Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala pelasti yhden pariskunnan . Olisiko hänen pitänyt pelastaa kaikki?

Vierailija
31.03.2020 |

Nooa pelastui..vaikea uskoa että KAIKKI MUUT oli sodomiitteja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden?

Missäs oli Nooan pojat vaimoineen?

Vierailija
2/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden?

Missäs oli Nooan pojat vaimoineen?

Ensimmäisessä Mooseksen kirjassa kuvaillaan, miten Jumala päätti hukuttaa koko maailman, koska ihmiset olivat hylänneet Jumalan ja ”koko maa tuli täyteen väkivaltaa”. Vain Nooa ja hänen perheensä pelastuivat[8]. Samalla he rakensivat arkkilaivan, Nooan arkin, johon otettiin uhrikelpoisia nautaeläimiä ja lintuja seitsemän urosta ja seitsemän naarasta ja epäpuhtaita eläimiä kaksi, uros ja naaras. Kun arkki oli valmis, tuli 40 vuorokautta kestänyt rankkasade, joka sai maan peittymään veden alle korkeimpia vuorenhuippuja myöten 150 päivän ajaksi.[9] Vedenpaisumuksen päätyttyä Nooa lähetti arkista kyyhkysen, joka tuli takaisin tuomaan sanomaa maailman pelastumisesta.[10]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Jumala tappoi pienet lapset ja viattomat vauvvat?

Vierailija
4/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooan tarina on juutalaisten kertomaa perimätietoa, ja myös muslimeilla on vastaava tarina. Todennäköisesti vedenpaisumus on tapahtunut oikeasti, mutta eihän tuossa olisi mitään järkeä. Jos Jumala on olemassa, niin miksi hän katuisi luomistyötään ja tappaisi kaikki?

Vierailija
5/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko Nooa, ukko Nooa oli kunnon mies.

Kun hän meni saunaan, löi hän päänsä naulaan, ukko Nooa oli kunnon mies.

Muistaako joku muita säkeistöjä?

Vierailija
6/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen olevani nykypäivän Nooa.

Vierailija
7/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi Jumala tappoi pienet lapset ja viattomat vauvvat?

Luulen, että jokainen äiti ymmärtää. Lapseton voi ihmetellä, kun kokemusta äitiyden tunteista ei ole.

Ystäväni menetti lapsensa noin 14 v sitten. Kohtukuolema raskauden lopussa.

Itse olin silloin vielä nuori ja lapseton. Ajattelin, että surullinen asia. Mutta en esim. ymmärtänyt, miksi kaverini jäi kuitenkin äitiyslomalle ja suri pitkään. Ajattelin, että vähän sama kuin keskenmeno, mitäs sitä loputtomiin suremaan. Elämä jatkuu! Enkä ollut siis tunteeton, en vaan ymmärtänyt. Nyt 15 ja kaksi lasta myöhemmin mietin tuon vauvan kuolemaa, ja tiedän, että ystäväni kantaa tuskaa sydämessään koko elämänsä. Pidän selvänä, että elämä ei jatkunut kuten ennen. Ja ymmärrän, että he halusivat asiasta kertoa tarkastikin. Ymmärrän esillä olevan kuolleesta vauvasta. Se on kaunis muisto, vaikka nuorena ja kokemattomana asiaa kauhistelinkin.

Vierailija
8/8 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvvat oli täynnä syntiä..jumala uhrasi vauvat jotta ihmiskunta pelastuisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi