Mistä niitä hyviä miehiä oikein löytyy?
Hyvällä miehellä tarkoitan sellaista miestä, joka olisi paitsi hyvä elämänkumppani, myös hyvä isä tuleville lapsille.
Sellainen, joka tekisi oman osuutensa kotitöistä ilman että erikseen tarvitsisi pyytää, laittaa imuria valmiiksi esille tms. ja osaisi itse käydä tekemässä ruokaostokset ilman että minun pitäisi tehdä hänelle lista tai laittaa kuvat tuotteista hänen kännykkäänsä.
Sellainen, jolle on selvää että perhevapaat jaetaan oikeudenmukaisesti ja yhteiset lapset kasvatetaan yhdessä. Myös sairaan lapsen kanssa kotiin jääminenkin pitäisi jakaa reilusti niin että molemmat jäisivät omalla
vuorollaan.
Tuntuu että tällaisia miehiä ei ole oikein missään.
N23
Kommentit (46)
Voisin muuten olla hyvä mies sinulle mutta en halua jäädä kotiin hoitamaan lapsia koska se on naistentyö.
En myöskään halua olla mikään kotityö orja kuka tekee 24/7 kotitöitä.
Lapsia tekisin vaikka suurperheellisen verran jos minun ei tarvitsisi jäädä niiden kanssa kotiin.
Olen mies enkä mikään neiti.
Date24.ee sivustolle tuntuu menneen Suomestakin löytyvät hyvät miehet. Alkuun olin todella yllättynyt, koska täällä huudetaan ettei miehet halua perhettä ja vaimoa kustannusten takia. No näemmä sitten haluavatkin...
Vierailija kirjoitti:
Date24.ee sivustolle tuntuu menneen Suomestakin löytyvät hyvät miehet. Alkuun olin todella yllättynyt, koska täällä huudetaan ettei miehet halua perhettä ja vaimoa kustannusten takia. No näemmä sitten haluavatkin...
Toki noin kuuluu sanoa, että pimppaa irtoaa. Sanominen on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki noin kuuluu sanoa, että pimppaa irtoaa. Sanominen on halpaa.
Ei irtoa Virossa, ellet anna jotain konkreettista taetta. Puhe olikin nyt siitä että ollaan siirrytty naapurin tontille jossa pitää usein antaa jotain vastinetta saadakseen herkkua.
Vierailija kirjoitti:
On muuten hyvät sivut. löysin 2v sitten oman kumppanin tuolta. Perinteinen nainen. Oppi suomen todella nopeasti, vaikka jo jonkin verran osasikin tavatessamme. Kannattaa tsiikata sivut
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi ole mitään hyviä miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten olla hyvä mies sinulle mutta en halua jäädä kotiin hoitamaan lapsia koska se on naistentyö.
En myöskään halua olla mikään kotityö orja kuka tekee 24/7 kotitöitä.
Lapsia tekisin vaikka suurperheellisen verran jos minun ei tarvitsisi jäädä niiden kanssa kotiin.
Olen mies enkä mikään neiti.
Aivan. Näistä mulkvisteista ei ole pulaa. Toiset jaksaa paremmin teeskennellä siihen saakka ,että se eka kakara on saatu aikaiseksi. Lisääntyminen on aina pskadiili naiselle. Mikäli Ruotsissa ja Tanskassa jää riittävästi porukkaa henkiin ,kannattaa kokeilla sieltä.
Vierailija kirjoitti:
popparit esiin, päästäkää naiset miesviha valloilleen
Te haluutte tätä, koska ette pysty muuhunkaan
Mielenkiintoista, että elävän elämän faktat miehistä ja niuden käyttäytymisestä on miesvihaa mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta...
... Gambiasta
Ite en halua että mies tekee kotitöitä. Rahat saa tuoda taloon.
Ei nykymiestä kiinnosta imurointi...eikä perhe..elatusapu-uhkan takia..
Vierailija kirjoitti:
Ite en halua että mies tekee kotitöitä. Rahat saa tuoda taloon.
Oikea asenne
Näitä viestiketjuja kun lukee niin olen aika hämmentynyt, jo ihan tuo ap viesti oli melko outo. Nykyään moni ei edes tavoittele parisuhdetta ja harva lapsia edes haluaa.
Tiedän monia 20-40 vuotiaita ihmisiä ketkä ei ole koskaan ollut parisuhteessa eikä ne edes pyri hommaamaan kumppania tai lisääntymään.
Moni ei edes tiedä miksi mennä parisuhteeseen koska he eivät tarvitse vastakkaista sukupuolta muuhun kuin seksiin, sitten kun toisen ulkonäkö ei enään miellytä niin erotaan ja etsitään uusi parisuhde. Ap viesti jo vaikuttaa sellaiselta että hän etsii kumppanikseen kopiota itsestään ja että kaikki asiat sekä työt jaetaan tasan, sitten kun tai jos asiat ei jakaude tasan niin erotaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä viestiketjuja kun lukee niin olen aika hämmentynyt, jo ihan tuo ap viesti oli melko outo. Nykyään moni ei edes tavoittele parisuhdetta ja harva lapsia edes haluaa.
Tiedän monia 20-40 vuotiaita ihmisiä ketkä ei ole koskaan ollut parisuhteessa eikä ne edes pyri hommaamaan kumppania tai lisääntymään.
Moni ei edes tiedä miksi mennä parisuhteeseen koska he eivät tarvitse vastakkaista sukupuolta muuhun kuin seksiin, sitten kun toisen ulkonäkö ei enään miellytä niin erotaan ja etsitään uusi parisuhde. Ap viesti jo vaikuttaa sellaiselta että hän etsii kumppanikseen kopiota itsestään ja että kaikki asiat sekä työt jaetaan tasan, sitten kun tai jos asiat ei jakaude tasan niin erotaan.
Mistä noita löytää? Täältä on lähtenyt viimeisen viiden vuoden sisään jo kolme ”vela” miestä ulkoruokintaan. Haluan oikeasti velan enkä mitään tuulella käyvää.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykymiestä kiinnosta imurointi...eikä perhe..elatusapu-uhkan takia..
Saksassa ja Jenkeissä on tuollaisia miehiä tosin naisenkin olisi suotavaa olla yhtä vanhoillinen.
Onko hyvä mies siis samanlainen kuin hyvä nainen ainoana erona se että heillä on erilainen ulkonäkö? Nyt tuli hirveät ulkonäköpaineet kun en ole lihaskimppu tai mikään hyper miehekäs.
Kotona ne elää metoota piilossa. Eivät ne ainakaan tule sinulle aloitetta tekemään. Sinähän voisit ahdistua. Ehkä sinun pitää lähteä ovikelloja soittelemaan ja etsimään niitä miehiä. Tai sitten lähdet ulkomaille, niin kuin täällä on jo moni ehdottanut. On vielä monia maita, joissa metoo ei ole murtanut miehiä. Suomimiehet ovat niin nössöjä, että ne tekevät niin kuin fem nistit haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Kotona ne elää metoota piilossa. Eivät ne ainakaan tule sinulle aloitetta tekemään. Sinähän voisit ahdistua. Ehkä sinun pitää lähteä ovikelloja soittelemaan ja etsimään niitä miehiä. Tai sitten lähdet ulkomaille, niin kuin täällä on jo moni ehdottanut. On vielä monia maita, joissa metoo ei ole murtanut miehiä. Suomimiehet ovat niin nössöjä, että ne tekevät niin kuin fem nistit haluavat.
Onhan nuo karanneet tuohon naapuriin...
popparit esiin, päästäkää naiset miesviha valloilleen
Te haluutte tätä, koska ette pysty muuhunkaan