaa haluat, hae kaupasta file ja laita lautaselles.
Voi kyynel.
Et sitten osaa spagettia itse keittää?
Vierailija kirjoitti:
Montako karanteeniviikkoa tarvitaan, että kermaperse olisi tyytyväinen edes johonkin.
Sä olet väärässä.
Pärjätään ilmankin mutta kannattaisi miettiä että kuljetaanko vai meneekö konkurssiin kun selkeesti ei ravintoloilla ole asiakkaita.
Kyse on nyt tukemisesta, meillä tehdään ruuat ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel.
Et sitten osaa spagettia itse keittää?
Kyse on ravintoloiden tukemisesta nyt vaikeina aikoina.
Ymmärtääkö ihmiset tämän nyt tahallaan väärin? En ole ap, mutta samaa olen harmitellut -- en siksi, ettenkö osaisi laittaa ruokaa, vaan siksi, että haluaisin niin mielelläni tukea nyt yrityksiä, että työpaikat säilyisivät. Se vaan ei ole mahdollista.
(Joo, voin noutaa -- bussilla 20 min., kun en omista autoa + kävely bussipysäkiltä kotiin, lämmitys mikrossa, hyvää ruokahalua.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet väärässä.
Pärjätään ilmankin mutta kannattaisi miettiä että kuljetaanko vai meneekö konkurssiin kun selkeesti ei ravintoloilla ole asiakkaita.
Kyse on nyt tukemisesta, meillä tehdään ruuat ihan itse.
Ihan turha tukea, saavat kyllä tästä ajasta tuntuvan summan valtiolta.
Parempi että laittavat luukun kokonaan kiinni.
Sama täällä. Matkaa keskisuuren kaupungin (140t asukasta) keskustaan 8km, asutaan noin 15t asukkaan asuinalueella ja kotiin kuljettaa ainoastaan turkkilaisten pizzeria tuosta muutaman sadan metrin päästä. Mielelläni tilattaisiin ruokaa kotiinkuljetuksella, mutta eipä sitten.