Eikö Trumpin kannattajia hävetä se, että ovat langenneet narsistin ansaan?
Sehän kertoo ihmisen tyhmyydestä, että antaa narsistin vetää itsensä mukaan heidän juonitteluun. Narsisteillahan usein on kovat arvot, siinäkin mielessä Trump on aika tyypillinen tapaus.
Tosin uskon, että hän on myös sosiopaatti. Epäilin aluksi psykopaattia, muttaTrump on liian tyhmä ja katkera. Sosiopaatit ovat ovat niitä riidanhaluisia ihmisiä, joista kukaan normaali ihminen ei hirveästi pidä. Vaatii oikeastaan vielä suurempaa typeryyttä osallistua sosiopaatin peleihin. Itse vastustaisin Trumpia vaikka olisin samaa mieltä hänen kanssaan.
Kommentit (12)
Ehkä se on tietämättömyyttä patologisesta narsismista? Kun ei ole tietoa ei hahmota ja jos katsoo vain Fox Newsia Trumpin tempaukset joko selitetään parhain päin tai vaientaan kuoliaaksi. Tällä hetkellä Foxilla on kylmä rinki persieessä kun ovat tajunneet että suuret määrät ihmisiä saattaa haastaa kanavan oikeuteen harhaanjohtamisesta. Yksi pahiten vähätelleistä reporttereista siirrettiin jo sivuun. Asiaa ei auta se että samaan aikaan kun kanava vähätteli ja väitti covidia demokraattien salajuoneksi, omistaja Murdoc itse valmistautui kotonaan.
Jep, sinähän tunnet Trumpin henkilökohtaisesti....
Narsistin hovi ihailee esikuvaansa. Vain uhrit tajuavat asian vuosien kuluessa, jos tajuavat.
Trump munaa itsensä jollain lailla joka kerta kun avaa suunsa. Viimeisin sammakko on se kun Trump tuohtui Fox-kanavan haastattelussa siitä että demokraatit olivat yrittäneet saada avustuspakettiin mukaan kohtia jotka olisivat helpottaneet ännestämistä tulevissa vaaleissa ja suojelleet säänestämistä. Trump mesosi että niillä äänestysmäärillä ei koskaan enää valittaisi republikaania mihinkään. Koska republikaanien etu on se ettei ihmiset äänestä. Että sellainen maailman hienoin demokratia siellä.
Parempi kysymys se, että miksi suomalainen on näin obsessoitunut Trumpista, siis presidentistä joka on toisella puolella maailmaa?
Miksi Trump elää rent-free suomalaisen ihmisen päässä? Se olisi vielä ok, jos olisit jenkki ja asut siellä.
Mutta jospa keskittyisit ihan meidän politiikkaan. Sinun NeverTrump "Mueller is coming" (heheh) änkytys suomalaisella palstalla kun ei vaikuta Trumpiin ja USA:n äänestäjiin mitenkään.
Trump on ja tulee, 8 vuotta presidenttinä, aivan kuten moni muukin edellinen presidentti, joten miksi tuhoat itsesi hänen vastustukseen? Varsinkin suomalaisena ihmisenä?
Mikä ihmeen Never Trump Muller is coming? Kuulostaa siltä että siellä päässä Trump asuu ilmaiseksi ja vieläpä pistää kuivana kakkoseen. Minulle Trumpin täydellinen kyvyttömyys johtajana on paljastunut nyt kun olen seurannut korona-uutisointia rapakon takaa. Sitä sössimistä ei voi olla huomaamatta kun se on jokapäiväistä.
Hän taitaa olla ainoa jota ei ole ostettu
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Never Trump Muller is coming? Kuulostaa siltä että siellä päässä Trump asuu ilmaiseksi ja vieläpä pistää kuivana kakkoseen. Minulle Trumpin täydellinen kyvyttömyys johtajana on paljastunut nyt kun olen seurannut korona-uutisointia rapakon takaa. Sitä sössimistä ei voi olla huomaamatta kun se on jokapäiväistä.
Olet vain unessa.
https://twitter.com/RealJamesWoods/status/1243664419453685760
Syvässä unessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain unessa.
https://twitter.com/RealJamesWoods/status/1243664419453685760
Syvässä unessa.
James Woods on vanha kääpä toinen jalka haudassa. Eli tyypillinen republikaanien äänestäjä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi kysymys se, että miksi suomalainen on näin obsessoitunut Trumpista, siis presidentistä joka on toisella puolella maailmaa?
Miksi Trump elää rent-free suomalaisen ihmisen päässä? Se olisi vielä ok, jos olisit jenkki ja asut siellä.
Mutta jospa keskittyisit ihan meidän politiikkaan. Sinun NeverTrump "Mueller is coming" (heheh) änkytys suomalaisella palstalla kun ei vaikuta Trumpiin ja USA:n äänestäjiin mitenkään.
Trump on ja tulee, 8 vuotta presidenttinä, aivan kuten moni muukin edellinen presidentti, joten miksi tuhoat itsesi hänen vastustukseen? Varsinkin suomalaisena ihmisenä?
Suomen politiikka on niin p:stä ettei sitä edes kiinnosta ajatella, saati sitten seurata.
Usassa terveydenhuoltosektori on kritisoinut liittovaltiota siitä ettei se ole hoitanut keskitetysti suojavarusteita vaan osavaltioiden kuvernöörit joutuu tappelemaan toisiaan vastaan hankkiessaan välineitä. Mutta annas jos kuvernöörinä nostat kissan pöydälle, Trump ensinnäkin nolaa julkisesti ja sen jälkeen ei enää lähetä apua. Hän on julkisesti kehdannut kertoa kieltävänsä Penceä soittamasta ihmisille joiden pärstäkerroin ei miellytä ja jättävänsä itsekin soittamasta. Ei siis minkäänlaista kykyä myötätuntoon tai vastuuntuntoon kyseisen osavaltion osukkaita kohtaan. Minkä seurauksena kuvernöörit on joutuneet ruveta lipomaan Trumpia että saisivat ja apua ja sen seurauksena tämä aikuisen kokoinen pikkulapsi selittää kasvot loistaen tiedotustilaisuuksissaan kuinka kuvernöörit ovat "happy" ja tyytyväisiä häneen. Lisäksi Trump on nyt ruvennut vastaamaan kritiikkiin välineiden puuttumisesta kyseenalaistamalla niiden tarpeen, mihin niitä nyt yhtäkkiä tarvitaan niin paljon - no mihinkä toisiaan -, ja mikä pahinta, rupeamalla vihjailemaan että niitä kannetaan takaovesta pihalle. Ilman minkäänlaisia todisteita. Kuvittele että olet "sotilas" eli terveydenhuoltojärjestelmän osa ja menet joka päivä etulinjaan riskeeraamaan henkesi, ja tämä on "war time presidentin" viesti näille velvollisuudentuntoisille nääntyneille hoitajille ja ambulanssikuskeille jne. jotka huutaa varusteiden perään. Näin toimii painajaismainen narsistinen "johtaja".
Jos tietää jonkun olevan narsisti, niin silloin ei lähde kelkkailemaan alun perinkään.