Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko Korona olla Jeesuksen lähettämä tuomio ihmisille, jotta heräisivät siihen, kuka hallitsee?

Vierailija
31.03.2020 |

Mietin ensin olisiko korona Kiinan biologinen ase taloussodan avuksi ja maalman herruuden saavuttamiseksi, mutta tästä ei kuulema ole näyttöä. Olen taipuvainen näkemään koronan vitsauksena taivaasta. Nyt on aika herätä!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt tätä paljon.

Luulen, että tämä on ns. viimeinen varoitus ihmiskunnalle. Jos emme nyt tajua hidastaa tätä maapallon tuhoamista, rahan kaiken edelle asettamista, niin se on sitten voi voi ja heikun keikun, näkemiin ja hyvästi elämä Maan päällä.

Vierailija
42/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heii ei ole mitään jeesusta mikä lähettelis yhtään mitään. Satuolento.

Jos Jeesus olisi satuolento ei sinuakaan olisi olemassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne Raamattusi.

Jeesus sanoo ettei tullut tuomisemaan vaab pelastamaan.

Viimeisellä tuomiolla Jumala tuomitsee. Jeesukseen turvannut pelastuu.

Vierailija
44/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, samoin kuin näytti dinosauruksille miljoonia vuosia sitten kun nämä hallitsivat ja alistivat nisäkkäitä, silloin keitti vähän yli, kun koko laji kuoli sukupuuttoon näpäytyksen sijasta.

Höpöhöpö' kyllähän uskova tietää, että maailma on n. 6000v vanha!

Dinosaurukset kuolivat Nooan tulvassa n. 4500v sitten!

Vierailija
45/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla, että joku korona pelien valmistaja on rukoillut parempaa menekkiä. Nyt se sitten toteutui.

Vierailija
46/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa puhutaan kuivuudesta ja ruttoepidemiasta, joista kuivuus jo oli ja rutto on meneillään. Jumalan tahdosta nämä kaikki. Mutta jos uskoo, pelastuu "vaikka kymmenen muuta kaatuisi".

Ruttoepidemiat oli satoja vuosia sitten.

Vierailija
47/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ensin olisiko korona Kiinan biologinen ase taloussodan avuksi ja maalman herruuden saavuttamiseksi, mutta tästä ei kuulema ole näyttöä. Olen taipuvainen näkemään koronan vitsauksena taivaasta. Nyt on aika herätä!

Eli kun salaliittoteoriastasi biologisesta aseesta ei löytynyt näyttöä, niin päätit vetää foliopipoa vieläkin syvemmälle päähäsi ja päättelit, että viru onkin mielikuvitusolennon tekele. En tiedä mitä sieniä te hihhulit vetelette, mutta tunnutte olevan totaalisen sekaisin 24/7.

Vierailija
48/48 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt tätä paljon.

Luulen, että tämä on ns. viimeinen varoitus ihmiskunnalle. Jos emme nyt tajua hidastaa tätä maapallon tuhoamista, rahan kaiken edelle asettamista, niin se on sitten voi voi ja heikun keikun, näkemiin ja hyvästi elämä Maan päällä.

Oletko koskaan miettinyt sitä, että miksi juuri kaikkein fanaattisimmat uskovaiset ovat myös kaikkein ahneimpia haalimaan maallista mammonaa? Juuri kaikenmaailman lahkot ja herätysliikkeet on täynnänsä bisnesmiehiä. Hyvänä esimerkkinä omaisuutensa vakuutuskuoriin jemmaillut entinen pääministerimme.

Itse en usko minkään sortin mielikuvitusolentoihin, eikä minua kiinnosta myöskään minkään sorttinen mammonan haaliminen. Mitähän luulet, jos jonkunlainen jumala olisi olemassa, kumman hän huolisi mieluummin valtakuntaansa, minut vai Sipilän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi