Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex-vaimo raivostuttaa!!!

Vierailija
29.06.2006 |

Minua v*tuttaa ja ärsyttää miehen ex-vaimo aivan äärettömästi! Mokoma avuton akka! Kasvaisi jo aikuiseksi! Pakko vain pitää suuni kiinni, kun olen niin hyvinkasvatettu, etten sano vaikka kuinka ottaisi päähän.

Kiitos kun sain tilittää!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi näppärää ajatuksenjuoksua.

Vierailija
2/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin mulle kävi. En ollut miehestä ikinä kuullutkaan siinä vaiheessa, kun hänen vaimonsa hänet jätti. Ja silti tämä ex-vaimo syötti koko miehen suvullekin juttua siitä, kuinka rikoin heidän perheensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo oli jo " vapauttanut" miehen ennen kuin " kaappasin" :-). Myönnän, että ei ole oleellista, että kyse on ex-vaimosta, vaan minua ärsyttää yleensäkin tuollainen avuttomuus. Nyt sitä vain joutuu pakostakin näkemään. Ihanat lapset heillä silti on... varmaan isäänsä tulleet :-)

Vierailija
4/5 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos avioparin omat jutut on jäänyt selvittämättä ne näkyvät huonoina suhteina uusiin puolisoihin.

Meillä ainakin kaikki arvostaa kaikkia ja lapsella on kaksi rakastavaa perhettä. Emme ole kaikista asioista samaa mieltä mutta arvostamme sitä että jokaisella on oikeus omaansa. Ja vaikka huomaankin että monen idean ja ajatuksen takana on se uusi puoliso niin en häntä kuitenkaan arvostele. Kyllä näissä uusiokuvioissakin pitää muistaa sama sääntö kuin töissä, eli kaikista ei tarvitse pitää mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen.

Vierailija
5/5 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vielä yhdessä?