Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku ei käy roskiksellakaan ilman meikkiä?

Vierailija
31.03.2020 |

Lähellä elää tällainen ihminen joka kääntää pään pois ilman meikkiä eikä liiku kotipihaa pidemmälle ilman meikkiä. Kyse ei voi olla kuin huonosta itsetunnosta vaikka siitä aina jauhetaan ettei näin ole niillä jotka meikkaa paljon ja käyttää siihen luvattoman paljon aikaa. Ja kyse ei ole myöskään mistään iho-ongelmista tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ilman meikkiä oleminen on yhtä alastonta kuin ilman vaatteita oleminen. Eivät siis osaa olla ja häpeilevät alastomuuttaan.

Menisitkö sinä alastomana roskiksille?

Vierailija
2/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se huono itsetunto pitää kätkeä jonkun alastomuuden verhon taakse? Miksei vaan voi sanoa ettei hyväksy itseään sellaisena kuin luonnostaan on. 

Ja yleensä käytöstapoihin kuuluu että vaatteet pidetään päällä kun mennään roskikselle. Tosin jos on kyse mökkiroskiksesta niin siellä voi vaikka alasti viuhahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin ilman meikkiä oleminen on yhtä alastonta kuin ilman vaatteita oleminen. Eivät siis osaa olla ja häpeilevät alastomuuttaan.

Menisitkö sinä alastomana roskiksille?

Mä voisin mennäkin. Todennäköisyys, että joku mut näkisi on häviävän pieni.

Vierailija
4/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika naturelli ja ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen. Eräs pakkeloitu henkilö katsoo aina nenän varttaan pitkin halveksuvasti. Unohtaa vaan itse että on 2 cm pakkelikerros naamassa jne ja eipä tuo kovin ruusulta näytä itsekkään ilman meikkiä vaikka on paljon nuorempi.

Ihmetyttää moinen käytös että miten voi olla moiseen halveksumiseen varaa kun ei itsekkään ole luonnollisena sen kummempi?!

Vierailija
5/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naturelli ei "huijaa" ketään, mutta lienee moni mies joutunut huijatuksi näiden yltiömeikkaajien kanssa ;)

Vierailija
6/6 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mä olen niitä naisia, jotka meikkaa arkenakin. Syynä on todella huono itsetunto. Rakennan meikillä ja hiuksilla itselleni sen haarniskan, jolla kehtaan mennä muiden eteen. Teen itsestäni sen näköisen, kuin haluan olla. En tykkää omasta meikittömästä ulkonäöstäni, enkä oikeastaan itsestäni muutenkaan. Kyse ei ole kohteliaisuudesta muita kohtaan, vaan ihan siitä, että saan meikistä vähän boostausta olemattomalle itsetunnolleni.

Pukeudun myös nätisti arkenakin. Se jotenkin piristää ja parantaa itsetuntoa. 

Vaikeaa tätä varmaan onkin ymmärtää, jos on vahva itsetunto, joka ei rakennut oman ulkonäön ympärille. Mä olen tosi ujo seurassa, mun on vaikeaa katsoa ihmisiä silmiin esim.  Menen vähän piiloon ton meikin taakse. En tiedä, osaanko selittää kunnolla. Ei ehkä ollut paras mahdollinen lapsuus ja nuoruus, tuli aika kovia iskuja ja oli pahoja aikoja. Ehkä ne teki jotain.