Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mukaan hänen serkkunsa "ryhtyi lesboksi" kun ulkonäkö ei riittänyt miehen saamiseen

Vierailija
31.03.2020 |

Mies kuuli jokin aika sitten että hänen serkkunsa seurustelee naisen kanssa, ja tuo oli miehen huikean älykäs tulkinta asiasta

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vieläkinkö tätä hoetaan? Mä muistan, kun olin noin neljäntoista vanha 90-luvun alkupuolella, ja mun kaveri esitti tämän teorian, ja mun teki mieli huutaa ääneen moisen tyhmyyden edessä.

Mutta tyydyit vain kiristelemään hampaita nuorena butchrekkalesbon alkuna.

Niin siis mä oon hetero. Mutta sä oot aika varmasti yhtä tyhmä tai kenties tyhmempi kuin tuo kaverini. Kertoo myös susta paljon, että yrität loukata mua kutsumalla mua butch-lesboksi, ihan niin kuin mun mielestä butch-lesboissa olis jotain vikaa.

Vierailija
22/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko miehesi tulkintaa. Kaikille naisille löytyy kyllä mies. Tietysti totta sekin että monet lepsoksi ryhtyvät ovat miesmäisiä naisia, eivätkä ehkä ihan kuuminta hottia miesten mielestä. Mutta heissä on aina myös miehiä miellyttäviä piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko miehesi tulkintaa. Kaikille naisille löytyy kyllä mies. Tietysti totta sekin että monet lepsoksi ryhtyvät ovat miesmäisiä naisia, eivätkä ehkä ihan kuuminta hottia miesten mielestä. Mutta heissä on aina myös miehiä miellyttäviä piirteitä.

Lesboksi ei ryhdytä. Lesboja ei myöskään kiinnosta, miellyttävätkö he miehiä vai ei.

Vierailija
24/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistat lesboksi vai miesmäisen naisen?

Vierailija
25/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on vähän huvittanut, kun parissa biisissä on ollut sellainen sanoitus, että nainen ei ole kiinnostunut miehestä ja myöhemmin sitten nainen onkin paljastunut lesboksi. Eli ikään kuin ainoa tilanne, ettei nainen ole kiinnostunut  juuri siitä miehestä, on sellainen, ettei nainen ole kiinnostunut muistakaan miehistä.

Susanna, se ei halunnut olla mun kaa, leikkasi kaljuksi päänsä ja naisen kanssa asustaa (Anssi Kela 1972)

Pari muutakin vastaavaa sanoitusta on, mutten muista niitä nyt.

Vähän ehkä ohis

Kaikki asiathan voi tukita niin kuin haluaa. Ehkä hän vaan halusi tuoda esiin sen, että luokallaan oli vähemmistön edustajia eikä normaali biisi ole tarpeeksi pitkäkestoinen luetellakseen kaikki ne muut, joita sai pakit.

Vierailija
26/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesboksi ei ryhdytä. Lesboja ei myöskään kiinnosta, miellyttävätkö he miehiä vai ei.

Homoksi pääsääntöisesti synnytään, lesboista osa on omasta mielestään valinnut sen, eivät kaikki.

Vierailija
27/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoksi pääsääntöisesti synnytään, lesboista osa on omasta mielestään valinnut sen, eivät kaikki.

Kuinka monelta lesbolta ja homolta olet asiaa kysynyt?

Vierailija
28/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näin on. Nainen kaipaa läheisyyttä ja ei niin kaunis ei sitä miehiltä saa tai ainakin jotakin uupuu.

mies52v

Sinähän se olet just se oikea tekemään näitä analyyseja naisista...

Mun kaunis ja hoikka ystäväni jätti 15 v parisuhteen komean miehen kanssa, ja lähti pullukan naisen matkaan, ja on onnellisempi kuin koskaan. Miksi se niin teki, kun sillähän oli MIÄS, ja sillä on ollut koko elämänsä valtavasti vientiä MIÄSTEN keskuudessa?

Parempi kuin sinä. Tuotahan juuri sanoin. nainen ei saanut hellyyttä mieheltä/miehiltä, mutta naiselta sai. Minäkin tiedän erään jolla oli 2 lasta ja otti eron ja muutti yhteen toisen naisen kanssa. Noinhan siinäusein käy jos olet pelkkä patja parisuhteessa.

mies52v

Vierailija
29/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakki ei pakkeja saa!

Vierailija
30/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein näin on. Nainen kaipaa läheisyyttä ja ei niin kaunis ei sitä miehiltä saa tai ainakin jotakin uupuu.

mies52v

Sinähän se olet just se oikea tekemään näitä analyyseja naisista...

Mun kaunis ja hoikka ystäväni jätti 15 v parisuhteen komean miehen kanssa, ja lähti pullukan naisen matkaan, ja on onnellisempi kuin koskaan. Miksi se niin teki, kun sillähän oli MIÄS, ja sillä on ollut koko elämänsä valtavasti vientiä MIÄSTEN keskuudessa?

Parempi kuin sinä. Tuotahan juuri sanoin. nainen ei saanut hellyyttä mieheltä/miehiltä, mutta naiselta sai. Minäkin tiedän erään jolla oli 2 lasta ja otti eron ja muutti yhteen toisen naisen kanssa. Noinhan siinäusein käy jos olet pelkkä patja parisuhteessa.

mies52v

Ahaa... miehestä tulee siis mielestäsi homo, kun ei saa hellyyttä naiselta?

Vierailija
31/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli hiljattain tutkimus, jossa esitettiin tällainen päätelmä. Oletettavasti he olivat kysyneet aika moneltakin. Todella monella naisellisella lesbolla on taustallaan miessuhteita, homoilla harvemmin.

Vierailija
32/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli hiljattain tutkimus, jossa esitettiin tällainen päätelmä. Oletettavasti he olivat kysyneet aika moneltakin. Todella monella naisellisella lesbolla on taustallaan miessuhteita, homoilla harvemmin.

Jos naisella on sekä mies- että naissuhteita, niin kaiketi hän on bi?

Vierailija
33/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä sanoa, mutta olen joskus ajatellut samaa. Muutaman ihmisen kohdalla. Heillä myös lesbous karisi heti, kun mies osoitti huomiota.

Vierailija
34/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Identifioituivat kuitenkin siis myöhemmässä elämässään ihan lesboiksi. Ja aiemmin heteroksi.

Vierailija
35/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettäis ja suututtais jos olisin noin typerään äijään sekaantunut. Huhuh.

Ilmeisesti koko miehesi suku on samanlaisilla älynlahjoilla "siunattu" joten tarviiko ihmetellä miksi serkkutyttö päätyy naisiin...

Vierailija
36/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Identifioituivat kuitenkin siis myöhemmässä elämässään ihan lesboiksi. Ja aiemmin heteroksi.

Musta silti outoa käyttää termiä "valinta", koska valinta on tietoinen päätös.

Ja tunnen kyllä useammankin homon, joilla on omlut nuorena naissuhteita, koska ovat ympäristön paineesta yrittäneet olla heteroja.

Vierailija
37/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä sanoa, mutta olen joskus ajatellut samaa. Muutaman ihmisen kohdalla. Heillä myös lesbous karisi heti, kun mies osoitti huomiota.

Ja sit sä heräsit.

Vierailija
38/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ëihän tuo mahdotonta ole. On olemassa videohaastatteluja entisistä homoista ja lesboista, jotka muuttuivat heteroiksi. Naisilla taustalla voi olla huonoja lapsuudenkokemuksia, jotka saavat välttelemään miehiä. Kun traumat paranevat, pystyy olemaan paremmin vuorovaikutuksessa vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Ajattelisin, että naisilla voi olla myös enemmän tinkimättömyyttä ja vertailua kavereihin, jotka saavat miehiä helpommin. Ainoastaan muutama prosentti miehistä on Chadejä, joille naisten saaminen ei ole tervanjuontia, joten samanlaista ilmiötä miehillä ei ole eli miehen tarvitsee harvemmin todistaa sitä, että kaveri pyörittelee naisia miten haluaa ja katkeroituu, kun ei voi itse tehdä samaa ja sulkee itsensä naisilta. 

Naisille ominainen vallankäyttötapa on sanoittaa miehille todellisuutta samalla tavalla kuin aikuinen lässyttää lapselle, jotta lapsi oppisi käytöstä:

"kuuleppas nyt kun alaston mies on naurettava"

"etkös nyt parempaa keksinyt kuin kysyä mitä naiselle kuuluu? Soo,soo!"

"kuuleppas nyt kun miehellä pitää olla tilannetajua"

"katsoppas nyt kun nainen on luonnollinen!" jne.

Itse asiassa tuo viimeinen on lähellä sitä, mitä tarhatäti sanoi minulle vihaisena, kun olin noin viisivuotias eli siinä yhdistyi lapselle lässyttäminen ja seksuaalinen kaasuvalojen väläyttely. 

Niin sanotusti "oikeassa" oleminen voi olla naiselle tärkeämpää kuin yhdessäolo oman tasoisensa miehen kanssa ja tällöin suhde samansukupuoliseen voi tulla kysymykseen, koska silloin ei tarvitse opetella vuorovaikutustaitoja ja ymmärtää eri tavalla koottua ihmistä, mikä vaatisi kompromisseja ja vaivannäköä. 

Oikeassa oleva nainen ei silti välttämättä jää yksin, jos on tarpeeksi nuori ja kaunis, mutta lähes kaikki oikeassa olevat miehet jäävät yksin ja niinpä miehille on valtavasti ilmaista ja maksullista valmennustoimintaa ja miehet kehittävät itseään järjestelmällisesti vastatakseen markkinoiden vaatimuksiin. Hyvin harva mies ajattelee intuitiivisesti voivansa laittaa kaasuvalot ja päälle ja ruveta sanoittamaan todellisuutta naisille. Mies useammin myöntää altavastaajan asemansa ja jatkaa torjuntojen keräämistä, kunnes ehkä joskus onnistuu. Miehet ovat huomanneet, että naisten arvostelu ja vaatimusten korottaminen entisestään ei ole hyvä strategia. Inhottavien naisten tapaa vaatia yhä enemmän pelokkailta miehiltä kutsutaan Amerikassa nimellä "female dating strategy" (suom."mulle lissää!") ja osa naisistakin nauraa ja kauhistelee tätä, sillä kyse on aivan päinvastaisesta strategiasta kuin miesten valmennuksessa (esim.RSD Social Dynamics), jossa lähtökohtaisesti mies opettelee antamaan muille lisäarvoa ja siten saa itsekin jotain muilta. 

Vierailija
39/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit sä heräsit.

Sovitaan vaikka näin, jos se sinua helpottaa.

Vierailija
40/56 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sitten niin vähälahjainen, että ei ymmärtänyt peruskoulun biologiaa. Ei tuollaista kukaan täysjärkinen suustaan pääästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi